Dag allemaal , vanaf volgend voorjaar zou ik graag voor een paar maanden gaan werken in Alanya ( kga dan samen met een vriendin , haar contract loopt dan pas af ;)) wie heeft hier ervaring mee , weet welke bedrijven je kunt solliciteren etc. ?
Alvast bedankt!
Niemand ervaring mee?
ik heb ooit stage gelopen in alanya. en als je je talen spreekt is er altijd wel werk te vinden in alanya.
maar dan moet je wel voor het siezoen er al naartoe.
ik ga zelf ook volgend jaar met mijn zoontje hopelijk naar turkije.
ik vertrek morgen voor 6 weken. om dan alvast werk te vinden.
een woning heb ik zelf al in alanya maar probeer ook via marktplaats en in alanya zijn er ook makelaars die huizen verhuren. maar dit moet je dus ook of voor een heel jaar doen. want zomerseizoen is het duurder.
of als je werk vind als reisleiding dan betalen ze je accomodatie ook voor je.
hoop dat je er wat aan heb groeten elly
hoi ik woon in alanya ik kan je misschien helpen wat voor werk je zoeken ? groetjes gezgin mijn mail dalicesine_xp@hotmail.com
hallo,
Ik ben voor een langere periode opzoek na werk in Alanya.
Ik spreek beetje turks en voor de rest engels en nederland.
ben fitnessinstructrice, medicalfitnesstrainster, personaltrainster en heb een curcus sportmassage. En wil graag iets in deze richting gaan doen.
Heb jij misschien enig idee waar ik het kan proberen?
Groetjes Neeltje
hoi, ik en een vriendin zoeken werk in alanya, we willen dit volgende zomer doen, maar we weten helemaal niet of het wel mogelijk is? en hoe we dit aan moeten pakken? we gaan 6 juni weer terug naar alanya om alvast rond te kijken. iemand enig idee hoe we dit moeten aanpakken? we spreken beide engels duits frans en nederlands.