Werken bij een Turkse makelaar?

Ik spreek hier namens een Turkse vriendin die in Alanya sinds 2003 een succesvolle makelaardij heeft. Er is daar op dit moment niemand die Nederlands spreekt vandaar dat ik intermediair ben.

Zij zoekt een zelfstandig werkende medewerker die de o.a acquisitie moet gaan doen op de Nederlandse en Belgische markt. Klanten begeleiding bij de aankoop procedure en bij bestaande klanten. Denk daarbij aan advies en begeleiding van b.v ISKAN, TAPU, IKAMET, maar ook het aanvragen van een belasting nummer en het openen van een bank rekening.
De klant gegevens bevinden zich in een database die actueel moet blijven. Ook dit is een belangrijk deel van de baan.
Zij heeft mij verteld dat bij gebleken geschiktheid voor de kandidaat een werkvergunning geregeld wordt.
Eisen zijn buiten erg zelfstandig kunnen werken, Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in spraak en geschrift. Minimaal goede kennis van 1 andere Taal bij voorkeur Duits of Turks. Dit omdat het de voertalen zijn op het moderne kantoor in Alanya. Het lijkt mij duidelijk dat Turks hierin de voorkeur heeft. Duits en / of Engels zijn zeker een pré. Het gaat hier om een vaste baan, dus geen seizoenswerk. Verdiensten weet ik niet precies maar liggen iets boven de gemiddelde kantoorbaan in Turkije. Bij succesvolle verkoop is provisie van het verkochte een deel van de beloning.

Ik zal zelf proberen de eerste vragen te beantwoorden en eventueel de eerste selectie maken. Dit omdat zij erg druk is en ik haar alleen de serieuze kandidaten wil voorstellen.

Dit is voor mij ook de eerste keer dus als er meer informatie nodig is hoor ik het graag.

M.v.g

Jaap

Hallo,

Het lijkt me hartstikke leuk om te doen, want mijn bedoeling is om in Turkije te gaan wonen maar werk is het probleem.
Turks ben ik nog aan het leren (1e jaar achter de rug, maar een snelcursus is geen probleem.
Engels en Duits zijn geen probleem. ik heb 5 jaar in Duitsland gewoond.

Wat is je emailadres dat is makkelijker.

Groetjes

Florence

Dag Florence,

Ik heb je een BP’tje gestuurd met mijn mail adres.
Ik kijkuit naar je mailtje

Groet

Jaap

Hallo,
Ik heb 2 jaar in Alanya gewoond en door gebrek aan werk moest ik terug naar Nederland. Toch zou ik graag mijn leven daar op willen bouwen omdat het als mijn thuis voelt. Ik ben in het bezit van een Ikamet en heb daar nog steeds mijn appartement in cickcilli.
Het is mijn passie om klanten te begeleiden die een appartement hebben gekocht en te helpen met het inrichten van hun appartement.
Ik ben alleen sinds kort begonnen met een studie turkse taal. Ik spreek wel vloeiend engels.
Volgende week op 2 oktober ben ik voor 3 weken in Alanya en het zou wel heel erg fijn zijn als ik in die tijd een afspraak kan maken om eventueel kennis met hun te maken voor een mogelijke functie binnen het bedrijf.
Ik ben bereid om heel veel te leren en zet me dan ook altijd voor 200% in.
Verder ben ik erg zelfstandig, sociaal, spontaan, representatief en klantgericht.
Ik hoop op een positief reactie.

Met vriendelijk groet,
Sandra Troost

Sorry Sandra,

Florence en ik zijn inmiddels in fanatiek mail contact met elkaar. Het zou mij verbazen als als het met Florence geen succes wordt. Als wij er niet uitkomen meld ik me bij je.
Succes met zoeken en als ik iets hoor hier dan laat ik het je ook weten.

Vriendelijke groet

Jaap

DEZE TOPIC IS GESLOTEN!!!
GRAAG OOK NIET MEER VIA PB ED REAGEREN, DAAR ER NIET MEER OP GEREAGEERD KAN EN HOEFT TE WORDEN

Beppie1
Forumbeheerder