op zoek naar Nederlanders in Alanya

Hallo, ik vroeg me af of er mensen zijn die ook in Alanya wonen en af en toe wat leuks willen gaan doen ofzo, ik ben 34 jaar en woon sinds 4 maanden in Alanya, het lijkt me gezellig om maatjes te ontmoeten die ook hier wonen…ik heb geen turkse vriend ofzo, ik ben hier voor werk… ik hoor het wel eventjes

Heey wat leuk dat je in alanya woont!
Ik ga er zelf niet voor altijd wonen maar wel voor 2 maanden voor bij me vriend te zijn.
We gaan nu in februari op zoek naar een appartement/huisje en begin juni zal ik er heen komen.

Weet je toevallig iets waar ik een betaalbare woning kan vinden?
En aangezien me vriend gewoon elke dag moet werken lijkt het me wel leuk voor eens daar af te spreken?

Groetjes kelly

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Hoi Denise en Kelly,

Ik ga zelf eind februari naar alanya. Ik zal daar gaan samenwonen met mijn turkse vriend. Het lijkt me erg leuk om een keer wat af te spreken wel zo fijn om af en toe gewoon lekker nederlands te kunnen praten tussen al dat turks haha.

groetjes jose

Hoi José Ah wat leuk !

Ja ik ga maar voor 2 maanden ofzo Ik neem mee zoontje van 3 ook mee. En het lijkt me heel leuk met je af te spreken. Inderdaad ff lekker Nederlands praten dan alleen Engels en turks aanhoren Haha

Groetjes kelly
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Nou lijkt me leuk! misschien kun je wat gegevens sturen in een pb? facebook of je telefoonnummer of zoiets. Dan kunnen we wat makkelijker contact houden.

gr jose

hoi denise,

ik woon ook in alanya. als je telefon of facebook geeft dan ik kan met jou contachten.

groetjes Gezgin

er is een groep op facebook. dames van Alanya. kijk daar eens. Zijn heel veel Nederlandse dames die al in Alanya wonen groeten Elly

Dankjewel! Ben lid geworden :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

hoi denise ik ga op 26 april voor tien dagen naar alanya en ik ben op zoek naar nederlanders die daar wonen. Om misschien leuke dingen mee te doen. Mijn vriend woont in alanya alleen moet hij werken tot tien uur sávonds. Ik ga er ook alleen naar toe, dus zou het erg fijn vinden als ik wat mensen kan ontmoeten daar. Ik ben zelf 26 jaar. Ik hoop wat van je te horen. Groetjes sara

hoi gezgin ik ga op 26 april naar alanya voor mijn vriend, aangezien hij heel de dag werkt wil ik graag mensen vinden om mee af te spreken daar, hopelijk hoor ik wat van je groetjes sara