Wie gaat er ook naar Alanya?

Hallo allemaal,

Ik ga met mijn gezinnetje 14 juli lekker naar Alanya!!!Wie gaat er rond die tijd ook???
Wij zitten in Sultans Dream appart.
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik naar Alanya ga.Als ik mij niet vergis ga ik dit keer voor de 10de keer.En het blijft leuk om er heen te gaan.

Groetjes Peggy

Hoi Peg, ook het forum gevonden…
groetjes Viva:nod:

pgg. ik zit ook op Ttt. deel 22 hartstikke leuk joh…groetjes Viva zoek hem maar op je kunt ook naar nieuwste berichten gaan, dan zie je deze tekst meestal wel bovenaan staan altijd druk, gewoon voorstellen en meepraten, hartstikke leuk

Wij gaan ook naar Alanya maar niet in juli. Wij gaan 29 augustus voor de 7e keer voor 2 weken naar Alanya.:biggrin: Heerlijk.
Maar 10 juni gaan we ook nog een weekje naar Kusadasi. Ook heerlijk.
Dit zijn onze favoriete vakantieplaatsen.
Nog 7 weekjes en dan gaan we eindelijk weer.:unibrow:

groetjes Jacqueline

Hallo, ik ben nieuw hier!

Ga waarschijnlijk in september naar Alanya :slight_smile:

volgend jaar wordt het weer alanya 8 juli, de vroegboeking is al gemaakt :-))

@Ben je niet te laat Dicle, waar gaan jullie heen??

waarom te laat ? maar ik ga zoals de topic al aan geef naar Alanya
door omstandigheden 2 jaar niet geweest , dus heb er veeel zin in !!!

Ik bedoel dat je ruim optijd bent… En ja Alanya, maar welk hotel/app… Dat vind ik net zo interessant nl!

o sorry misverstand !

ja ben er idd op tijd bij :nod: weet ik zeker dat er plek is hihihi
we zitten in Baronessa app. voor 12 dagen.

http://www.hotelpagina.nl/img3/turkije.alanya.baronessa1.jpg

http://www.hotelpagina.nl/img3/turkije.alanya.baronessa3.jpg

Ik ken Baronessa… Leuk, alleen hoop ik dat de doorgaande straat vanaf de Ata Turk nog opgeknapt is.
Wij hebben er tegenover gezeten, maar dat app bestaat niet meer(helaas)

Veel plezier nogmaals!!

Oh ja Dicle, ik wil je nog vragen niet te veel foto´s op de pagina´s te plaatsen. Ze worden er steeds trager van nl!
Groetjes

inderdaad een leuk app. maar zo vaak zitten we er toch niet, zonde van je vakantie. dus als ik er kan slapen en kan douchen vind ik het prima !

hmmm jammer dat je niet zoveel foto’s mag plaatsen , maakt het gezellig vind ik :slight_smile:

ik heb hier geen problemen hoor, dat hij traag is .
ik zal er rekening mee houden !

Hihi, heb je wel de mogelijkheid gezien dat je ze kan uploaden naar een map voor jezelf boven inde balk. Kan hier een thumnail zetten, en dan opent het apart. Wel foto’s maar niet trager…

zover was ik nog niet, moet alles nog een beetje uitvogelen hier…

Hallo!

Ik ga 29 september voor de weet ik hoeveelste x naar Alanya voor 15 dagen!

Wie weet kom ik je tegen!

@ babsch

alvast een fijne vakantie !!! geniet ervan !!!

ik zou ook in de periode daar zitten , maar helaas door overlijden van mn moeder in maart hebben we het geannuleerd.

ik ga in volgend jaar Juli weer jeuhhh