Full time job bij een makelaar in Alanya

Werk in Alanya.

Een Turkse vriendin van mij met een goed bekende makelaardij in Alanya zoekt iemand om de Nederlandse klanten te behartigen.
Dit betekend begeleiding en advies in het verkoop traject, Acquisitie en begeleiding bij bestaande klanten met hun aankoop hier.

Ook gaat een van de Dames op kantoor binnenkort met zwangerschapverlof, Zij is Manus van alles, zij stuurt b.v. lokale mensen aan i.v.m. reparatie, schoonmaak of andere zaken voor het vastgoed van klanten.

We zoeken iemand met een Kimlik omdat het verkrijgen van en werkvergunning in deze branche bijna onmogelijk is. De Turkse taal in geschrift en in spraak en Nederlands in geschrift en spraak. Andere talen zijn meer dan welkom.
Het gaat om een langdurige fulltime baan met “redelijke” Turkse uren. 9 tot 6 in de winter, zomers iets langer.
Het is een baan met veel ingrediënten, veel contact met mensen en af en toe op pad met potentiële klanten. Beloning is voor Turkse begrippen meer dan gemiddeld + bonus bij verkoop van een opject
Wil je meer weten stuur dan even een PB’tje en ik meld mij snel.

Jaap

Deze baan is nog steeds beschikbaar

Hallo jaap,

Graag zou ik willen solliciteren naar deze baan. Maar helaas heb ik geen werkvisum en is mijn turks minimaal.

Sorry JLL,

Ik wil best wel met je praten maar dan wek ik hoop die niet reëel is. Beide zijn echt eisen. En als je wat rond gesnuffeld hebt weet je ook dat werken zonder de juiste papieren een risico is. Zeker als je zichtbaar vanaf de straat in een representatief kantoor ziet.

Grt

Jaap

Deze baan is nog steeds beschikbaar?ık kan Turks,Nederlands en Engels.

Ja Yener,

Dus schrijf me een BP,tje met al je gegevens. Werk ervaring, opleiding of je een Turks kimlik hebt waar je ongeveer woont. En uiteraard alle vragen die je hebt. Mocht je op dit moment in Alanya zijn kunnen we ook ergens afspreken om het mondeling te doen.

Met vriendelijke groet

Jaap

Hey jaap,heb je al PB’tje van mıj?

Ja ik zit nu achter mijn PC geef me nog een uurtje of zo en dan heb je antwoord.

is deze baan nog beschikbaar?
ik kan turks nederlands engels en heb een turkse paspoort

Dag Sipahi,

Ik ben in mail contact met Yener maar er is nog niets concreet afgesproken. Anders gezegd, de baan is nog beschikbaar.
Dus als je interesse hebt, geld ook voor jou schrijf me een BP,tje met je gegevens. Werk ervaring, opleiding, enz. En uiteraard alle vragen die je hebt. Mocht je op dit moment in Alanya zijn kunnen we ook ergens afspreken om het mondeling te doen.

Met vriendelijke groet

Jaap

Beste Jaap.

graag wil ik van u weten of u nog op zoek bent. ben een jongeman van 21.
Beheers Nederlandse taal uitstekend. Turks en Engels zowel schriftelijk als mondeling goed. hierbij meld ik ook mijn nummer voor verdere informatie 0650652459

MVG,

Muhammed Olgun

Oeps, late reactie van mij

We zijn een aantal weken reizende geweest en ik ben daardoor niet erg actief op het forum geweest. Heel eerlijk Muhammed ik weet op dit moment niet wat de status is maar geef me 2 dagen en dan kom ik met een antwoord. We zijn nu voorlopig weer in Turkije.
Daarop vooruitlopend…ben jij in bezit van een kimlik?

Groet

Jaap

Helaas voor jou maar er zijn 2 dames aangenomen waarvan een Turks / Nederlands

Groet

Jaap

jammer spreek de taal niet nog ,anders vacature ingeveuld(((

ik heb net een appartement gekocht in side en zou op termijn wel geïnteresseerd zijn om ad hoc en freelance nederlandstalige gasten rond te leiden. is dat een optie ?

rondleiden in wat? Floor?

AD hoc zijn mensen die kamerhuur doen met een tijdelijk character !

groet frank

Sorry Floor,
Ik had al eerder vermeld dat er resentelijk 2 dames bij zijn gekomen. Bovendien is Side niet echt het werkgebied.

Groet

Jaap

Hallo Jaap,

Is deze baan nog beschikbaar ?

Groetjes Ilknur

Er is div malen gemeld dat deze baan vergeven is dus ik zet een slotje erop…