Ik vroeg me af of er ook andere Nederlandse meiden/vrouwen zijn in de omgeving van Alanya die ook is behoefte hebben aan contact met een landgenoot. Ik woon hier al 5 jaar, heb een turkse man en een kindje. Ik heb wel contact met Nederlanders in de omgeving maar die contacten blijven vaak oppervlakkig. Zodoende kan het leven hier soms best wel eenzaam zijn.
Hoi Meryem,
ik heb je al een berichtje gestuurd, maar volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan Ik ben 32 jaar en heb 2,5 jaar in Alanya gewoond. Nu ben ik weer even in Nederland, maar in september ga ik er weer heen voor een langere tijd. Waar woon je in Alanya? heb je het een beetje naar je zin daar?
Groeten,
Merian
Ik woon in Mahmutlar dus niet in Alanya zelf maar wel dichtbij. Ja ik heb het best naar mijn zin hier, zo met zijn upps en downs. Ik merk alleen dat ik steeds meer de vriendschappen mis die ik in Nederland had. Mag ik vragen waarom je in alanya woonde/ gaat wonen? heb je ook een relatie hier? Ik ben zelf in Juli en augustus in Nederland, op vakantie zeg maar, in september ben ik hier ook weer terug.
ik woon in dimcay alanya… en ben nederlands. ben hier getrouwd. hebben ook een zoontje van 3 en de 2de onderweg… probeerde je al een berichtje te sturen maar lukte niet want je inbox is vol… groeten elly of elif in het turks
Ik ben Belgische (dus geen landgenoot ) en ik ben ook op zoek naar wat sociale contacten. Ik ben 24 en woon net een jaar in Konakli, Alanya. Mahmutlar is voor mij helaas wat ver, Alanya zelf is ook eigenlijk niet een rit die ik vaak kan maken. Dus ik hoop nog steeds ooit een leuke vriendin te leren kennen die in de buurt van Konakli woont.
hallo had vanmorgen jou ook een mailtje gezonden , ik weet niet of het goed is aangekomen ? hoop t van wel . ik ben maria en woon net als jij in Mahmutlar . mijn email is lillaflica@gmail.com . hoor ik nog wat ? lieve grt, Maria