Hey ben een rustige meid van 20 die de wereld wil ontdekken en wil ik doen door daar te werken
Ben 20 jaar en heb receptioniste cursus gevolgd. Nu weet ik dat het best moeilijk is om werk te vinden. Ik spreek alleen nederlands en engels maar ik wil opleiding toerisme doen als ik terugkom en zodoende meer landen ontdekken
Ik heb een kleine beperking aan mijn heup dus niet alle werk is voor me weggelegd Maar ben op zoek naar receptioniste werk of iets dergelijks.
Hoi, hoi… Merhaba, iyi günler, günaydin, of wat het ook moge zijn…
Heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Zomaar een persoonlijk bericht op het web pleuren, bedoel ik dan. Maar ik tref hier zoveel gelijkgestemden aan dat ik het gewoon niet kon laten.
Ik ben namelijk op zoek naar een baan in Alanya. En het is altijd leuk om daarover kort te sluiten met ‘zielsverwanten’/ ‘lotgenoten’ of hoe je het maar noemen wilt. Ik zelf wil het liefst in de zomer van 2004 aan de slag… Ben mijn zoektocht nog maar net begonnen en hoop dat het vroeg genoeg is om nog wat te vinden.
En of ik wat vind of niet, gaan doe ik toch wel. Heb er nog wel een aantal mensjes - waaronder mijn vriend - wonen, die mij eventueel verder kunnen helpen (dat wil zeggen: in het uiterste geval… Ik wil het liefst zelf wat vinden!) De bedoeling van dit alles is ook: dat ik er gewoon kan wonen, werken, een kennissenkring/ vriendenkring kan opbouwen en ondertussen ook aan een ‘normale’ relatie kan ‘werken’… Met een bijna een continent ertussen gaat zo lastig… :blink:
Tips of dergelijke zijn dus altijd welkom… Wat zeg ik? Das juist het doel van mijn bericht… Dus… <_< mmmh… Mocht ik trouwens zelf dan nog eens bruikbare info vinden, ben ik uiteraard niet te beroerd om dit te delen met ‘lotgenoten’! Verder is het ook altijd leuk om: als ik eenmaal een baantje heb in Alanya… nog contact te onderhouden met mensen, die er ook (gaan) wonen/ werken.
Hoi, Voor mensen die een baan in TR zoeken, zullen wij binnenkort met hele interessante vacatures komen waarbij de linguistische kwaliteiten voorop zal staan.
Als je Nederlands, Engels en eventueel Duits en of Frans spreekt, kunnen wij je een hoger salaris dan de gemiddelde lokale salaris aanbieden in zonnig Turkije… Hou er wel rekening mee dat de standplaats Istanbul (- Europese zijde )wordt (op termijn zullen er andere standplaatsen toegevoegd worden)
Voor meer info kan je ons bereiken via info@celikoz.nl of via een private message…