Werk gezocht Alanya!

Hoi allemaal,

woon nu sinds eind oktober in Alanya.En ben op zoek naar werk.Heb ervaring met werken in de bediening, receptie en achter de bar. Tevens heb ik ervaring met een kantoorbaan. Wie weet er iets in Alanya of de omgeving van Alanya? Maakt me op zich niet veel uit wat voor werk. Werk is werk. Verblijfsvergunning heb ik al voor 3 jaar. Kan Nederlands, Engels en Duits spreken en ben bezig met het leren van de Turkse taal.

Wie weet er iets of heeft er tips voor me met het vinden van een baan. Mijn email adres is [EMAIL=“jnaaijer@hotmail.com”]jnaaijer@hotmail.com.

Alvast bedankt,

groetjes Judith.

Hallo Judith,

We wonen net gezellig dicht bij elkaar :dag:…

Dat terzijde , in Alanya is het vinden van werk niet gemakkelijk.
In de zomer periode is er voldoende werk in bars , hotels etc.

In de winter is het moeilijk. Wat ik je wil aanraden om eens te e-mailen naar reisorganisatie’s die ook hotels in de winter open hebben.
Zo weet ik dat gobest / firstchoice Nederland ook een hotel dicht bij Alanya in de winter open heeft. Wellicht zoeken ze daar nog iemand.

Ook kun je het proberen bij Hotelbeds. Dit is een groot bedrijf die bus transfers over de hele wereld verzorgd en ook mensen in Turkije hebben werken.

Wanneer je iets verder wil rijden ( lees 1,5 uur) dan zou je het bij HCN Antalya kunnen proberen als callcenter agent.
Bekijk hun website eens www.hcn.nl

Hopelijk kom je iets verder , in ieder geval: good luck!

Groet,
Dave