VACATURE : Turkije -Alanya

Heb je zin om een vaste job te hebben in Alanya ? Wij zoeken een commercieel bediende met goede talenkennis voor een makelaarskantoor. Talenkennis - nederlands - engels en eventueel Turks

Ik ben zeker geinteresseerd, zou je me meer informatie kunnen verstrekken?

Ik zou ook graag meer informatie hebben.
Ik spreek (en schrijf) Nederlands, Engels en Turks en beschik over de Turkse nationaliteit.

ik zou ook graag wat meer informatie willen
ik spreek vloeiend nederlands/engels/turks en beschik over de Turkse nationaliteit.

Graag wat meer informatie.

Groetjes

kunt u mij meer informatie toesturen? de vacature zal vast al wel vervuld zijn maar misschien voor de toekomst (en kan ik gelijk woningen bekijken op uw site).

Ik zou ook graag wat meer informatie willen hebben over deze vacature. :slight_smile:

Is de vacature nog beschikbaar? Ik werk momenteel als verhuurmakelaar in Nederland maar ben op zoek naar werk in Turkije. Nederlands en Engels zijn vloeiend, spreek helaas (nog) geen Turks

ik heb interesse kunt u mij berichten???

Graag zou ik wat meer informatie willen ontvangen met betrekking tot de door u aangeboden vacature.

Met vriendelijke groet,

Evelien Groen

wie o wie wil er werken in het bruisende en warme Marokko??
Spreek jij vloeiend Turks en Nederlands, ben jij op zoek naar een nieuwe draai in je leven en wil je in een van de grootste computer merk van de wereld werken met zeer stabiele zekerheid en alle voorzienigen??

Wij zijn momenteel op naar Turks en Nederlands talige mensen voor een project in Marokko.
Het betrefd een vaste dienst verband en een leuk salaris.

Heb je interesse en/of vragen, stuur mij dan een privébericht.

wie o wie wil er werken in het bruisende en warme Marokko??
Spreek jij vloeiend Turks en Nederlands, ben jij op zoek naar een nieuwe draai in je leven en wil je in een van de grootste computer merk van de wereld werken met zeer stabiele zekerheid en alle voorzienigen??

Wij zijn momenteel op naar Turks en Nederlands talige mensen voor een project in Marokko.
Het betrefd een vaste dienst verband en een leuk salaris.

Heb je interesse en/of vragen, stuur mij dan een privébericht

Hallo,

Ik zag deze advertentie en ben eigenlijk nieuwsgierig of jullie momenteel nog een vacature hebben.
Graag wil ik in Alanya gaan werken een onderkomen heb ik al.

Mvg,

Gemma Verhage

DYNACALL is nu ook op zoek naar collega’s in ALANYA die Nederlands, Duits of Frans spreken! Neem snel contact met ons op!
DYNACALL şimdide ALANYA’da Hollandaca, Almanca veya Fransızca bilen takım arkadaşları arıyor! Bizimle hemen irtibata geçin!
Tel: 0542 4386398

Werken in ANİMATİE - Entertainers Türkije

ANIMAToREN - ENTERTAINERS Ali Bey Resort Side ( www.alibey.com ) Grote populaire vakantieclub is op zoek naar nieuwe entertainers voor 2015!!! Als animator-entertainer zul je voornamelijk werken met kinderen. Je organiseert en begeleidt verschillende mini club activiteiten. Overdag en in de avond begeleid je de mini disco met kinderen en 's avonds de professionele musicals met podium Je werkt 6 dagen in de week. Je woont in het hotel en krijgt een dubbele kamer met airco, internet, tv, minibar ... toegewezen. Eten en drinken zijn kosteloos. Ook je reiskosten worden door ons vergoed. Daarnaast ontvang je minimum 500 euro + een bonus. Werktijden voor Miniclub animatie onderverdeeld in vroege en late dienst (8,5u per dag). Werktijden voor sportanimatie: 9:30 - 12:30 , 15:00-17:30, 20:30 - ~ 23:00) Verwachtingen: minimum 3 talig. Belangrijkste: Nederlands, Engels en/of Duits. Overig: Frans, Turks, Russisch. Je hebt geen specifieke ervaring nodig maar je moet wel kunnen bewijzen dat je hiervoor iets met kinderen en/of toerisme of sport hebt gedaan. Dit in verband met het visum. Ons seizoen start van 19.01.15 en stopt op 01.11.15.   ![1.jpg|202x131](upload://wvZBctPq9Xyt9fuM8rgT9NDtXZK.jpeg)

ik wil hier graag op soliciteren . wat zijn de mogelijkheden

as i wrote, via eMail to tistis@hotmail.de
with CV and photo

Enkel in Alanya?

Hee Alchrisal,
Ik wil je even opmerkzaam maken dat het laatste item hier van januari 2016 is