Gezocht: Reis&werkmaatje Zomer 2006 Marmaris

B]Hallooo daar!

Ik ben aan het overdenken om enkele maanden (afhankelijk van wat mogelijk is), zeg maar van mei t/m juli in Marmaris/Turkije te gaan werken. Zou graag bij een hotel receptiewerkzaamheden doen, zodat ik daarnaast ook nog wat vrijetijd overhoud voor de leuke dingen daar!
In dit kader ben ik op zoek naar een reisgenootje die hier dezelfde ideeen over heeft! Ik ben 25 jaar en houd van zon,zee&strand, goed op stap gaan, excursies maken etc. Mocht je hetzelfde plan hebben, reageer dan. Lijkt me gezellig om samen te gaan!
Ook tips of links van vactures in turkije/marmaris zijn van harte welkom!

Greetz,
JLO

HeeY

Ik wil ook in april tot augustus naar marmaris gaan om te werken.
Lijk me wel gesellig om samen met iemand te gaan.
Hoor het wel

Groetjes Kimberly

Lijkt mij ook erg leuk, maar net als jij zil ik liever niet alleen. Heb je toch nog steun aan elkaar. Alleen ik heb hier al een baan, dus ik zal wel moeten overleggen of ik er tussenuit kan en daarna terug mag komen. Wat voor werk heb je in gedachten, of maakt je dat niet zoveel uit??
Ik hoor het wel

Mij maakt het werk maakt mij niet zoveel uit vin in een bar, restaurant, discotheek wel leuk. Maar het liefst in een animatieteam.
Ik heb hier ook nog gwn een baan. Moet ff kijken hoe ik dat nog gaat doen maar ben wel van plan te gaan.
En waar zou jij willen werken??

groetjes

hallo!

Ik wil ook graag een paar maanden naar Turkije volgende zomer. Ik ben ook 25 jaar en ben straks klaar met school dus leek me een goed moment om nog even weg te gaan.

Het liefste zou ik naar Alanya gaan omdat ik dat ken maar andere plekken verkennen is ook leuk. Het is wel erg wel leuk om dan een maatje te hebben.

Werken in de horeca lijkt me het leukst, hotel bar of restaurant. Kinderanimatie lijkt me ook wel wat, ik ben dan klaar met de PABO, heb ik daar ook nog wat aan.

Zijn er meer meiden met dezelfde ideeen? Dan hoor ik het graag!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Hey allemaal!

Ik ben afgelopen maand 2x naar Alanya geweest, het was echt geweldig!!
Ik heb er ook nieuwe mensen leren kennen en wil er graag terug! Momenteel ben ik aan mijn stage begonnen, want ik studeer nog, maar ik ben van plan om eind schooljaar 2006 , dus in juni ergens, te werken in Alanya voor ongeveer 3 maanden. Dus voor de maanden juni-juli en augustus.

Nou ben ik benieuwd hoever jullie met ‘plannen’ enzo zijn. Ik zou graag meer willen weten hoe je hier bijvoorbeeld achteraan gaat. Dus wie bel je op, waar kijk je op internet ofwel wie zijn eventuele contactpersonen?

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij hierover zou kunnen informeren.

Groetjes,

Miriam

hé Miriam,

Dat zijn dingen die ik ook graag zou willen weten ja. Ik weet eigenlijk niks :huh: , alleen dat ik het er super vind en dat ik er , net als jij, graag die maanden naartoe wil volgend jaar.

Wat wil jij gaan doen daar?

groetjes Nathalie

Heey

Ja ik zou ook graag willen weten van mensen die al eerder in Turkije hebben gewerkt hoe ze aan een vakantiebaantje zijn gekomen.
Ik zit laatste tijd wel btje op internet te surfen maar volgens mij is het nog wel lastig iets te vinden.
Ik wil het liefst in Marmaris werken volgend jaar maar hoorde ook dat er meer werk in Alanya te vinden is. Maar alanya lijkt me ook wel leuk.

Groetjes

Hallo Meiden

Leuk dat jullie ook allemaal willen gaan werken in Turkije volgend jaar, ik ga zelf waarschijnlijk ook als reisleidster aan de slag van april t/m oktober. In Marmaris is het volgens mij best makkelijk om werk te vinden, je moet er eigelij gewoon naartoe gaan en daar ter plaatse iets zoeken. Verder weet ik dat cafe rembrandt ieder jaar weer personeel zoekt www.rembrandtmarmaris.com en er is daar een discotheek Vision met een nl eigenaar daar weet ik geen email van. Verder komt er meestal rond december een vacature bij Gogo tours en die zoeken ook reisleidsters van juni t/m augustus.

Succes ermee

Groetjes

hallo Star,

Weet je toevallig ook of het makkelijk is om in alanya werk te vinden? En hoe vind je dan een woonruimte?

Wat moet je doen om als reisleider aan de slag te kunnen?

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie

Werk in Alanya durf ik niets over te zeggen, als ik jou was zou ik even informeren of daar evt ook horeca gelegenheden zijn met nl eigenaren dat is altijd wat makkelijker. Verder kun je misschien op de site van www.clubmed.com of www.iberostar.com kijken dit zijn wereldwijde hotelketen en heeft ook hotels in turkije. Bij www.gobest.nl staan ook vaak vacatures voor Turkije kinderanimatie deze staan meestal rond november/december op de site en ik zou de verdere reisorganisaties in de gaten houden hier komen meestal ook rond december de vacatures voor reisleidsters.

