Wýe Zýjn Er Nu Al ýn Marmarýs?

Hallo. wýj zýjn benýeuwd wýe er nu allemaal al zýjn hýer. wýj wel al! Welke meýden zoeken er nog een baantje hýer ýn marmarýs?? wýj weten nog wel ýets leuks laat maar even weten!!

Hallo,

Ik kom 28 April naar Marmaris/icmeler!
Om 10.50 uur Nederlandse tijd vertrekt mijn vliegtuig!
Ik ben van plan om daar te blijven wonen, als alles goed komt met mijn visum!
Ik heb al werk daar via mijn vriend!

Waar verblijven jullie enzo?

Er is hier een meisje op dit forum die ook werk zoekt, ze is 17 jaar, mischien kunnen jullie hier dan wat zetten wat jullie voor een baantjes in Marmaris weten!

Ik kan niet wachten om op 28 April 's middags het vliegveld in Dalaman uit te lopen en zo bij mijn manneke in de armen te rennen!
Ik hoop dat de tijd nu super snel gaat en mischien tot ziens in Marmaris!

Groetjes…
~Deniz~

hey allemaal,
ik heb nog niet echt officieel een baan in Marmaris, ik kijk nog steeds een beetje wat ik kan doen enzo… dus ik wil graag wat meer info!! ik ben vanaf eind juni waarschijnlijk in marmaris en blijf tot november denk ik.
Wat doen jullie voor werk??
Ohh ik wil ook zo graag al snel naar Marmaris, ik kan niet wachten!! Ik mis alles daar zo.

x Zara

volgens mij heb ik jullie wel eerder “gesproken” via dit forum, zijn jullie de meiden die op de bonnefooi naar marmaris zouden gaan??? ben heel benieuwd hoe het gaat! hoe lang zijn jullie er al? hoe is het werk?

hoi Deniz

ben je echt van plan om in turkije te blijven wonen…? leuk joh!!!
maar je bent toch ook pas 17…? misschien een domme vraag…maar wat vinden je ouders hiervan…?
ik vind het echt vet hoor…ik zou zelf ook heel graag willen…
maar ik heb geen turks vriendje waar ik terecht kan…hoelang ken jij jouw vriend al…?

groetjes

filiz

Hallo Filiz,

Ik ken mijn vriend al bijna 4 jaar!
Vandaag over 84 dagen word ik pas 18 dus ik ben nu nog 17 ja!
Vorige zomer ben ik 4 maanden zoiets daar geweest en normaal ga ik gewoon 1 keer in de maand maar ik kan het nu niet meer!
Mijn ouders wilde natuurlijk dat ik mijn verpleegkundige opleiding afmaakte maar dat kan ik niet zonder hem!
Ik doe dit al bijna 4 jaar maar het afscheid nemen valt steeds zwaarder en we kunnen gewoon echt niet meer zonder elkaar dus ik heb via hem werk daar en ik hoop dat ik gewoon steeds mijn visum kan laten verlengen door steeds naar een Grieks-eiland te gaan!

Groetjes…
~Deniz~

hoi deniz…

ohh 4 jaar al…dat is niet niks…ik kan me heel goed voorstellen dat je naar daar wilt en nooit meer terug komen (of het moet met je vriend zijn)
gelukkig dat je ouders er niet tegen zijn…!!! leren kan je altijd nog…!!!
spannend joh…
je houdt ons hier toch wel op de hoogt asl je daar bent he…??

groetjes filiz

Zeker hou ik jullie op de hoogte!
Dit is mijn favorite internet-site!
En ik hoop dat ik een aantal van jullie nog tegen zal komen in het oh zo mooie Marmaris/icmeler!

Groetjes…
~Deniz~

Gezellig dat jullie er al zijn! Ben jalours!!

Maar… ik kom er over 2 weken en 4 dagen ook aan!

Groetjes en tot dan,

Magda :smiley:

Er is hier een meisje op dit forum die ook werk zoekt, ze is 17 jaar, mischien kunnen jullie hier dan wat zetten wat jullie voor een baantjes in Marmaris weten!

