hallo…
ik ben een meid van 22 jaar en ben 4 keer in alanya geweest…(ben net terug) het eerste jaar kwam ik een jongen tegen… helemaal verliefd terug naar nederland! dat was balen maar het jaar erop zag ik hem weer! aan het einde van de vakantie heb ik er een einde aangemaakt… ik wilde dit zo niet meer langer… mijn gevoelens werden erger en erger! vorig jaar heb ik hem daarom niet opgezocht… natuurlijk was dit heel moeilijk voor ons… hij wist wel dat ik er was maar dat ik geen contact met hem wilde hebben omdat ik bang was voor wat er allemaal ging komen! dit jaar heb ik hem wel opgezocht!!! en natuurlijk gebeurd er waar ik bang voor ben! hopeloos verliefd en ik mis hem ontzettend! het is moeilijk om hem naar nederland te krijgen voor een vakantie! Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar hij werkt in een restaurant en doet dus leuk tegen alle meisjes! dit is vervelend om te zien!
is er misschien iemand die hem kent? dan kunnen we gezellig kletsen! of ga je naar alanya dan zoek hem maar eens op! zijn naar is okan en hij werkt in het planet restaurant! voor alle mensen die nog mogen gaan!! heel veel plezier! ik ben jaloers op jullie
kus plois
Hey Meid,
Ik weet precies wat je meemaakt… Heb hetzelfde… Mijn vriend woont en werkt ook in Alanya… Zijn werk is Gids! allemaal leuk en aardig, maar ook een beroep waarin hij veel met meiden te maken heeft. Ook ik vertrouw hem, maar hem aandacht aan andere meiden zien geven is nooit leuk!
Zal eens kijken als ik over 5 weken naar Alanya ga ![]()
Groetjes!
haha jah stel hem maar eens op de proef!!! ben benieuwd!!!
super veel plezier en geniet van je menneke!!!
Dat zal zeker lukken (Genieten met me mannetje bedoel ik dan) ![]()
Zie ik zijn ouders en familie weer waar ik erg naar uitkijk!
Heb je missgien een foto van je vriend, is iets makkelijker te herkennen?
jah die heb ik!! moet ik alleen nog inscannen! hij runt het restaurant daar!! dus zit meestal op zijn luie kont! het planet restaurant zit in de buurt van het okan hotel! dat ligt aan de hoofdstraat! het restaurant ligt in een zijstraatje! waar zit jij ergens in alanya?
Haha slaap de eerste paar dagen zowiezo bij me vriend, die woont aan de hoofdstraat bij het tankstation…
Later komen bekenden en kan ik kiezen of ik bij hun slaap of bij me vriend.
Aangezien die gids is heeft ie het heel druk als ik kom en heb geen zin om in me eentje wat te doen, dus ben blij dat ze ook komen… ![]()
Ze logeren dan in appartementen Blue Haven, maar ik ben erg bekend aangezien het nu de 5de keer is dat ik er naar toe ga ![]()
ik ken het tankstation! dat is tegenover de burgerking! als je aan de kant staat van het tankstation(BP) dan is het een paar straatjes verder op! scanway hangt erboven als je dat straatje uit loopt ben je er!!
hoelang ga je?? ben zooooo jaloers! echt waar… als het me een ticket zou kosten zou ik meteen terug gaan!
Ik ben ook net terug en ook helaas verliefd geworden!!! Heb hem daar leren kennen in een bar waar hij werkte. Zijn werk is om meisjes het naar hun zin te maken NIET leuk om te zien dus. Heb hem niet zo heel goed leren kennen maar goed genoeg om er elke dag aan te moeten denken en ik wil het liefst zo snel mogelijk terug!!!
Hey Meid,
Zo te lezen ook gevallen op een turkse entertainer… Het is hun beroep en doen ze het niet dat worden ze helaas ontslagen… Het is niet leuk om te zien, maar ze verdienen er wel hun geld mee…
Wanneer ga je weer terug en wanneer ben je geweest?
Ben je in een hotel geweest en in welke bar werkt hij?
Ik zie mijn schatje 1 augustus weer ![]()
Ik ben vorige week woensdag terug gekomen en wil in september weer terug gaan als dat lukt. moet het zien te regelen met mijn werk! Ik zat in hotel krizantem ligt net buiten het centrum. Hij werke bij de Queens Garden. Zijn baas was inderdaad erg steng ja te lang met elkaar praten en hij werd meteen terug gefloten erg jammer.
