alanya september 2013

Hallo iedereen,

Ik ga in september 3 weken naar turkije Alanya.
Ik ben nog op zoek naar een particulier appartement in Alanya of Oba.
Heb daar een hele goede vriend wonen <3 die daar werkzaam is en ik in de avonden wel tijd mee door breng na het werk. Het bloeit namelijk erg leuk op :slight_smile:
Maar ook zoek ik meiden net als mij die overdag graag gezelschap zoeken voor naar het strand, de markt of elders
Groetjes

Dame1982, gezellig ! Wil je ook het appartement delen ? Scheelt weer in de kosten zou ik zeggen. Heb dit jaar nog niets geboekt maar als het een schappelijke prijs is heb ik wel interesse. Is dit niet de bedoeling hoor ik het ook graag.
Groet
Zonnetje123

Tuurlijk wil ik delen gezellig zelfs, heb alleen nog niks gevonden. Heb jij nog wat in gedachten?
Groetjes

Hoi, ben nog nooit daar geweest. Wil wel eens zoeken op internet . Misschien heeft jouw connectie wel een goed idee.

ik had een goedkoop appartement gevonden in mahmutlar maar dat is best ver van alanya af dus dat werd me afgeraden om dan alleen te reizen bij bus of taxi .

Dames, het beste kunnen jullie contacten zoeken naar een appartement. Hij weet bij wie die moet zijn en spreekt de taal.
Alanya heeft veel appartementen, dus moet te doen zijn!!

@dame 1982 ik ga misschien ook in september naar alanya met een vriendin en misschien zelfs naar oba… maar weet het nog niet zeker. afspreken lijkt me dan gezellig. heb nog niks geboekt, dus je hoort het nog dan.

Gezellig Karin ik kom er regelmatig dus kan jullie beetje wegwijs maken.

leuk!! dame 1982. wel weer ontwikkelingen. hij zegt nu dat ie zo ziek is dat ie misschien dood gaat, maar hij mag ook niet praten zegt ie, dus is een vaag verhaal!!

Ik volg het even niet Karin?

Sorry, ben zelf ook even van slag. Ik heb het geloof ik bij mijn eigen verhaal getypt en niet hier, dus logisch dat je het niet volgt. Vandaag is niet mijn dag en ik wist het vanochtend al… Mijn auto is stuk en ik was een uur van mijn werk… Daarna kreeg ik bericht van mijn hypotheekadviseur (ik heb een huis gekocht en ben bezig met de financiering) dat de bank toch een belastingaangifte wil van 2012 en dat heb ik dus niet gedaan, want ik ben niet verplicht. Komt al jaren op 0 uit. Misschien duurt het dus langer tot ik de sleutel heb, en ik woon overal en nergens en de spullen staan nog bij mijn ex vanaf mei al…
Daarna dus een bericht van s dat het echt heel slecht gaat met hem en dat hij misschien wel dood gaat, dus dat ik echt snel moet komen en dat ie 20 dagen niet mag praten van de dokter zodat ik hem niet kan bellen. Hij lag al 2,5 week in het ziekenhuis en een maand geleden ook al. maar ik twijfel enorm of het de waarheid is. het is niet onmogelijk, maar vind het wel ongeloofwaardig.
iemand gaat via via proberen na te vragen voor me, hoop dat het lukt!!

Ok begrijp het nu een beetje. Behalve wie s is maar dat doet niet terzake soms heb je van die dagen dat alles tegenzit. Ken dat.
Hopelijk gaat snel weer alles zoals het moet gaan.

S is de man waar ik verliefd op werd (de kapper van het hotel). Ben er inmiddels achtergekomen dat hij dus liegt en nog getrouwd is en 4 kinderen heeft ipv 2… Bizar dat je zo ver kan gaan. Eigenlijk wist ik het wel. Gelukkig kom ik er nu achter en niet als ik daar ben of een half jaar terug, want toen was ik echt hevig verliefd! En gelukkig is er niks gebeurd, behalve dat hij een keer een kus op mijn mond gaf. Je zal maar zo’n man hebben… Misschien gaan we nog wel naar Alanya hoor, maar ga ik hem niet zien, maar kunnen wij wel afspreken dame1982. Ik hou je op de hoogte!

Heb je geen Facebook dat is veel makkelijker

ja dat heb ik zeker. hoe stuut ik jou een prive berichtje??

heb het al gevonden…