ik ben dit jaar naar turkije ; marmaris geweest en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Ik zou graag in de zomer volgend jaar 2013 in een hotel en/of animatie team willen werken. Zijn er meiden die dit ook graag willen en die evt meer info hebben of interesse hebben om met een groepje meiden dit te gaan doen? Want om in mijn eentje te gaan zie ik niet helemaal zitten.
Ik ben trouwens Ginny , 18 jaar ( bijna 19) en woon in utrecht ( Vleuten)
ik volg nu de opleiding pedagogisch medewerker niveau 3 en studeer volgend jaar voor de zomer af. Vandaar ook dat ik de hele zomer in ‘marmaris’ wil gaan werken.
interesse? of meer info laat dan aub even een berichtje achter.
Thanx alvast
Mij lijkt het ook super om volgend jaar zomer in een hotel te werken in marmaris. Ik geloof alleen dat het best lastig is om wat te vinden, het is me opgevallen dat er overal mannen werken…
Maargoed als we wat kunnen vinden zou dat super zijn!
wat leuk! bedankt voor je reactie,
ik heb al op internet rond gezocht, en mensen adviseren om via een reisoragnisatie te solliciteren naar een zomerbaantje in het buitenland.
ik had ook een idee om in oktober 5 dagen daarheen te gaan om zelf informatie op te zoeken en misschien daar al zelf een baantje te vinden… veel mensen hebben dit ook gedaan. wat heb jij al ondernomen? en wat voor informatie heb jij op gedaan?
Ik zoek meer iets als een stage, maar ook in Marmaris!
Moet van april t/m oktober voor school stage lopen en wil een leuk hotel, wel voor receptie.
Maar misschien kunnen we elkaar helpen
hoi hoi
ik heb al een beetje gekeken op sites enzo…
ik denk als je een stage zoekt dat je het misschien helpt als je het via reisbureaus doet. ik zou zeggen probeer reisbureaus ff te mailen misschien kunnen zei je helpen. ik wil graag in de zomer in marmaris werken ik weet nog niet precies hoelang. ik dacht ongeveer aan 8 weken. ik zit erover na te denken om in oktober naar marmaris te gaan voor een paar dagen, en dan daar een beetje rond te neuzen.
heb jij al wat ondernomen??
Hee,
Ja dat zou inderdaad ook kunnen ja!
Ga denk ik corendon/arke enzo eventjes mailen.
Mijn zus die werkt als hostess in Marmaris, dit jaar even niet, maar heb dus ook aan haar wat hotels gevraagd die leuk waren om er stage te lopen. En heb dus die desbetreffende hotels gemaild, geen idee of ik een reactie terug krijg, maar anders kan ik altijd nog eventjes bellen (:
jaa indd doe dat maar, dan weet je teminste een beetje zeker dat alles goed verloopt want dan val je gewoon onder nederlanse reisbureaus… en niet onder een turkse baas of zoiets. want dat raden best veel mensen af.
Ik heb een paar reisbureaus gemaild, maar ze konden helaas niks voor me betekenen. Nu ben ik zelf maar wat hotels gaan mailen en heb net een mailtje terug van de manager van de Ideal Prime hotels terug dat ik mijn cv en meest recente foto kon sturen. Dus ben benieuwd!
Oke dat is jammer want ze zeggen op internet dat het wel kan enz. misschien geen plek voor volgend jaar maar lijkt me niet maargoed, dat je al een mailtje terug hebt van dat hotel is wel goed. ik hoop dat het wat word voor je anders moet je wat andere grote hotels mailen. ik hoop dat het je lukt. Mij werd aangeraden om pas rond februari te gaan solliciteren voor een baantje in de zomer. dus ik wacht nog even af. maar als je een stage plek zoekt zoals jij nu dan is het wel slim om hier eerder mee te beginnen het is tenslotte voor je studie.
Ja dat is inderdaad jammer, omdat er meerdere zeiden dat via reisbureaus ook vaak stages aangeboden konden worden. Ik hoop ook dat het wat word, dan hoef ik dit alleen nog maar goed te laten keuren door mijn stagebegeleider. In september moeten we namelijk al onze stageplek weten. Dankjewel, jij ook veel succes alvast!
