Wýe Zýjn Er Nu Al ýn Marmarýs?

He ýk ben dus naar t pýneta hotel geweest en zýj hebben meerdere hotels dus ýk ben nu aangenomen ýn n ander hotel maar ýk ben de enýgste nederlandse daar dus dat výnd ýk echt vet balen… Kunnen jullýe nýet býj mýj komen sollýcýteren?? hoort ook býj pýneta hoor. ýs hotel karverseray of zoýets… haha weet even nýet meer hoe je t schrýjft… kýds anýmatýe en savonds shows en kroegentochten!

ja volgens mij ken ik dat hotel wel, ligt het een beetje ver van het strand??
wanneer begin je daar? en wat ga je verdienen?
ik ben benieuwd… ik weet nog steeds niet zeker wat ik nou ga doen… ik kijk nog steeds wat ik het leuks vind en wat een beetje “goed” verdient!

x zara

??

Foutje hýerboven…

T ýs denk per persoon verschýllend hoeveel je verdýend zou je echt zelf moeten onderhandelen! Ik begýn over twee dagen met de voorbereýdýngen… Maar ýk heb ook nog andere dýngen lopen dus t hangt er nog n btj vanaf wat ýk leuker výnd maar als ýk nou ýets anders výnd dan kan ýk jou mýsschýen wel overdragen aan hun, výnd je dat ýets? Of aan marmarýs love want dýe ýs hýer trouwens eerder en ze hebben per nu ýemand nodýg…

Marmarýs love wat zýjn jou taken dan op dat reýsbureau?

ja ik ben er pas vanaf begin juli ofzo…

x zara

Nu ben ýk weer ergens anders geweest en daar ýs t waarschýjnlýjk alleen met kýds werken maar wel ýn je eentje met soms wel 30 kýds ofzo, dat ýs dus echt wel veel haha!! mýsschýen dat er later nog ýemand býj komt zeý hýj…
Dus k weet nýet of een van jullýe dat leuk výndt? Maar er ýs dus ýn feýte redelýjk veel werk nog te krýjgen…

Met kids werken lijkt me veel leuker :slight_smile:
Maja…Ik zie het daar wel…

Groetjes…
~Deniz~

**Dus k weet nýet of een van jullýe dat leuk výndt? Maar er ýs dus ýn feýte redelýjk veel werk nog te krýjgen… **

wil je mij dat adres eens doorgeven?
Want ik zoek nog steeds werk in Turkije, maar enkel in de grote vakantie (dus misschien gaan ze me dan niet aannemen, maar ik kan altijd proberen.)

Zoals jullie dus misschien doorhebben, hebben ze me uiteindelijk niet genomen in Grand Azur. Ze hadden nog iemand anders gevonden die langer kon blijven daar, dus da’s wel ff balen …

Ma ja, ik ga gewoon verder op zoek naar werk …

xxxxxxxx ilse xxxxxxxx

tja, als je maar zo kort kunt lijkt me de beste kans om daar dan terplekke te gaan kijken en vragen. succes