Hallo ik ben op zoek naar dames die ook een liefde in alanya hebben gevonden.

ik wil graag in contact komen met dames die ook een liefde in alanya hebben. Lieve groetjes sara

Hoi,

Welkom hier!
Of er actieve meiden zijn hier die een askim in Alanya hebben weet ik niet. Maar als je het leuk vind kan je eens mee komen kletsen in het Turkse liefdes kletstopic. Hier zitten veel meiden met een askim waar we gezellig kletsen over van alles en nog wat. :slight_smile:

Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Hoi,
Dankjewel voor je berichtje.
Waar kan ik het vinden?
Groetjes sara

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=170135&page=37&p=1017508
Dit is een link naar het topic.

Groetjes

Via Wereldwijzer app

dankje!

Hoi,

Hier ook iemand met een liefde die in Alanya woont en werkt!

Groetjes

Hoi xsn. Hoe lang heb jij je askim al? En zien jullie elkaar vaak? Groetjes sara

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen!

Ik ken hem een jaar en sinds 6 maanden hebben we officieel wat.

Ik zie hem niet zovaak omdat ik in mijn examenjaar zit en ik niet zomaar weg kan.

En jij? Hoelang ken jij hem al? Zie jij hem vaak? Wanneer ga je weer naar hem toe?

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen,
Dat is wel jammer dat je hem niet vaak kan zien. Hebben jullie wel veel contact?
Wij zijn nu 7 maanden bij elkaar en zolang kennen we elkaar ook. Ik heb hem ontmoet toen ik daar op vakantie was. Sindsdien ben ik al twee keer terug geweest naar hem. Ik ga nu over twee weken weer naar hem toe. We skypen en bellen ellke dag. We willen ook samen gaan wonen maar we zijn nog aan het kijken waar dat gaat worden. Waar woon je zelf in Nederland en hoe oud ben je? Groetjes sara

Via Wereldwijzer app

Hoi Sara!

Wat leuk dat je al twee keer terug bent gegaan! Ik ben er ook 2 keer geweest, het is jammer dat we elkaar niet veel zien maar de situatie is nou eenmaal zo! We hebben wel iedere dag contact met elkaar dus dat maakt het al een stuk makkelijker!

Ik ga zelf ook over twee en een halve week naar Alanya! Kijk er erg naar uit om hem weer te zien.

Ik woon in de buurt van Rotterdam en wil in de toekomst ook zeker samenwonen met hem en dat zal dan in Alanya worden.
Waar woon jij? En hoe lang blijf je in Alanya?

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hoi. Ik woon zelf in Rotterdam Zuid. Ik ga op 26 april naar Alanya en op 5 mei ga ik weer terug. Wanneer vertrek jij? En hoe lang blijf je? Moet jouw vriend ook werken dan?Groetjes sara

Via Wereldwijzer app

Hoi!

Ik vertrek 28 april naar Alanya en ik ga ook 5 mei weer terug! Wat grappig, tegelijk haha! Ik ga met mijn moeder en twee tantes naar het hotel waar hij werkt! Overdag is hij aan het werk en savonds zijn wij samen.

Ik ben trouwens 21, zag net pas dat je vroeg hoe oud ik ben :). Hoe oud ben jij? Is jouw vriend dan ook aan het werk? En ga je alleen?

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Heyy. Sorry was even druk met werk. Wat leuk dat we daar tegelijkertijd zijn. Misschien kunnen we wat afspreken daar. Ik ga alleen. Ik verblijf in sergen appartement. Mijn vriend werkt ook heel de dag in het restaurant hij is kok. En s’avonds zijn we ook samen. Overdag kan ik ook gewoon bij hem zijn in zijn restaurant maar ik wil ook wel graag naar het strand en hamam enzo haha. Ik ben trouwens 26. Heb je ook facebook? Dan kun je mij toevoegen is makkelijker praten dan via hier hihi. Groetjes sara

Via Wereldwijzer app

Hai!!

Ik reageer ook laat, sorry! Druk met school en examens enzo! Hoe kan ik je vinden op FB?

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Ow sorry dacht dat ik het erbij had gezet haha! Sara van … Spreek je x

Via Wereldwijzer app

hey!

Ik heb een liefde in Alanya gevonden en wil dodelijk graag terug in de herfstvakantie naar Alanya!.
Ik zoek dus nog een reispartner die samen met mij in het Blue Sky Hotel wilt verblijven!

Ik wil graag naar Alanya van 18 oktober tot 25/26 oktober :slight_smile:

Mijn vriend moet in die periode ook gewoon werken dus ik zal ook veel tijd kunnen doorbrengen met mijn reispartner haha.

Hoi robin wat leuk voor je! Waar woon je ergens? Misschien kunnen we even wat afspreken, want het lijkt me ook wel leuk om samen te gaan. Groetjes sara

Via Wereldwijzer app

Ook ik heb een relatie met een jongen uit Alanya! Ik ga ook naar hem toe in de periode van de herfstvakantie!

heey Sara.

Zelf woon ik in Landgraaf, maar studeer in Eindhoven :slight_smile: Doordat ik student ben kan ik dus wel ergens naar toe reizen haha :slight_smile:

Groetjes Robin! :slight_smile:

      • Updated - - -

Oh Carim wat leuk! :slight_smile: Staan je plannen al vast? :slight_smile: Ik hoop dat ik mijn vriend ook snel weer zal zien!

Robin was de vraag of de plannen vast staan op mijn berichtje of? :stuck_out_tongue: hahah

Via Wereldwijzer app