Maatje gezocht voor vakantiewerk in Alanya

CMC Çağri Merkezi / ÇAĞRI MERKEZİ

İstanbul-Türkiye
Referans Kodu: MT- Dutch
Call Center Agent- Dutch

Kısa Şirket Tanıtımı
Customer Management Center (CMC)is het op een na grootste contact center van Turkije en levert geïntegreerde contact center oplossingen op wereldschaal.CMC is opgericht in 2000 en CMC werkt met toewijding aan kwaliteit en topprestaties in alle aspecten van het Customer Contact Management.
CMC opereert op 4 verschillende sites Mecidiyekoy, Kucukyali, en Gebze-Gayrettepe, CMC biedt 24 / 7 contact center diensten en 365 dagen per jaar. CMC biedt aan de klant topkwaliteit in de zorg, verhoging van de klanttevredenheid en het toevoegen van waarde aan alle aspecten van het beheer van CMC gebruikt daarbij state-of-the-art technologie’in combinatie met investeringen in de mensfactor. CMC’s voortdurende focus oeffectieve management processen zorgt voor de levering van de juiste dienst, op het juiste moment en op een kostenefficiënte manier.
Op dit moment werk CMC voor zo’n 45 toonaangevende nationale en internationale bedrijven, zoals Nokia, HALKBANK, Fortis, HSBC, Finansbank, Unilever, Samsung, Anadolu Sağlık Merkezi, Renault en Toyota.
CMC’s call center kwaliteit van de dienstverlening en management systeem is gecertificeerd met ISO 9001 kwaliteitsborgingssysteem certificaat.
Na overname door ISS Groep in juli 2007,is CMC een onderdeel van een multinationale onderneming die diensten in meer dan 50 landen over de hele wereld, met meer dan 410.000 werknemers. ISS Turkije is het toonaangevend bedrijf in facility management met meer dan 13.000 medewerkers en 900 klanten.

Aranan Nitelikler

• Native of zeer vloeiend Nederlands spreker,
    *Ten minste de middelbare school afgemaakt,
    *Kan zich aanpassen aan flexibele werktijden,
    *Succesvol in klantenbeheer,
    *Kundige in MS Office-toepassingen en internet
    Eğitim Derecesi:Lise, Yüksekokul, Lisans• Deneyim Süresi:2 yıldan az• Yabancı Dil:FlamancaBilgi Derecesi :Çok iyi• Zorunlu Diller:Flamanca
    Ek Bilgiler• İş Alanı:Müşteri İlişkileri-Crm• Organizasyondaki Yeri:Eleman• Çalışma Şekli:Tam zamanlı• Şehir:İstanbul• Ülke:Türkiye• Yayınlanma Tarihi:09.04.2009• Son Başvuru Tarihi:28.07.2009

Ankara Antalya Alanya İzmir Denizli İstanbul Ofislerine ANA dili seviyesinde HOLLANDACA Bilen müşteri temsilcileri arıyoruz. Başvuru için 0216.371 44 44- 0530461 62 91 info@etb-group.com TÜRKİYE

hey
ik ben frances uit winschoten/groningen
en ik zoek ook in de zomer vakantiewerk in alanya…
maar hoe kan ik daar het beste werk zokeen vanuit nederland?
mijn e mail is
ik_is_toko@hotmail.com

Ik ben gisteren teruggekomen van een vakantie uit Alanya!!
Helemaal geweldig! En ik wil daar nu Ook super graag werken!!
Ben bezig om er volgende zomer te kunnen werken.
Dus als je nog iemand zoekt; Ik wil ook niet alleen!!!
hahaha
Groetjes
Nicolette, Amsterdam

Beste lezers,

Denk er aub goed bij na ,voorleer hier in Turkije een job aan te nemen of te zoeken. Je kan hier niet werken zonder werkvergunning. Hier is reeds zoveel over geschreven en uitgelegd op dit forum.
Maar mensen die hier zwart willen werken doen dat wel met alle gevolgen van dien.
Turkije is een mooi vakantieland, maar om hier te werken valt het soms wel heel echt tegen.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hey, ik zoek ook een maatje, alleen dan voor in Marmaris. Ik kom elk jaar in turkije en in de zomer 2010 ben ik eindelijk oud genoeg om ervoor te gaan. Iemand zin om mee te gaan?

