Werken In Marmaris! Wie Nog Meer?

Hiya!

Wie gaat er dit jaar nog meer naar Marmaris om te werken?
Ik ga zelf voor 6 maanden heen en ben op zoek naar andere leuke meiden die daar ook heen gaan!
Groetjes van Hanneke

Hopelijk, ik hoor het volgende week!
Als ik in Marmaris geplaatst word, dan ben ik er van half juni tot begin september, een kleine 3 maanden.

hee Hanneke!

Voor wie ga je werken in Marmaris? Ik heb er vorig jaar ook gewerkt, dit jaar weet ik nog niet!

Hey Lieke,

Volgens mij ken ik jou wel toch? (levent, lighthouse etc.)
Ik heb er vorig jaar ook gewerkt in de kinderanimatie. Ga je ook weer in Marmaris werken?
Stuur me anders effe een mailtje

Hankent_4@hotmail.com

Groetjes!

Hallo ik wil ook in Marmaris werken… ik hoop er in mei naar toe te kunnen …

wat voor werk ga jij doen ???

gr

Hoi, ik ga weer in de animatie werken daar!
Was het maar vast zover!

Wat voor werk wil jij er trouwens doen?

Ooooooohh die Hanneke…haha, helemaal niet aan gedacht! Hoe is het met je? Ga je weer voor hetzelfde werken dit jaar?
Ik mail je wel tamam!
xxx Lieke

ja weer voor hetzelfde! Okay, ik zie je mail wel tegemoet!

Hallo

Ik wil denk ik in een hotel/app. of restaurant werken… Ik weet het nog niet. Ik weet ook niet of het wel zo makkelijk is om er werk te vinden???

Ik heb in ieder geval nog geen werk…

Zijn er mensen die er ervaring mee hebben die naar turkije gaan en in Turkije zelf werk gaan zoeken of heeft bijna iedereen hier in Nederland dat al geregeld>???<

ik ben nog druk bezig, om een baantje te vinden als entertainer bij een hotel in Turkije… Twordt nu toch wel tijd, maar ik kanpas vanaf half juni :frowning: Jammer…
Blijven duimen :slight_smile:

hallo allemaal!

Ik ga op 3 mei ook voor een halfjaar naar Marmaris! Ik heb gelukkig de mazzel dat ik bij mijn vriendje kan werken. Hij heeft een restaurant, excursiewinkel en kleding winkel. Best druk nog en ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.

Heb dit nog nooit gedaan en wil graag weten wat jullie ervaringen zijn? Hebben jullie last gehad van de warmte bijvoorbeeld? kan me voorstellen dat het anders is als je op vakantie bent en als je moet werken de hele dag… :stuck_out_tongue:

Groetjes!

Hey Magda!

Wat leuk dat je daar ook gaat werken, misschien zie ik je wel!

Ja, in juli en augustus is het ontzettend warm daar maar daar wen je waarschijnlijk wel aan. let gewoon op dat je voldoende vocht binnen krijgt!

En wat ik altijd meeneem naar turkije: Wat kleding, maar het meeste koop ik daar. Foto’s van vrienden en familie, fototoestel, medicijnen (+ medisch paspoort!) , een wekker op batterijen (voor het geval er stroomuitval is!), cd speler/radio en lekkere nederlandse snoepies.

Groetjes van hanneke

Hai Hanneke!

Thanks voor de tips nog, vooral dat wekkertje op batterijen is erg handig, je weet maar nooit :stuck_out_tongue: Weet je al waar je gaat werken? Lijkt me leuk om elkaar daar eens te onmoeten, echt grappig! Ken je misschien het restaurant George & Dragon? zit op een hoek en tegenover het app. Maxwell en dichtbij Sor app (vlakbij de wekelijkse markt) Daar ga ik nl. werken. ben benieuwd! :smiley:

groetjes Magda

Hey Magda,

Ja, ik weet wel waar dat is waar je gaar werken. Vorig jaar woonde ik nl vlakbij de donderdagmarkt!
Lijkt me leuk om elkaar daar te zien, ik geef wel effe mn email adres dan kunnen we verder mailen.

Hankent_4@hotmail.com

Groetjes van hanneke

Hallo!

Ik vertrek zelf eind maart ook naar marmaris om daar
te gaan werken als hostess! Ontzettend veel zin in
en vooral erg spannend!
Zijn er meiden hier met ervaring als hostess in marmaris
met nog goede tips:)?? die zijn altijd welkom

groetjes

Hoi Renata,

Leuk dat je ook naar Marmaris gaat. Voor welke organisatie ga je als hostess werken?

Groetjes van Hanneke

Hoi Allemaal,

Wat leuk dat zoveel mensen in Marmaris gaan werken. Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar!!! Ben zelf ook druk op zoek maar tot nu toe nog niks gevonden :unsure: .

Als iemand tips voor mij heeft heel graag!!!

Groetjes Priscilla

Hey Hanneke,

Ik ga werken voor Sunweb.
Ik vertek eind maart en verblijf in marmaris tot
ongeveer begin november.

In welk hotel werk je in de animatie??

groetjes leonie

Hoi Leonie,

Ik werk in Caprice beach hotel