Ik ben 20 jaar oud en ik heb een vriend die in Alanya woont. Daarom ga ik in Juli en Augustus naar Alanya. Ik ken helaas geen Nederlandse meiden die hier ook wonen of werken daarom zou ik graag in contact willen komen. Mijn vriend die moet vooral werken in de zomer dus ik denk dat ik me snel zou vervelen.
Daarom lijkt het me leuk om soms wat met andere Nederlanders te doen. Weet iemand misschien ook waar ik zou kunnen werken voor 2 maanden?
Ik spreek ook engels en duits, helaas spreek ik nog geen turks (alleen maar een paar basis woordjes)
Ik hoop snel iets te horen!
hey lucie,
ik ben ook in alanya die maanden ik ga er eind mei heen!
ik ben 21 jaar en ken verder ook niet zoveel mensen daar, waar zit ongeveer in alanya?
Ik ga in september 3 weken naar turkije Alanya.
Ik ben nog op zoek naar een particulier appartement in Alanya of Oba.
Heb daar een hele goede vriend wonen <3 die daar werkzaam is en ik in de avonden wel tijd mee door breng na het werk.
Maar ook zoek ik meiden net als mij die overdag graag gezelschap zoeken voor naar het strand, de markt of elders
Groetjes
hallo mijn naam is mirjam ik wil 30augustus of31 weg en zoek ook een app in alanya ga mijn hond op halen en wil dan 3weken blijven. ben al 3maanden geleden geweest 6weken tegek gehad. misschien kunnen wij samen iets huren met 2slaapkamers? groetjes
Hallo lieve mensen ik ben opzoek naar een app of huisje voor 3weken in alanya liefst bij het centrum waar 1hond welkom is ik wil 30augustus weg kan iemand mij austublieft helpen? groetjes mirjam