Jep, hier ben ik :slight_smile:
Ik heb dus een baantje aangeboden gekregen in Grand Azur hotel in Marmaris!!! Ik ben zoooooooooooooooo blij !!! :smiley: Maar kan iemand me er iets meer over vertellen ? Over dat hotel? Want mijn ouders willen me niet laten gaan … :frowning: :angry:

dikke knuffel

Ilse

P.S. Ik wil ff zeggen dat ik jullie allemaal de liefste mensen vind die ik ooit op internet heb leren kennen. Jullie zijn allemaal altijd zo behulpzaam voor iedereen. Iedereen wenst iedereen een goede reis, een fijne thuiskomst, of jullie helpen mensen aan informatie of jobkes, jullie zijn echt de beste !! Blijf allemaal jullie zelf !
Dit is echt de tofste site van het hele internet ! :slight_smile:
(Da moest k ff kwijt)

Grand Azur is een schitterend hotel!! laat je ouders de foto’s maar even zien en ze zijn om

Grand-Azur (Iberostar) is een suppper hotel!
Echt waar!

Groetjes…
~Deniz~

ik hoop dat je het kunt oplossen met je ouders.
laten ze je echt niet gaan? of willen ze liever niet dat je gaat maar houden ze je niet tegen?

ik ken het probleem helemaal hoor. Mijn ouders waren toen ook zo. viel voor mij weinig aan te doen.

Papa wil niet dat ik alleen op de luchthaven van Antalya ga zijn. :frowning: Dus eigelijk gaat hij me niet laten gaan voordat ik iemand heb om mee te gaan, of als ik zeker weet dat er nog iemand in Grand Azur werkt die uit Nederland of België komt, zodat ik soms in m’n eigen taal kan communiceren.

De luchthaven van Antalya???
Je gaat toch naar Marmaris?!
Dan kan je veel beter in Dalaman landen hoor!
En je kan genoeg Nederlands praten, er zijn genoeg Nederlanders daar!

Groetjes…
~Deniz~

Haý. ja dat zýjn wýj ýnderdaad!! Werk ýs nog nýet begonnen dus daar kunnen we nog nýks over zeggen… Maar waarom kom jýj eýgenlýjk nýet al eerder heen dan zara?? Over dat werk; ýs ýn een hotel als anýmatýe klýnkt wel heel erg leuk!

Dus zýjn er nog mensen dýe per dýrect een baantje zoeken hýer ýn marmarýs?? Want daar zýjn ze juýst naar opzoek… Mýsschýen ook wel voor later hoor!

Tot straks allemaal ýn Marmarýs (barstreet!!! :stuck_out_tongue: )

In welk hotel zijn ze op zoek naar iemand voor in de animatie?
Lijkt me super leuk om in de animatie te werken!
Kinderanimatie?
Ik heb al een baan op een reisbureau maar dat lijkt me veel leuker :slight_smile:
Ik ga 28 April en blijf daar wonen!
Vertel eens wat meer over dat baantje!
Welk hotel!
Wat precies te doen!
Hoeveel dagen werken en hoeveel uur per dag!
Hoeveel krijg je betaalt!
Heb je een e-mail adres van hen?
Nou laat het me maar weten!
Ik weet trouwens ook nog iemand bij mij uit de buurt die een baantje zoekt dus alle info is welkom!

Groetjes…
~Deniz~

hey turkije here i come!

ik kan nog niet eerder naar marmaris omdat ik eerst m’n opleiding moet afmaken… :frowning: maar gelukkig ga ik nu wel tussendoor ff een weekje! animatie is ook wel leuk ja, in welk hotel is dat?

x zara

Haihai!!
Waar ik deze zomer ga werken, Club Hotel Pineta, daar zoeken ze ook nog mensen voor de animatie/kinderanimatie volgens mij. Ik werk er 6 dagen in de week, kamer + eten/drinken van hotel en terugvlucht wordt betaald, dus wie geinteresseerd is in ook een baantje daar kan contact opnemen met mijn baas daar: alpdoy@hotmail.com. Zou ik wel heel gezellie vinden!! :smiley:
Ik hoor het nog wel… en: CU in Marmaris!!
Kus, Aniek

Top, ik zal het meteen doorgeven!

Groetjes…
~Deniz~