wie gaar er alleen naar alanya in mei 2009
ik vertrek na nieuwjaar trg naar alanya:)
oke leuk ik ga ook na het nieuwjaar voor 14 dagen naar me verloofde en dan mei weer en dan verblijf ik daar de hele zomer tot eind augustus en jij heb je ook een iemand daar of ga je gewoon effe lekker op vakantie
Ik ga 20jan naar Alanya en dan in de zomer of misschien eerder ook nog eens…
hey faffie mn askim werkt daar:)
ik vertrek 11januarie voor een maandje ofs ben ik nog ni zeker vn en dan tegen eind mei begin juni ga ik ook trg tot eind augustus:d maar ben van plan om naar daar te gaan wonen ik weet dat ik nog jong ben maar het voelt gewoon niet goed dat ik hier ben en ik kan trouwens nog altijd naar huis gaan.
wanneer vertrek jij juist?
groetjes!
hoi ik vertrek ook ergens in januari voor ik denk 2 weken daarna ga ik eind mei begin juni terug en blijf ik de hele zomer daar mijn askim werkt ook daar dus word wel weer effe mezelf vermaken overdag maar ik heb dat nou ook ik voel me zo klote hier in nl ik ben ook nog jong ik weet het afentoe ook niet zo goed wat ik nou zo moeten doen we zijn 5 mnd verloofd en in de zomer gaan we trouwen heb jij nog tips nou groetjes
Hey faffie!
Ik vertrek 27 april naar alanya en de 6e of 7e weet ik even niet meer haha ga ik terug. Mijn Askim werkt ook daar
welk hotel ga je?
ohww je blijft bij ej askim haha oke ![]()
hahah ja ik verblijf bij hem in alanya of konalki want hij werkt in avsalar en jij???
hey faffie!
hoe oud ben je dan als ik mag vragen?ik zelf ben 19 en we zijn al een half jaartje samen dusjah is nog ni zo lang e.maar ik vind het gewoon verschikkelijk om niet bij hem te zijn en ik weet nu echt wel dat ik met hem verder wil ik heb in belgie genoeg kansen hoor bij andere jongen maar dat is niet wat ik wil:) ik hou van mn askim en dat zal zo blijven(hoop ik:p)
mijn vriend werkt in de haven hij doet boottochten:) echt gezellig hoor overdag ga ik lekker mee op boottocht en help ik wat op de boot maar meestal zegt hij dan dat ik niets moet doen:p maar zo niets doen is ook ni leuk hoor.
je moet maar eens langs komen als je in alanya bent e:)
ik verblijf ook bij hem en zijn ouders is echt super leuk,zijn mama is echt eentje uit de duizend das echt mn tweede mama geworden hoor!
x
Ik verblijf in het Kahya otel.
hoi macy ik heb even een vraagje ik heb je toen gevolgd toen je volgend mij een brief stuurde naar je vriend in turkije en als je geen reactie zou krijgen zou je hem gaan vergeten maar hoe is dat eigenlijk afgelopen? ben erg benieuwd namelijk? groetjes marinke
ik was 4 dagen geleden in alanya ik probeer eind dese week weer te gaan
Hi,
momenteel zit ik in Alanya, ik woon er nu 2 maanden samen met mijn vriend. Zijn er nog meer meiden die in Alanya wonen?
Groetjes,
Mer
okee leuk hoor ja ik heb 2 vriendinnen in mahmutlar 10 min van alanya af. zelf ga ik november of december weer terug…waar in alanya woon je precies?
Hi,
Zo dat duurt dan nog wel even voordat je weer terug komt. Hoe lang ga je in november/december? We wonen nu dichtbij het centrum van Alanya, maar van de week gaan we verhuizen naar een huisje niet ver van Oba.
Groetjes,
Mer
ik blijf dan 2 weken… maar in het nieuwe jaar ben ik van plan om er langer te blijven omdat mijn vriend daar ook woont … en aan gezien me vriendinnen der ook zijn… maar laat maar weten oba is niet zo ver ja … ik verblijf 2 min van het centrum
Hoi,
oke. We gaan deze week al verhuizen. Heb je je vriend al lang? Vind je het niet moeiljk met de lange afstand? Veel plezier alvast als je naar je vriend gaat in november/december.
Groetjes,
Mer
ok nou veel plezier je kan me anders ook op msn toevoegen [EMAIL=“m__arije@hotmail.com”]m__arije@hotmail.com want het is best irritant om elke keer hier op te kijken ![]()
Mijn askim werkt ook in ALanya, kennen jullie ze al lang?
Meriank wat lekker dat je daar nu voor enkele maanden zit.