Op Zoek Naar Een Baan In Marmaris

Hey mensen, ik wil voor het eerst werken in het buitenland en het liefst in Turkije.
Ik spreek de Turkse taal perfect en heb veel kennis over het cultuur en daarbij heb ik enige ervaring in het organiseren van diverse activiteiten.
Kunnen jullie mij misschien op weg helpen hoe ik het beste dit kan aanpakken.
Alvast bedankt

Hakan Metin

merhaba hakan.

ben je al eerder in Marmaris geweest? het zou wel handig zijn als je wat contacten zou hebben daar. Bij ons op het forum komen meerdere mensen die ook in Marmaris gaan werken en / of er al hebben gewerkt. Daar kun je ook eens kijken en eens aan hun vragen hoe zij dat doen.
ons forum;
http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/

ik hoop dat je snel iets kan vinden!

waar ben je van plan te gaan weken; bar restaurant, disco, cafe, hotel???

groetjes, kahya

hey kahya,

ben zelf een keer geweest naar Marmaris, maar niet om te werken.
Het maakt op zich niet uit wat voor werk. Ik spreek de turksetaal goed. En heb veel ervaring met het organiseren van activiteiten bijv.

als je geen contacten hebt in MArmaris dan lijkt het me erg moeilijk om van te voren iets te regelen. Houdt er rekening mee dat het werken in MArmaris heel zwaar zal zijn en echt niet makkelijk! de meeste werken echt 14 uur per dag daar, maar dat zul je zelf vast ook wel weten denk ik. Op ons forum zijn er een paar die op de bonnefooi naar Marmaris gaan en daar iets zoeken om te weken. Maar het verschil is, ze hebben allemaal een vriendje in Marmaris die hen kan helpen erbij.
Misschien kun je eens op ons forum onder het onderwerp marmaris een berichtje plaatsen. Ik ken wel iemand die in Mugla woont, misschien kan hij je helpen ermee. IK zal het hem vragen, en dan stuur ik je wel even een pm. Heel veel succes in ieder geval. Maar denk heel goed na wat je gaat doen, want werken in amrmaris is niet echt een pretje altijd!