Marmaris 2009

ik ga in marmaris in 2009 en ik blijf daar 3 maanden wie oh wie gaat er ook heen?

Hey, ik ga wel naar Marmaris in 2009, maar gen 3 maanden. Wel een keer of 5 verspreid over het seizoen. Wanneer ga jij erheen dan? En ga je daar werken of gewoon lekker 3 maanden niks doen?

Hey hey ik ga in 2009 ook zo’n 4x naar marmaris. Wanneer gaan jullie??
Zou leuk zijn om met meer nederlandse te gelijk te gaan. Hebben we ook nog een beetje tijd verdrijf als onze lovers aant werk zijn :wink:

xxxxxx

Ik ga waarschijnlijk ook 3 x naar marmaris dit jaar…:smiley: Ik heb er super veel zin in… Als k nu zou kunnen was ik zeker gegaan :slight_smile:

Ik ga waarschijnlijk in feb, mei en aug of sept.
Ik weet nog niet
xxx

ik ga in januari naar izmir en in mei,juli en oktober naar marmaris. En dan in december weer naar izmir.

xxxxx

hey ik ga ook naar marmaris
ik ben aan het proberen om er ook voor 3maanden heen te gaan
en anders ook verspreid over het jaar

heb er echt veel zin in

xxxx sabrina

Hoi!

Ik vertrek per 1 maart naar turkije toe, eerst istanbul, dan ankara, en dan vanaf de tweede of derde week naar marmaris! We gaan daarheen met de auto, dus we zijn wel even onderweg.Daar zal ik ongeveer zes maanden blijven! We hebben daar een huis samen, nu alleen nog werk voor mijn verloofde en mij zoeken.

Wat ga je daar precies doen, of weet je het ook nog niet?

Groetjes! :zon02:

Hoi hoi
Kennen jullie ook het plaatje Icmeler?? 8 km van Marmaris vandaan, waar je heel makkelijk kunt komen met een dolmusje. Ik woon daar, mijn vriend heeft een Bar die Kaktus heet, waar ik dagelijks ben. Kom ook gezellig langs. Vind het leuk om meer contact te hebben met Nederlanders die in de omgeving wonen of voor langere tijd komen.

Groetjes Diana

hoi ik ga in juni naar icmeler toe waar zit die bar dan precies kom wel even kijken dan groetjes jolanda

Hoi Joleke
De Kaktus bar kun je vinden: In Icmeler heb je een pleintje met allerlei pinautomaten daarachter een straatje met winkeltjes en restaurantjes, 1 van die restaurant heet Golden moon op het hoekje links, dan is het die straat in en dan loop je ertegen aan.
Tot in Juni dan maar! (leuk) Groetjes Diana

oke diana dat kan ik wel vinden denk wel dat ik nu weet waar het is dus je ziet me dan vanzelf wel langs komen tot dan groetjes jolanda

hoi allemaal!! ik ben bijna klaar met mijn opleiding en wil gaan werken in Marmaris heb gezien dat dit super is!!! Domeinnaam Vakantiemarmaris.nl

Ben er nog nooit geweest en wilde weten of het ook leuk is om er te gaan werken en te Feeesten!!! :vak02:

Heeft iemand al ervaring met het werken in Marmaris?
Ben benieuwd naar wat het verdiend, of er een slaapplek bij zit en of je zelf ticket moet betalen om er heen te komen?:slight_smile:

Hallo, Ben je al een keer eerder in marmaris geweest? als dat niet zo is zou ik er eerst een keer op vakantie heen gaan. En als je graag in marmaris wilt werken zou ik het via een bedrijf uit nederland doen omdat die dan ook een werkvergunning voor je moeten regelen. groetjes marinke

Hey Jessica, ik denk dat het een goed plan is om eerst maar eens goed te informeren hoe het allemaal werkt als je in Turkije wilt gaan werken! Er komt nogal wat bij kijken en vergeet niet dat er weinig tijd overblijft voor feesten als je bijv. een baan in een animatieteam of zo hebt. En weinig verdiend en dat je dan waarschijnlijk een niet al te luxe slaapplek zal hebben, als ze je die al bieden!
Maar veel succes in elk geval!

Nog een paar daagjes en k ben weer in Marmaris… Dit keer niet om mijn naar mijn lover te gaan…!!
Maar om gewoon te feesten… Want de lover die ik toen had is nu niet mijn lover meer!
x

@D, is het helemaal over? Ik hoop dat je een fijne tijd daar zult hebben! Met wie ga je?

Heej Bellefleur,

Het is inderdaad helemaal over… met de jongen uit Turkije…
Waarom precies weet k zelf ook niet… Helaas…!!
Maar goed… Ik ga met me twee beste chickiejs… En ik ga inderdaad een leuke tijd van maken!
Bedankt voor je reactie…

Groetjes Dunja

Heey crazymar,

Bedankt voor de informatie zal is eerst goed informeren voordat ik zomaar een baan aanneem.