Maatje gezocht voor vakantiewerk in Alanya

hallo mensen…ik ben pas 2 weken op vakantie geweest in alanya in hotel Doganay…was echt te gek…en nu wil ik heel graag daar gaan werken voor 2 maanden. maar alleen is ook maar zo alleen!!! ik zoek meiden of jongens die wel mee willen! ik ben 18 jaar en ik kom uit brabant…ik hoor het wel…
groetjesssssss

he wat heb je zoal gedaan daar?

m’n vriendin en ik willen dolgraag naar turkije en gaan werken.
ik ben gelukkig nog van turkse afkomst.

laat het me weten

greetings

ciaoooooooooo

Hoi!

Ik ben ook aan het kijken hoe ik in Turkije zou kunnen werken voor een tijdje, maar het is moeilijk iets te vinden. Ik zou niet weten waar je zoiets zou moeten regelen ook…jullie wel?

Groetjes…

ik ben samen met mijn beste vriendin ook op zoek naar werk in alanya dus wij zouden je wel kunnen vergezellen… hoe meer zielen hoe meer vreugd(als je nog niet er al heen bent bt.w.)let us know!

hey hey, ik heb afgelopen zomer in turkijen gewerkt.
met zn 2e valt nog wel iets te vinden denk ik. maar ik denk niet dat jullie met zn 5e tegelijk aangenomen worden ergens.

groetjes

filiz

filiz ,
waar heb je in turkye gewerkt? en wat voor soort werk heb je gedaan
mijn beste vriendin en ik zijn op zoek voor in alanya werk… horeca , hotel , animatie etc… maakt niets uit… willen voor 3 maanden daarheen gewoon voor ervaring op te doen

weet iemand een goed adres in alanya om te werken??

Dames,

Zonder werkvergunning kun je werken in een hotel wel vergeten…tenzij je werkgever daar voor zorgt maar dat gebeurt meestal niet.
Er zijn ontzettend veel topic hierover geschreven,probeer de zoekoptie eens.
Animatie is een optie omdat dat wel wordt gedoogd maar de regels worden scherper en scherper…

Groetjes,

Hans.

Deze advertentie is verwijderd.

Hans.

hoi ik heb een vraagje misschien beetje laat. maar ik zou in de zomer van 2009 in turkije willen werken ikw eet alleen niet hoe en wat kan jij mij misschien verder helpen?

alvast bedankt

gr

hoi Dominiquee ,
mag ik vragen wat voor werk je wilt gaan doen dan ??
en wat is je leefdtijd .
groetjes anita

ik zou volgend jaar ook graag de zomermaanden in turkije werken, juli en augustus dan…
kben 18 en kom uit Gent

hooii,
ik zou ook graag volgend zomerseizoen in Turkije willen gaan werken in een animatieteam!!
ik zou dan van af juli kunnen, ik weet alleen ook niet hoe!!

Zou iemand (ons) kunnen helpen?
Of iig informatie of iets?

groetjes!

Van waar ben je meid?
ik van gent (b)

utrecht, en in maart wordt ik 18:)

ik volgende maand 18, de 26e oktober :wink:
ook je hartje in turkije verloren? :wink:

aan een turk en aan het land ja:P

me to :wink:
heb je msn?

Hallo,

Ik wil in de zomer 2009 vakantiewerk gaan doen in Turkije… en ben ook benieuwd of mensen hier daar meer over weten… of meegaan? mijn email adres is: [EMAIL=“eefjeijspeerd@live.nl”]eefjeijspeerd@live.nl

Lijkt me leuk om wat te horen!

Groetjes, Eefje

hoi hoi ,

mijn naam is samira en ik zou wel willen werken in turkije alanya het is daar heerlijk warm en gezellig .!
ik ben 20 jaar en tegen die tijd ben ik 21 .

ik weet niet of je nog steeds iemand zoekt mr mail mij dan maar

groetjes samira

[EMAIL=“sammy_an@hotmail.com”]sammy_an@hotmail.com