2 jaar geleden kom je vergelijkbare berichten van mij hier tegen.
Dat klopt als een bus, de Nederlands talige dame die daar werkte heeft afscheid genomen
Ik heb een Turkse vriendin met één van de betere makelaar kantoren in Alanya.
Zij zoekt per direct iemand die het contact gaat onderhouden met haar Nederlandse klanten.
Dit betekend begeleiding in het koop / verkoop proces en actieve verkoop op de Nederlandse markt.
E-mail-, telefonisch- en persoonlijk contact. Vertaal werk van contracten het bij houden van de Nederlandse tekst op de website, enz. Kortom een contact vriendelijk 1000 poot.
Het is een fulltime job in een modern kantoor met naar Turkse normen redelijk werktijden.
De beloning is voor Turkse begrippen goed en voor objecten die je verkocht hebt krijg je een bonus.
Het moet iemand zijn die op alle manieren perfect Nederlands kan communiceren. Het moet ook iemand zijn die minimaal één andere taal redelijk beheerst i.v.m. communicatie op het kantoor. Voorkeur is uiteraard Turks, Duits is een goede optie, Engels wordt lastiger.
Het contact zal eerst via mij gaan om mijn vriendin te ontlasten maar daarna worden details en contracten met haar zelf geregeld.
Houd er rekening mee dat zij niet voor een werkvergunning kan zorgen, ik weet niet precies hoe dat werkt ik ben maar de boodschapper.
Omstreeks half september komen ik en mijn vrouw in Alanya wonen, we zijn nu druk met regelen om over te gaan.
Misschien is het een leuk job voor mijn vrouw, zei spreekt Nederlands- Duits - Engels en redelijk turks
Dus wie weet
Nog heel even geduld, De oproep staat er ruim één maand er is het een en ander veranderd. Ergens vandaag ga ik in overleg met mijn vriendin en laat dan wat horen. Ondertussen kan het handig zijn als mensen per PB mij iet over hunzelf vertellen en hun werkervaring. Of je bekend bent met Turkse werkomstandigheden of je misschien een kimlik hebt, of je hier woont of gaat wonen (*ik weet het jan…dat heb je al verteld.)
beste, heeft u al iemand gevonden anders heb ik interesse, heb ervaring in verkoop in turkije, spreek perfect turks, spreek ook vlot frans en engels, heb het turkse nationaliteit
indien u nog iemand zoekt laat het maar weten
*Ik heb een Turkse vriendin met één van de betere makelaar kantoren in Alanya.
Zij zoekt per direct iemand die het contact gaat onderhouden met haar Nederlandse klanten.
*
Dit staat er in de originelen tekst. En ondanks dat er op het forum meerdere reacties staan ben uiteindelijk met niemand in echt in contact geweest.
Alle reacties hebben uiteindelijk na een reactie van mij per PM niet meer gereageerd. Jammer.
Maar na een paar maanden lokaal zoeken en improviseren (ik heb af en toe het vertaalwerk voor haar gedaan) Er is echt een fulltime plek daar! en als je het goed doet kan je behoorlijk provisie binenhalen boven je redelijke basis salaris. De vorige dame heeft het meer dan leuk gedaan, wat betekend dat je min of meer in een opgemaakt bed komt.
Je kunt me ook een PM sturen je krijgt altijd antwoord van mij.