Groetjes

hoi hoi

nicolette

ik zie dat je in 2010 in alanya wil gaan werken nou …

ik ben zelf nu 3 weken terug … en heb al eens eerder in turkije gewerkt . ik heb veel van turkije gezien waar door ik weet waar ik echt wil gaan wonen en werken in me toekomst nou ga ik in november terug om langs hotels te gaan voor werk … maar mijn planning is om april er heen te gaan zeker eerst voor een jaar en als alles daarna goed is voor altijd …
ik zou zeggen voeg me anders toe dan hoor ik van je hoe je plannen lopen ens…

hayatim_tr@live.nl xxxx groetjes

hey,

ik ben ook net terug van doganay! super tijd gehad, heb daar mijn cv afgegeven! wanneer je wat wilt weten laat het mij dan weten!

groetjes

Ik ben al ganse tijd aan het zoeken om in Turkije te werken:)
Maar wat zou je dan juist willen doen???

greetZz

MArmaris stal mijn hart:p
wanneer zou je gaan?? en waar??

groetjes

Heeey,

Ik zoek ook werk voor twee maanden as zomer 2010 in het animatieteam. Ik heb al ervaring met werken in het animatieteam en dans als mijn hele leven. Wie zou mij kunnen helpen?

Groetjes, Mirjam

voeg me toe dan kunnen we elkaar even checken blowrens2live.nl tot snel gr laurens , 20 jaar ,eindhoven.

hallo,
ik wil ook graag in Turkije gaan werken (en anders Tunesië).
Ik weet niet of iemand nog een maatje zoekt ofzo, anders moet je mij even pb’en. (:

ik ben een meisje van 17 jaar, bijna 18. ik zit in 5 havo (ben blijven zitten in de 4e),
en wil graag animatiewerk gaan doen na mijn examens (mei, juni, juli, augustus)

ik hoor wel of iemand wil. (:

groetjes, sophie.

Wat jammer dat de meeste lezers de topics over “werken en wonen in Turkije” niet goed lezen. Het is niet makkelijk om een baan in Turkije te vinden en al helemaal niet als je geen werkvergunning hebt.

Het is keihard werken zonder dat je soms een dagje vrij bent. De lage loon en de slechte tot niet betalen is daarbij ook niet iets waar je gelukkig van wordt. Word je gesnapt zonder werkvergunning dan word je het land uitgezet en mag je de komende 5 jaar niet het land in!! Hier eerder over nagedacht? Daarbij zijn buitenlandse meisjes soms slachtoffers van oplichterij…

Een vakantie van een paar dagen of paar weken is heel wat anders dan wanneer je er al maanden woont!! De turken hier hebben het al moeilijk met werk zoeken, laat staan de buitenlanders die hier het werk afnemen!!

Lees a.u.b. alle topics na…

Hallo!

Weet er iemand een goed bedrijg/organisatie om te werken in Turkije?
Het liefst van de omgeving Side/Belek/Antalya.
Qua werk maakt het niet veel uit voor mij.
I wil namelijk naar turkije toe verhuizen maar wil eigenlijk wel eerst een job hebben voordat ik daar ga wonen.
Graag hoor ik wat van iemand.

Hallo,

In welke plaats is het voor deze werkzaamheden?
Graag zou ik wat meer info willen hebben over de werkzaamheden.
Zelf werk ik op het moment nog in nederland maar wil graag naar Turkije toe verhuizen om bij mijn vrind te wonen.
Ik heb wel ervaring met internet en officeprogramma.

Graag hoor ik wat van u.

Met vriendelijke groet,
R van der Giessen
[EMAIL=“Roos1981@msn.com”]Roos1981@msn.com