Hoi,
sinds 2 maanden woon ik samen met mijn vriend in Alanya. Heb het hier super naar mijn zin! Wat ik wel een klein beetje mis zijn de Nederlandse contacten. Zijn er nog meer meiden die momenteel in Alanya zijn?
Groetjes,
Mer
Hallo meriank
Ik ben er op dit moment niet maar ga in september er weer voor 8 dagen heen. Heb je helaas niks aan.
Hoi,
bedankt voor je reactie! Nog een maandje en dan kan je dus weer naar hem toe! Vind je het niet moeilijk met de afstand? Ik had het geluk dat ik een weekje nadat ik mijn vriend had ontmoet al weer terug kon gaan voor langere tijd. Ken je je vriend al lang? Echt super trouwens dat dit forum er is, zo kan je ervaringen van anderen lezen.
hoi
Ik vindt het zeker lastig die afstand en mis hem ook vaak, maar om het daarom maar niet in te stappen vond ik geen goede reden. Ik zie wel hoe het allemaal verder gaat, ik kan hem nu wel mooi via de msn en telefoon beter leren kennen en in september zie ik wel hoe het gaat.
ik heb hem ontmoet in mei toen ik daar op vakantie was met mijn moeder en had er eerst helemaal geen zin in, maar hij bleef volhouden. Sinds die tijd contact via telefoon en msn. En het is echt erg leuk.
Fijn dat je gelijk na een week al terug kon zeg ik wou dat ik dat ook gelijk kon.
Dit forum is inderdaad erg leuk en gezellig en er staan veel goede tips op.
Ik zit ook in het kletstopic, is erg gezellig. Misschien wat om contacten te houden.
Als het leuk vindt mag je me toevoegen op msn, dan kun je soms effe kletsen dals je daar zin in hebt.
Mijn adres is in ieder geval [EMAIL=“jojo2100@hotmail.com”]jojo2100@hotmail.com
hallo meriank,
ik ga eind augustus naar mijn vriend helaas maar voor 10 dgn, maar hij moet veel werken dus wie weet als je zin hebt om een dagje af te spreken… laat me maar horen ik kan als je wilt mijn msn adres in een prive bericht sturen…
Wat heerlijk dat je nu bij je askim woont! Kan me voorstellen dat je de nl contacten wel een beetje mist! misschien kan je meedoen op het forum waar jojo het over had, daar zit ook iemand die in tr woont alleen is ze nu in nl, maar is wel gezellig!
groetjes tamara
Woon al 4 jaar in Alanya. Nu even op bezoek in Nederland maar over twee weekjes weer terug. :vak01::vak02:
he hoI! WOON SINDS SEPT. 2008 ook in alanya met mijn man en 2 kinderen, en kan me heel goed voorstellen dat je de ned. contacten mist, dus bij deze je kan gerust kontakt met me opnemen als je daar behoefte aan hebt, om ervaringen metelkaar uit te wisselen . groetjes vero
Gezellig, als ik weer terug ben in Alanya ben je altijd van harte welkom voor een kopje koffie. Is altijd gezellig in het Nederlands bij te praten.
Hallo!! Ik wil ook graag in contact komen met mensen die in Alanya wonen of gaan wonen ik wil er namelijk volgend jaar gaan wonen!! Heel spannend allemaal dus ben heel erg benieuwd hoe andere dit ervaren of hebben ervaren! en wie weet drinken we volgend jaar een kopje thee samen!
Groetjes Debora
hoi debora! nou bij deze ben je als je hier volgend jaar woont van harte welkom om eens kontakt met me op te nemen, zodat we ervaringen kunnen uitwisselen, ik zie er naar uit in ieder geval! groetjes vero
Hoi Vero,
Lijkt me heel gezellig! Ik heb je een prive bericht gestuurd. Groetjes Debora :dag: