Werken in Marmaris zomer 2004

Hallo allemaal,

Ik las een berichtje over meiden die ook graag wilde werken in Turkije volgend jaar zomer. Ik wil het liefst werken in Marmaris net als Daisy, desileen. (ik heb alleen haar email adres niet dus als je dit leest…)
Ik ben op zoek naar meiden die ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik 21 jaar om lekker de hele zomer te gaan werken in Marmaris.
Het maakt mij niet uit wat voor werk of dat het nou op een boot is of in een discotheek, het uitdelen van folders e.d.
Ik heb een vriendje in Marmaris en die kan ons eventueel helpen aan woonruimte. Ook heb ik erover gedacht om reishostess te worden maar daar ben ik nog te jong voor en dat gaat dus niet werken. Nou moet je niet gelijk denken dat ik de hele tijd met mijn vriendje optrek, want hij moet ook gewoon werken. Hij werkt in de Beach Club.
Ik heb veel vrienden wonen in Marmaris die ons ook eventueel kan helpen aan werk, maar het beste is denk ik gewoon daar naartoe gaan en kijken wat voor werk er aangeboden wordt.
1 vriend werkt in een juwelierszaak en de ander in de migros.

Ik hoop op spoedige reacties
je kan ook persoonlijk mailen naar boannz@yahoo.com

groetjes
Francesca
Turkije gek

Klinkt goed!
Jammer alleen dat ik waarschijnlijk in de zomer niet meer in Marmaris ben. Ik loop daar stage van april t/m juni en daarna moet ik waarschijnlijk terug naar Nederland voor het inleveren van een aantal zaken, voor een verdediging en voor m’n diploma-uitreiking. Ik heb erg de neiging om de dingen die ik moet inleveren per e-mail of per post in te leveren en die verdediging maar te laten zitten, zodat ik de rest van het seizoen zou kunnen afmaken… dat diploma sturen ze maar op… Maar ik weet dus niet in hoeverre mijn opleiding daarmee akkoord gaat.

Ik ben druk bezig met het regelen van een stageplaats en heb nog steeds goede moed dat het gaat lukken, dus werk zoek ik daar niet. Ik zou het wel leuk vinden om eventueel eens contact te zoeken met andere Nederlandse meiden daar, om ervaringen uit te wisselen enzo… ik ken eigenlijk bijna niemand in Marmaris en zou het wel leuk vinden om daar wat mensen te leren kennen…

Hallo,

Wat leuk dat je reageert, ik ga ook stage lopen in turkije alleen dan in Istanbul tot juni en dan ga ik naar marmaris om te werken…
Mag ik vragen wat voor een opleiding je doet, misschien heb ik nog wat contacten voor je.
zelf doe ik de hogere hotelschool in Schevingen.

groetjes
francesca

emailen kan ook naar: boannz@yahoo.com

Originally posted by Francesca@31-10-2003, 23:43:26
** Hallo,

Wat leuk dat je reageert, ik ga ook stage lopen in turkije alleen dan in Istanbul tot juni en dan ga ik naar marmaris om te werken…
Mag ik vragen wat voor een opleiding je doet, misschien heb ik nog wat contacten voor je.
zelf doe ik de hogere hotelschool in Schevingen.

groetjes
francesca

emailen kan ook naar: boannz@yahoo.com **

Ik doe kort-hbo Toerisme en Recreatie in Breda, met de afstudeerrichting Travel Trade. M’n stage ga ik lopen bij een touroperator/travel agent.

groetjes,

Astrid

Neem me mee franceska!!! :smiley:

Hoi Fransesca,

Ik heb je zojuist een email gestuurd, maar reageer hier ook nog even in het algemeen.
Het lijkt me nl erg leuk als ik volgend seizoen naar Marmaris ga, om daar naast mijn vriend, nog andere gezellige mensen te kennen, met wie je een keer kunt afspreken en ervaringen uit kunt wisselen!
Iedereen die SERIEUS naar Marmaris wil gaan in 2004, mail me!!
Wie weet kunnen we elkaar helpen!!

Groetjes Daisy, die 100% zeker wil gaan, en daar nu al flink mee bezig is.

Merhaba,

Volgens mij ben ik al veels te laat met reageren, maar ik zou heel graag mee willen!

Hopelijk is er nog een plekje! Maakt me niet uit wat voor werk (okay, niet alles, natuurlijk)

Liefs, Cella

Hoi Allemaal,

Even voor de duidelijkheid:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar werk in Marmaris voor het seizoen 2004.
Ik heb mijn cv reeds opgestuurd naar seazonwork, maar heb daar helaas nog niets van gehoord.
Ik weet niet precies te zeggen wat ik nu precies wil, omdat meerdere dingen me leuk lijken: bijv. hostess, of begeleidster van excursies o.i.d.
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat je daar allemaal zoal kunt doen, wat er mogelijk is?
Het lijkt mij bijvoorbeeld erg prettig als je niet 14 uur per dag werkt, maar iets minder, dat je bijv. wat vroeger 's avonds klaar bent, of wat later 's morgens begint.
Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Ik ga nl bij mijn vriend wonen, en hij zegt dat er vaak niet eens tijd is om boodschappen te doen ofzo.

Dan lijkt het me fijn als ik wat vroeger klaar ben, zodat ik boodschapjes kan halen en wat fatsoenlijks te eten kan maken, ipv altijd afhaal-eten.
Maar ja, als dit niet mogelijk is, ga ik nog hoor, ik ben gewoon aan het kijken wat er zoal mogelijk is, dus als je iets weet……laat het me weten!!
Alle tips/ervaringen zijn welkom, en je mag me altijd mailen!

Groetjes!!

hoi allemaal,

Ik ben net terug van mijn vakantie (Marmaris) en ga in september nog een weekje terug… het liefst had ik daar gebleven :frowning: maar heb hier ook gewoon mijn werk enz… maar mis turkije heel erg
Ik zou volgend jaar (2005) heel graag daar willen gaan werken voor een paar maanden… het liefst zou ik daar nu al wel willen gaan werken maar weet dat ik daar te laat voor ben.
Weet iemand misschien hoe ik aan info kan komen en hoe ik in contact kan komen met iemand die daar meer over weet en die mij daar bij kan helpen… En als ik bij een bepaald hotel/apart wil gaan werken? (waar ik ben geweest en waar ik weer naar toe ga in sept)

please help!

:wub: ----> Turkije

alvast bedankt kus

vraag in Turkije zelf in hotels als ze personeel zoeken

ik was een weekje in alanya golden arena hotel en kon er aan de slag maar ik heb het afgewezen omdat ik in Izmir woon en mijn schoonfamilie dan moest missen…

verder kan ik je niet helpen jammer genoeg

XX