Veel succes ermee verder

Groetjes

Hey Nathalie!

Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wat ik precies wil gaan doen, maar iets in de horeca lijkt me wel toepasselijk. In een diskotheek of bar werken lijkt mij erg leuk ( ik hou heel veel van muziek), maar daar moet ik nog even achteraan gaan.

Viel het jou ook op dat er in bars/diskotheken e.d. bijna geen meiden werken? Dus ik denk dat ze dat wel zouden willen ( hoop ik tenminste ) om meer mannelijk publiek aan te trekken.

In december komt een vriend van me uit Alanya naar Nederland en hij gaat me ook helpen. Hij werkt momenteel in de Robin Hood Bar en kent dus veel mensen. Zelf ben ik ook van plan om in maart of april een weekje naar Alanya te gaan om alles na te vragen, want het werkt inderdaad veel beter wanneer je zelf contact op neemt met bepaalde personen. Die helpen je meestal ook met slaapplaats enzo.

Verder surf ik een beetje op internet om aan meer informatie te komen, maar ik heb nog niet zoveel info, dus ff afwachten.

Groetjes,

Miriam

Ik ben ook van plan om van Maart t/m oktober in Marmaris te gaan werken.
Mijn vriend woont in Marmaris en werkt via Gogotours. Hij is nu voor mij aan het proberen, en anders gaat hij voor me verder kijken.
In Oktober ga ik weer naar Marmaris (hopelijk, het gaat een beetje moeizaam op het moment) en dan gaan we nog even kijken als ik nog niets gevonden heb.

Volgens mij is t bij elke baan anders kwa woonruimte.
Bij de discotheek waar mijn vriend werkt wilde ze me erg graag hebben en de baas heeft me zelfs een appartement op zijn kosten aangeboden; maar ik heb het niet aangenomen omdat er in die discotheek alleen amar turkse jongens/mannen werken, en ik zie het niet zo zitten om als enigste meisje daar te werken, aangezien sommige van die jongens al zo heerlijk uit hun ogen kijkt (bah!)

Gelukkig kan ik zo intrekken bij mijn vriend als ik werk gevonden heb.

Iedereen veel succes iig! Ik denk idd dat je het beste zelf naar Turkije kan gaan en zelf gaan zoeken, of als je contacten hebt in Turkije vraag het hun, dat is vaak ook erg makkelijk.
Succes!

Helluuuuuup!

Ha ha, ik zoek me rot maar ben erachter gekomen dat het niet zo makkelijk is om werk te vinden in Alanya. :wink:

Wie kan mij tips en adviezen geven? Ik ben een meid van 25 jaar en wil graag voor ongeveer 3 maanden blijven.
Van juni tot en met augustus ongeveer, ligt er een beetje aan wanneer ik klaar ben met school.
Ik doe nu de PABO dus misschien dat ik wel iets met kinderen kan gaan doen daar. Ik zou het ook leuk vinden om in de horeca te werken, restaurant, bar of hotel, allemaal leuk!

zijn er misschien sites waar ik terecht kan?

Groeten Nathalie

He meiden,

Bedankt voor jullie adviezen!
Ik zie ze nu pas, was bij pagina 1 blijven hangen! haha.
Ik zoek vol goede moed verder en hoop dat het jullie ook lukt!

Groeten Nathalie

Hay,

Ik ben net terug, heb in Bodrum gewerkt.
Het is vrij gemakkelijk om werk te vinden in Turkije als je goed Nederlands, Engels en Duits spreekt.
Je moet gewoon wat rondvragen.
Bv. bij een Nederlandse hostess, die worden vaak aangesproken door de lokale bevolking of zij nog iemand weten voor hun zaak.

Veel suc6 volgend jaar!

ik wil volgende zomer misschien ook gaan werken in Turkije, ik ben dan 18.

hey hallo

ik ben net 2 dagen terug uit turkije(alanya) en vond het hellemaal geweldig ik ben echt verliefd geworden op dat land.
ik zou er graag volgend jaar naar toe gaan om er te werken
en zou dat dan ook graag samen met iemand doen
heeft er iemand informatie voor mij of iemand die zelf ook in alanya wil gaan werken en iemand zoekt om samen mee te gaan

xxx naomi

Ik had gelezen dat iemand graag aan de receptie van een hotel in Marmaris wilde gaan werken!
Nou dan is er werk zat te vinden maar over dat veel vrije tijd wat je dan zou hebben dat is niet waar!
Je werkt gewoon 6 lange dagen in de week, dus gewoon via Turkse normen!
In het hotel in Marmaris waar ik als kinder entertainer werk zie ik in die tijd dat ik daar ben dezelfde receptionisten en ik werk van 's morgens vroeg tot laat in de avond!
Nogmaals ik heb het wel reuze naar mijn zin op mijn werk, ondanks de vele uren en het weinig geld!
Groetjes…:slight_smile:

He Naomi,

Ik wil graag voor een paar maanden naar alanya volgend jaar. Van juni tot en met Augustus ongeveer.
Het is knap lastig om vanaf Nederland iets te vinden dus ik denk dat ik er gewoon heenga en wel zie waar ik terecht kom. Dan kijk ik dan wel hoe lang ik blijven kan.

Wat wil jij daar graag gaan doen?

Groetjes Nathalie