Oggg lekker hoor en kan me voorstellen dat je terug wilt. Queens Garden is wel bekend jah ![]()
Mijn vriend is gids, dus hij is nooit terug gefloten door zijn baas aangezien we veel buiten werktijd enzo afspraken. Ben zelfs naar een voetbalmatch van Sungroep tegen Beter-uit-Reizen geweest. Sungroep is waar hij werkt en heb toen zijn baas en collega’s ontmoet… Stuk voor stuk aardige mensen! Maar zijn baas zou het absoluut niet leuk vinden als hij onder werktijd mij zou zien dusja… Zo zit het in elkaar daar… Mensen moeten terug willen, vaker komen, dus die jongens moeten die meiden entertainen…
Veel plezier in september iig ![]()
Ja ik zag hem daar ook bijna niet hij werkte iedere dag van 18:00 tot 03:00 uur dus overdag veel slapen. Maar heb je al lang een relatie met hem? En hoevaak zien jullie elkaar? knap dat je het vol houd ik ben pas een week thuis en vind het nu al moeilijk!!! Heb je hem ook daar onmoet?
Heb sinds september een relatie met hem en ja het is heel moeilijk. We zien elkaar 3 of 4 keer per jaar en dat is niet veel. Ik ken hem al meer dan 2 jaar. Eerste vakantie en vriendin was verliefd op hem, kreeg zijn emailadres en heb een jaar met hem gemaild. Vorig jaar zomer lekker met een vriendin weer naar Alanya gegaan en hem daar weer gezien… Meteen weer een klik dusjah… dan kun je er eigenlijks niet meer omheen. In september ben ik weer gegaan en toen is het officieel wat geworden. Hij woont in de zomer bij zijn ouders in Alanya en in de winter woont hij in het studentenhuis in Antalya. Plannen om te emigreren zijn er wel, maar hij gaat in december mijn ouders ontmoeten en dat is al spannend!
Ja klinkt echt heel romantisch!!! ik moet nog maar zien of het echt iets gaat worden… Hij heeft heel lang iets met een meisje in nederland gehad vertelde hij maar zij heeft hem veel verdriet gedaan en hij heeft zichzelf toen voorgenomen nooit meer iets met een nederlands meisje te beginnen…!!! mooi verhaal maar of het ook waar is??? We hebben nu nog wel contact maar ook dat gaat moelijk hij werkt zoveel! Ik hoop dat ik in september terug kan en dan zien we wel hoe het loopt…
pff meiden het valt niet mee he! mijn contact gaat nu weer iets beter… we hebben het kunnen uitpraten maar ben er toch nog niet helemaal gerust op… en martiinii… ik kan helaas niet terug gaan ivm mijn telefoonrekening… niet schrikken…727.00 euro…is dat even een finaciele tegenvaller of niet! laten we eerlijk zijn… dat is gewoon een vakantie!!! voel me er nu ook wel heel rot over!!!
727 euro!!! soooo daar kan je heeeeel lang van op vakantie!!! ik snap dat je baalt!!! komt dat door het bellen met hem?? ik ga van de week een turkse prepaid kaart kopen dan bel je echt super goedkoop!!!
jah dat komt een groot deel door het bellen met hem… pff baal der mega van!! heel slim om daar een kaart te halen…ik wou nog terug gaan in augustus of september maar dat zal er helaas niet van komen denk ik!
volgend jaar ben ik van plan om voor 2 maanden te gaan! ff op zoek naar een appartement dus!! het word heel veel werken voor mij haha!!
Die kaart kan je ook gewoon in nederland kopen bij van die belwinkels ( waar je naar het buitenland kan bellen) kost 10 euro. ik wil ook 3 maanden gaan werken daar volgend jaar maar moet nog even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen…
jah het is vooral het wonen daar he! ik ben nu al op zoek maar heb nog niets gevonden! als ik jou was zou ik alvast gaan rond kijken als je in alanya zelf bent! overal zie je karlik… dat betekend te huur! gewoon informeren… heb ik nog niet gedaan haha! ben nu op zoek naar mensen die in nederland wonen en hun app aan mij willen verhuren! hoop dat het gaat lukken! we houden contact… is wel leuk als we daar volgend jaar allebei voor zon lange periode zitten!
ja dat zou zeker fijn zijn!! alleen is maar alleen he haha vind het ook best een grote stap! misschien kunnen we wel samen iets huren
Ik moet zowieso eerst een huurder vinden voor mijn huis hier in nederland want die huur loopt ook gewoon door! en zorgen dat mijn baas mij 3 maanden wil laten gaan! maarja eerst maar zien te regelen dat ik in september weer kan gaan ![]()