Ik wil volgende zomer vanaf het begin van het seizoen (begin April) tot eind sept een half jaar in marmaris werken. ben afgelopen zomer en het jaar daarvoor geweest en ben er helemaal weg van. Ik heb via beatchmasters en gogotour geken voor reisleidster. dit ziet er super goed uit, je krijgt van hun een verblijf plaats , eten , drinken , en je word opgeleid ( intern) duurd een week in marmaris zellf. tot hostes. er schijnt ook een goeie vergoeding tegen over te staan. ook zorgen ze voor vervoersmiddel zodat je van hotel naar hotel kan reizen.
Het enige waar ik mee zit ik wil niet alleen,. tuurlijk leer je daar mensen kennen maar het is ook wel fijn als je een soort maatje hebt. Ik ben zelf 20 en spreek deels turks dit helpt mij gelukkig ook een beetje.
Ik wil volgende zomer vanaf het begin van het seizoen (begin April) tot eind sept een half jaar in marmaris werken. ben afgelopen zomer en het jaar daarvoor geweest en ben er helemaal weg van. Ik heb via beatchmasters en gogotour geken voor reisleidster. dit ziet er super goed uit, je krijgt van hun een verblijf plaats , eten , drinken , en je word opgeleid ( intern) duurd een week in marmaris zellf. tot hostes. er schijnt ook een goeie vergoeding tegen over te staan. ook zorgen ze voor vervoersmiddel zodat je van hotel naar hotel kan reizen.
Het enige waar ik mee zit ik wil niet alleen,. tuurlijk leer je daar mensen kennen maar het is ook wel fijn als je een soort maatje hebt. Ik ben zelf 20 en spreek deels turks dit helpt mij gelukkig ook een beetje.
ik heb vorige jaar in het hotel :ideal prime beach gezeten! als je hier wordt aangenomen zit je in ieder geval in een van de meest luxe hoels van Marmaris!
Ik ben Annelynn, 19 jaar, en woon in Houten. Ik studeer SPH en ga nu mijn laatste jaar in. Ook ik ben op zoek naar een zomer baantje in Marmaris. Ik ben er inmiddels 5x (zoiets?) geweest en ik ben nog steeds verliefd op deze plek. Ik ben nu een week thuis en zou het liefst gelijk weer terug gaan. Bij een van de discotheken hing een poster met de vraag of je daar zou willen werken. Verblijfplaats en terugvlucht werden allemaal geregeld. Ik heb verder niet om meer informatie gevraagd. Ik ken 2 turkse jongens die daar in de bazaar een winkel hebben, zij spreken ook NLs en komen in de winter altijd naar Nederland. Ik heb bij hun nagevraagd hoe het is voor een vrouw om bij die club te werken en zij zeiden dat ze daar niet te vertrouwen zijn dus ik heb het over laten gaan.
Het lijkt mij dus erg leuk om bij een discotheek te werken of om propster te zijn voor een van de discotheken. Ik las in een van de reacties ook hostess voor bijvoorbeeld beachmasters. Ook dit lijkt me erg leuk.
Bij reisorganisaties kun je voorkeuren opgeven, ik heb namelijk voor mijn stage zo’n formulier ingevuld en je kan 3 bestemmingen invullen. Maar of je daar dan geplaatst word, dat is niet zeker
Ik ben Stephanie, 21 jaar en ben zo’n acht keer in Marmaris geweest. Ook ik ben echt verliefd op die plek en zou er graag in de zomer van 2013 willen werken. Het liefst in een hotel achter de receptie of als hostess. Ik heb meerdere keren gelezen dat je als hostess niet kunt kiezen waar je gaat werken, maar alleen een voorkeur op kunt geven. Dit zie ik juist niet zitten.
Voor mijn opleiding Hotel- en Eventmanagement heb ik in het eerste jaar al geprobeerd om een stageplek te zoeken in Marmaris. Inprincipe mocht ik komen bij een hotel, alleen kreeg ik mijn stagecontract niet terug en kreeg ik niemand meer te pakken. Volgens mij is het ontzettend lastig om werk te vinden in een hotel, mij lijkt het juist handig voor een hotel om een Nederlandssprekende medewerker te hebben maargoed…
Wat grappig dat de meeste uit de regio Utrecht komen, ik kom zelf uit Nieuwegein.
Hey ginny
Ik ben isabel en woon in Antwerpen.
Ik zit ook met de zelfde bedenkingen als jou wil ook graag in marmaris of antalya als animatie team werken.
Dus wil het ook heel graag doen maar dan wel met een paar mensen.
Kun je anders je mail adres geven ? Zo kunnen we dan beter praten?