Werk Gezocht Voor Seizoen 2004 In Marmaris

Ik ben een meid van 23 jaar en wil in het seizoen van 2004 graag in MARMARIS gaan wonen en werken.
Ik ben nu dus op zoek naar een leuke baan.
Ik werk nu op de verkoop binnendienst, en heb dus flink wat commerciële ervaring.
Het maakt me niet zo veel uit wat ik voor werk ga doen, maar het liefst niet in de horeca.
Het zou helemaal top zijn als het salaris goed is (naar Turkse norm dan he) en als de uren redelijk zijn.
Wie helpt me op weg?Je kunt me ook altijd mailen!!
Heb je ervaring met werken in het turkije, dan zou ik het leuk vinden om je ervaringen te horen!
Alle tips/hulp/advies zijn welkom!

Hallooooo,
Ook ik wil werken in Marmaris. Misschien zou ik je kunnen helpen met een baantje want ik heb in princiepe al een baan gevonden. Het is aan de boulevard en heel gezellig. Als je nog interesse hebt laat het dan even weten…

Hoi Allemaal,

Even voor de duidelijkheid:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar werk in Marmaris voor het seizoen 2004.
Ik heb mijn cv reeds opgestuurd naar seazonwork, maar heb daar helaas nog niets van gehoord.
Ik weet niet precies te zeggen wat ik nu precies wil, omdat meerdere dingen me leuk lijken: bijv. hostess, of begeleidster van excursies o.i.d.
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat je daar allemaal zoal kunt doen, wat er mogelijk is?
Het lijkt mij bijvoorbeeld erg prettig als je niet 14 uur per dag werkt, maar iets minder, dat je bijv. wat vroeger 's avonds klaar bent, of wat later 's morgens begint.
Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Ik ga nl bij mijn vriend wonen, en hij zegt dat er vaak niet eens tijd is om boodschappen te doen ofzo.

Dan lijkt het me fijn als ik wat vroeger klaar ben, zodat ik boodschapjes kan halen en wat fatsoenlijks te eten kan maken, ipv altijd afhaal-eten.
Maar ja, als dit niet mogelijk is, ga ik nog hoor, ik ben gewoon aan het kijken wat er zoal mogelijk is, dus als je iets weet……laat het me weten!!
Alle tips/ervaringen zijn welkom, en je mag me altijd mailen!

Groetjes!!

hallo dames,
hoe vlot het werk? al wat gevonden? ik ga zelf altijd graag naar marmaris, heb er onwijs veel lol! maar om daar nu te werken! had wel een baan aangeboden gekregen en heb er goed over nagedacht. Het is zooo belangrijk dat je dingen goed tegen mekaar afweegt!! ik bedoel het is geen vakantie als je daar bent <_< sommige vergissen zich daar een beetje in B) heb ik zelf wel gemerkt afgelopen jaren!! ik ga nu lekker naar de canarische eilanden!!! :stuck_out_tongue:
maar alsjeblieft weeg dingen goed af want het is een hele stap!!

groetjes