Werken In Alanya

heey,
ik ben net 2 x een week naar turkije (alanya)geweest en heb er veel mensen leren kennen ik heb het er erg naar me zin gehad en ik wil graag terug…ik zit eraan te denken om terug te gaan voor 3 maanden en er te gaan werken als hostess of in de animatie ofziets dergelijks.
ik vroeg me af of er toevallig ook nog andere mensen gaan want ik vind het best eng om daar in me eentje naar toe te gaan misschien zijn er nog andere meiden of jongens die hetzelfde idee hebben als ik en ook gezellig voor een langere tijd in alanya willen werken maar er niet alleen naar toe durven…als dat zo is hoor ik graag een reactie van jullie!!!mijn e mail adres is kisses_wendy@hotmail.com maar jullie kunnen natuurlijk ook hier reageren!!
groetjesss wendy

Originally posted by wendyaskim**@23-05-2005, 14:08:51
** heey,
ik ben net 2 x een week naar turkije (alanya)geweest en heb er veel mensen leren kennen ik heb het er erg naar me zin gehad en ik wil graag terug…ik zit eraan te denken om terug te gaan voor 3 maanden en er te gaan werken als hostess of in de animatie ofziets dergelijks.
ik vroeg me af of er toevallig ook nog andere mensen gaan want ik vind het best eng om daar in me eentje naar toe te gaan misschien zijn er nog andere meiden of jongens die hetzelfde idee hebben als ik en ook gezellig voor een langere tijd in alanya willen werken maar er niet alleen naar toe durven…als dat zo is hoor ik graag een reactie van jullie!!!mijn e mail adres is kisses_wendy@hotmail.com maar jullie kunnen natuurlijk ook hier reageren!!
groetjesss wendy **

Hey Wendy,

Weet je al een hotel,waar je heen zou kunnen?

Dennis

Originally posted by Dennis.v+23-05-2005, 15:29:39–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Dennis.v @ 23-05-2005, 15:29:39)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–wendyaskim**@23-05-2005, 14:08:51
** heey,
groetjesss wendy **

Hey Wendy,

Weet je al een hotel,waar je heen zou kunnen?

Dennis **
[/quote]

nee dat weet ik nog niet, ik ken nu wel aardig wat mensen in alanya waar ik nu nog contact mee heb en hun willen mij helpen met het zoeken van een baan en zeggen dat het niet moeilijk is om een baan te vinden…
gr wendy

Ik hoop voor je dat het gaat lukken!
Ik hoorde dat je niet zoveel verdiend,wanneer je zelf heen gaat.
Maar dat weet ik niet zeker hoor.

succes

Originally posted by Dennis.v@23-05-2005, 17:14:53
** Ik hoop voor je dat het gaat lukken!
Ik hoorde dat je niet zoveel verdiend,wanneer je zelf heen gaat.
Maar dat weet ik niet zeker hoor.

succes **

nee dat hoorde ik ook , maar als jij iets weet in turkije hoor ik het graag van je… gr wendy

Heeej wendy,

Ik wil ook graag naar turkije om te werken maar durf ook niet echt alleen… Maar volgens mij is het wel heel moeilijk aan werk te komen en verdiend het wel weinig… Hoe oud ben je ?? En wat voor werk zou je willen doen… Maar het enige probleem is dat mijn engels niet vloeiend is :S:S

Greetz mij

volgens mij moet je er nooit vanuit gaan veel te verdienen hoor, in de zomer in het toerisme. meeste mensen die ik ken, verdienen amper wat, maar ze doen het meer om het mee te maken dan voor het geld.