Vertegenwoordiging gezocht in Turkije

Wij zijn een makelaardij in Nederland die huizen in Turkije verkoopt aan Nederlanders en Belgen. Wij zijn op zoek naar Nederlands sprekende vertegenwoordiging in diverse streken in Turkije om onze klanten rond te leiden.

Hebt u verstand van zaken of kent u een van de volgende omgevingen als uw broekzak, neem dan contact met ons op.
Vertegenwoordiging in:
Alanya, Antalya, Fethiye en/of Kusadasi.

Geachte heer/mevrouw,

İk ben op dit moment werkzaam als hostess in Antalya, Kemer en ben op uw advertentie gewezen. Graag zou ik met u in contact komen over de werkzaamheden voor u hier in Antalya.

İk ben Monique Dijkstra, 46 jaar, en ben op zoek naar werk in Antalya, vanaf 31 oktober. Vast of tijdelijk. Mijn cv is vanaf hier niet echt bij te voegen, maar hoop u in een persoonlijke ontmoeting verder te spreken.
Of natuurlijk per email, schriftelijk, naar gelang uw mogelijkheden.
İk heb u deze week eerder benaderd, maar ben er niet van overtuigd of het bericht goed is aangekomen. Graag hoor ik van u.
Tel +31643222062
mobiel turkije tot 31 oktober: +905454405341
emailadres: [EMAIL=“meaunique@hotmail.com”]meaunique@hotmail.com

Hallo Makelaar,ik bezit een appatement in Mahmutlar (Alanya) alwaar ik voor het grootste deel van het jaar verblijf,ik en mijn echtgenote zijn gepensioneerden hebben nog behoefte aan een uitdaging,vandaar enige intresse,werken met en voor mensen is leuk.Wij zijn Belgen te bereiken op 0032.(0)477256235 Tot wederhoren,Willy

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben op het moment opzoek voor werk in/rondom alanya. Ik kwam dit bericht tegen en dacht dit is mij op het lijf geschreven (zo dacht ook mijn familie). Ik ben 24 jaar, heb een vlotte babbel, ben representatief, flexibel en ik kan mij makkelijk aanpassen. Natuuurlijk zou ik u graag verder toelichten in een brief en/of gesprek.
Op mijn mail kunt u mij misschien meer vertellen over het hoe en wat.
[EMAIL=“dionneraets@hotmail.com”]dionneraets@hotmail.com

Groetjes

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik ben Noëlle Banali, en ben net 5 dagen terug uit Turkije (Alanya).
Mijn verblijf heeft 3 maanden geduurd, en kom er al jaren.
Ik ken dan ook velen wegen en straten in Alanya.
Helaas heb ik geen baan kunnen vinden in die 3 maanden tijd.
Maar aangezien ik dit bericht nu lees, ben ik heel erg geïnteresseerd in u vacature.
(Ik ben van plan te emigreren naar Turkije, maar dat kan pas als ik een goede baan heb).
Ik werk graag met mensen, ben flexibel,spontaan,oprecht,representatief etc.

U kunt contact opnemen per mail en telefoon.

Tel: 06-45 155 445
E-mail: [EMAIL=“delicious_labello@hotmail.com”]delicious_labello@hotmail.com

Mvg,

Noëlle Banali

Beste lezers,

Met dit bedrijf heb ik reeds contact gehad en komen afspraken na qua reactie op verzonden CV’s.

Zit dus wel goed;graag negatieve ervaring aan mij te melden zodat ik het kan kortsluiten met hun…

klinkt goed alleen ik ga naar istanbul

jammer!

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik reageren op uw bericht. Ik ben 20 jaar werkzaam geweest in het notariaat in Nederland (waarbij ik op de onroerend goed afdeling heb gezeten en dus veel contact heb onderhouden met makelaars, banken enz). Verder ben ik de laatste 10 jaar manager/coördinator van het bedrijf geweest, zelfstandigheid is mij dus niet vreemd.

Wij wonen sedert augustus van dit jaar in Turkije en zou heel graag hier ook werken.

Mijn naam is Angelique Riep, 39 jaar, representatief, sociaal, sportief, creatief en denk altijd in oplossingen.

Indien u wenst kan ik u meer informatie geven per (persoonlijke) mail.

Met vriendelijke groet
Angelique Riep (Alanya)

Geachte,

Mag ik u vragen hoe uw bedrijf als makelaardij noemt in Nederland ?
Wij zijn een gevestigd makelaarsbedrijf sinds 12 jaar in Kusadasi die aan heel veel belgen en nederlanders verkopen. over gans Turkije.Het is niet zo makkelijk hier aan Belgen en Nederlanders te verkopen als U er geen verstand van heeft.Mensen moeten heel goed voorgelicht worden,het is niet zo maar alleen wat huizen tonen.
Ik zou graag hebben dat je onze lezers wat meer informatie geeft over Uw bedrijf.
Hans heeft me aangesteld als mede moderator op dit forum en wil dat ik wonen en werken en real estate onder controle hou.

vriendelijke groeten uit Kusadasi,
Franka
francoise vanhaesebrouck
Immoturk international

Beste Franka,

Wij hebben een reden om ons bedrijf tot zover anoniem te houden. Dit is vooral om met kandidaten niet bevooroordeeld een gesprek te beginnen. Wij horen graag eerst van de kandidaat hoe wat en waarom voordat zij een gesprek gaan aanpassen aan ons bedrijf.

Wij hebben Hans overigens al een mail gestuurd dat het onderwerp gesloten kan worden want wij hebben gevonden wat wij zochten.

Bedankt voor uw zorgen over Turkije en wij zijn het ook helemaal met u eens dat het niet zomaar wat huizen tonen is.