Ik zoek werk in Alanya

Als iemand iets weet hoor ik het graag.
Ik heb zowel de Turkse als Nederlandse nationaliteit en spreek 4 talen.

Bij voorbaat dank !

Ik woon trouwens permanent in Alanya

hallo ik ben Melek ik heb werk voor je
Ik ben volgende week in Alanya en zal je dan alles laten zien en laten weten.
Het is beter als we elkaar zien tegenwoordig moet je zo oppassen.
Laat me iets weten dan maken we een afspraak daar ik nog geen turks nummer heb
Of heb je ook skype ik ben trouwens ook een vrouw.
Gr Melek

Hallo Melek,
Bedankt voor je reactie ! Ik zal je een prive bericht sturen.

Gr Melike

hallo melike ik heb jou prive bericht gestuurd. veel groetjes

Gezgin adam, ik heb geen behoefte aan thee drinken met jou. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en ben op zoek naar een serieuze baan. Succes met jouw zoektocht.

dat is heel slecht gedrag ik wil met je niet drinken of uitgaan zo iets ik probeer je helpen. ik heb veel mensen gebeld zij zeiden kom even praten voor werk.deze gedrag niet leuk maar allemaal moeten deze gedrag zien.maar maak niet uit ik wil je mensen helpen.als je zo vooroordeel hebt waarom wil je dan helpen. dat is niet aardig mevrouw doe maar normaal !!! :::::::::((

hallo mlike bel me 053 801 6 46 51 ik ben morgen in Alanya het loopt vervelend ık weet het maar voor mıj ook geen wıfı ın hotel dus moet ın het ınternetcafe en ıs vaak allles bezet maar we kunnen morgen afspreken
gr Hetty http://melekwebshop.energetix.tv/

DYNACALL is nu ook op zoek naar collega’s in ALANYA die Nederlands, Duits of Frans spreken! Neem snel contact met ons op!
DYNACALL şimdide ALANYA’da Hollandaca, Almanca veya Fransızca bilen takım arkadaşları arıyor! Bizimle hemen irtibata geçin!
Tel: 0542 4386398

Hoi ik zou graag met je in contact willen komen, omdat ik op zoek ben naar iemand in t centrum van alanya (heeft u een mailadres waarop ik u kan bereiken?)

M.v.g. Celine