Werken In Marmaris (turkije) Zomer 2006

**Hallooo daar! :smiley:

Ik ben aan het overdenken om enkele maanden (afhankelijk van wat mogelijk is), zeg maar van mei t/m juli in Marmaris/Turkije te gaan werken. Zou graag bij een hotel receptiewerkzaamheden doen, zodat ik daarnaast ook nog wat vrijetijd overhoud voor de leuke dingen daar!
In dit kader ben ik op zoek naar een reisgenootje die hier dezelfde ideeen over heeft! Ik ben 25 jaar en houd van zon,zee&strand, goed op stap gaan, excursies maken etc. Mocht je hetzelfde plan hebben, reageer dan. Lijkt me gezellig om samen te gaan!
Ook tips of links van vactures in turkije/marmaris zijn van harte welkom!

Greetz,
JLO

Beste Jlo,

Aan een reisgenoot kan ik je helaas niet helpen, wel heb ik de volgende site voor je. Een pagina van een organisatie die vakantiewerk in verschillende Turkse hotels verzorgt.

http://www.wanna-go.nl/

Succes !

Ik ben ook van plan om vanaf maart in Marmaris te gaan werken.
Mijn vriend woont in Marmaris dus voor mij is het allemaal een stuk makkelijker om aan werk te komen.
In Oktober ga ik zelf nog naar Marmaris om zelf nog te zoeken, ik kan als je wil ook voor jou kijken.

Je kunt me altijd even mailen op flngsecret@hotmail.com

hallo, ik ben sinds 25 augustus weer terug uit marmaris, aangezien ik mijn MBo diploma net heb afgerond en ik geen vaste baan nog heb zou ik heel graag t?m oktober in marmaris willen gaan werken heeft iemand ideetjes hoe ik daaraan kan komen groetjes linda
(miss_lin1984@hotmail.com)

heey mensjes!!

ik zal ook echt heel graag in marmaris willen werken in de zomer!! mijn vriendje woont ook in marmaris en ben er nu zelf 4x op vakantie geweest… en dit jaar zelfs 2x achter elkaar gegaan… het is daar gewoon echt super!! heeft er iemand ideeen voor me of zelf ervaringen let me know:) xxx

heey,

Ik ben dit jaar voor het eerst naar marmaris op vakantie geweest, echt super daar. daarom zou ik ook graag in de zomer in marmaris willen werken, voor mij is dit allemaal nieuw, kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Groetjes
xxxx