Werken in Marmaris seizoen 2014

Hi allemaal!

Ik wil heel graag aankomend seizoen 2014 werken in Marmaris, Turkije! Dit staat los van een liefde of andere redenen. Ik wil ervaring rijker zijn, ervaringen opdoen voor mijn studie en zelfvertrouwen/onafhankelijkheid. Ik kom al een aantal jaar in Marmaris en voel me daar op me plek en thuis. Ik ken daar de weg en ken wel wat mensen. In andere gedeeltes in Turkije ben ik nog nooit geweest, daardoor zou ik liever op een plek werken waar ik al eens eerder ben geweest.

Ik heb inmiddels veel forums bekeken, veel informatie opgezocht en gelezen dat het lang geen pretje is om te werken in Turkije en dat de meeste zich het mooier voorstellen dan het is. Ik kan me dat heel goed voorstellen door verhalen die ik heb gehoord van mensen die er daadwerkelijk elke zomer werken. Maar dit weerhoud mij er niet van om niet een uitdaging aan te gaan. Ik denk dat het heel goed voor me is en dat ik er met een goede en/of slechte ervaring wel zou doorkomen.

Ik heb me op een aantal sites al aangemeld die mij af en toe mailen met aangeboden banen in Turkije (maar ook in andere landen). Nu heb ik nog niet zoveel binnengekregen. Ik weet niet of dat er nog aankomt aangezien het nog best wel vroeg is volgens mij om seizoenswerk te vinden. Maar ik vraag me af of hier veel uit gaat komen. Ik hoor namelijk ook vaak dat je het moet hebben van de connecties.
Mijn voorkeur gaat het meest uit naar receptie werk in een (levendig) hotel. Ik spreek Duits, Engels, een beetje Frans en Nederlands natuurlijk. Verder ben ik bezig met het leren van turks. (Maar verwacht daar niet heel vlot turks mee te gaan spreken, meer het ‘‘herkennen’’ van woorden/zinnen in een tekst. Reisleiding of iets dergelijks is ook goed. Het minst graag wil ik werken in een bar op barstreet…

Zoals jullie horen sta ik er voor de volle 100% achter om dit werk te gaan doen, en ben ik eigenlijk een beetje ‘‘hopeloos’’ op zoek naar emails, connecties, sites, info, ervaringen enz enz enz. Alles is welkom! Ik hoop dat dit forum een goede steun is in mijn zoektocht naar werk! :slight_smile:

Meis! Wis even wat priveberichten, je inbox is vol :smiley: