heey meiden!!
Gaan er meiden van deze forum in de zomer voor lange tijd naar Marmaris?
Gaan jullie er werken?of gewoon lekker vakantie houden?
xxx
heey meiden!!
Gaan er meiden van deze forum in de zomer voor lange tijd naar Marmaris?
Gaan jullie er werken?of gewoon lekker vakantie houden?
xxx
Heeeey!!
Ik ga deze zomer naar marmaris toe… maar ga 3 weken waarschijnlijk… ga straks lekker in april ook al 1 weekje…
Ga jij ook???
ik ga ook naar marmaris maar dan verspreid over het jaar
in april juni en augustus:wub:
nog 9 weekjes te gaan:vak02:
groetjes sabrina
hoi, ik ga aankomende zomer 2 maanden naar marmaris juli en augustus!!
Hey girly,
2 maanden, das lekker lang!
Waarom ga je daar heen? heb je een vriend die daar woont? of ben je helemaal gek van die plaats? ga je dan ook daar werken?
x Macy
hoi marcy, nee mijn vriend woont daar in de zomer en ik ga daar dan niet werken omdat dat best wel riskant is omdat ik geen werkvergunning heb. Maar ik vermaak me daar wel!
Zes maanden marmaris :vak02:
Nog 19 nachten slapen en dan is het zover!!
Gr
hoi bergje wat leuk dat je 6 maanden gaat zeg! ga je alleen? heb je allang een relatie en hoe oud ben je?
Haha waarom maakt toch altijd iedereen de fout om Bergje te schrijven ipv Bregje
Ligt aan je toetsenbord hoor, neem je niks kwalijk ![]()
Ik ga samen met mijn vriend, hij is net een maand terug in turkije, (is hier een maand geweest, december) en we beginnen onze reis in istanbul, daarna ankara, en met de auto door naar Marmaris, via toeristische plekken.
Ik ben 23 en we zijn 2.5 jaar samen, sinds 03-10-08 verloofd :teeth:
En jij?
wat leuk zeg! en je vriend komt ook uit turkije? moesten jullie dan een visum aanvragen als hij 1 maand in nl is geweest? mijn vriend woont in de winter in bursa en daar ga ik zondag ook heen voor een week en in de zomer in marmaris en daar ga ik dus 2 maanden naartoe. Ik ken hem 1,5 jaar en we hebben vanaf juni een relatie! ja ik zag later dat ik die fout had gemaakt echt lelijk haha maar het ligt idd aan mijn toetsenbord laten we het daar maar op houden! gefeliciteerd zeg wat leuk dat jullie zijn verloofd! wanneer gaan jullie trouwen? en is je vriend al in het leger geweest? groetjes marinke
Nee, hij heeft zijn diensplicht nog niet vervuld. We zijn bezig om daar onderuit te komen, das een erg lang verhaal en kan het je ook niet precies vertellen.
Trouwen zit er nog niet in voor ons, wellicht aan het einde van de zomer, maar aangezien mijn vader ziek is (depressief) is het voor hem niet mogelijk om naar turkije te komen. Dus als we gaan trouwen zal dat in nederland zijn daarna in turkije.
We hebben inderdaad een visum voor hem aangevraagd en dat ging heel erg makkelijk, over zijn dienstplicht deden zij niet moeilijk en het was binnen drie weken geregeld. Misschien hebben wij geluk gehad,…
Hij komt uit Diyarbakir, Mardin (dorp daar vlakbij, ken je vast niet)
Leuk dat je ook naar Marmaris komt, hoe ga je het doen zonder inkomsten? Ben je niet bang dat je jezelf gaat vervelen??
Gr
hoi bregje heb je ook msn? lijkt me wel gezelie om ff te kletsen
Ik ben marmaris verslaaaaaafd :d. Mijn vriend woont er.
Ik hoop dat ik deze zomer voor een lange tijd kan gaan, maar aangezien men leeftijd ziet men pa dat niet zo zitte !
pff Turkiyeyi seviyorum!
hoi meiden, ik woon in icmeler en voor wie er zin in heeft die voor langere tijd in marmaris is, om af en toe nederlands te babbelen of ervaringen te delen vind ik het erg leuk om jullie te ontmoeten. groetjes Diana
Ik zou voor een langere tijd naar Marmaris gaan… Helaas gaat dit niet meer door… Ik ga nog wel in mei 8 daagjes lekker op vakantie naar Marmaris! xx
Ik ga deze zomer 8 weken naar marmaris. Kan niet wachten tot het eindelijk zover is.