In Juli Naar Alanya

hee,

Ik ga samen met mijn vriend van 10 juli tot 24 juli naar Alanya… Wie gaat er nog meer???

Groetjes Linda :stuck_out_tongue:

hoi lindalight,

ik zit er zowieso dus wie weet komen we elkaar tegen!
weet niet of er dan nog meer mensen gaan, maar welk hotel zit je??

groetjes myrna :smiley:

hee

Ik zit in hotel riviera!!!

:smiley:

Groetjes Linda

Hoi Linda,
Je wist natuurlijk al dat wij ook in Alanya zitten in juli :slight_smile:
Groetjes ingeping

Heeee INGE!!!

Dat jij in alanya zit in die periode dat weet ik :smiley:

Ik heb er steeds meer zin in!!! B)

Groetjes Linda

Heey!
Ik ben nieuw hier, maar wilde even zeggen dat ik in juli ook in Alanya zit! Ik hoop 2 maanden te kunnen gaan werken daar :smiley:
Ik heb er onwijs veel zin in!!! Wordt weer een leuke zomer!

Groetjes Rieneke

hoi kelebek,

ten eerste welkom op dit forum (namens iedereen!!!)

waar in alanya wil je gaan werken? heb je al werk gevonden??
kom je pas in juli of ben je er al eerder net als mij??

groetjes myrna :smiley:

Heey Myrna!

Dank je wel! Ik lees trouwens al een tijdje jullie discussies, maar heb maar eens besloten mee te gaan discuseren :wink:

Ik heb nog geen baan gevonden in Alanya, ik heb wel al een aanbieding gehad, maar ik weet niet of ik die wel kan vertrouwen (zou 2000 euro per maand verdienen!!) En het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit waar in Alanya, misschien het liefste aan de Kleopatra kant…maar is zeker geen vereiste ofzo :slight_smile:

Ik hoop in mei ook een weekje in Alanya te zitten, maar ik moet even kijken in hoeverre mijn portemonne dit toelaat :smiley:
ik kom in juli zowiezo, ik kan niet eerder in verband met tentamens enzo :frowning:

Groetjes (aan iedereen!!!) Rieneke

Hoi Rieneke, welkom op dit leuke en gezellige forum!
Leuk dat je gaat werken in Alanya! Ben je er al vaak op vakantie geweest? Wat is dat voor iets, waar je 2000 Euro zou kunnen gaan verdienen? Kan me voorstellen dat je er een beetje je twijfels bij hebt, is wel héél erg veel.

Groetjes, Diamond

Hey Diamond!

Ik ben nog maar 1 keer in Alanya geweest, maar voor mij was het liefde op het eerste gezicht :wink: :stuck_out_tongue: Ik ben er vorig jaar van 3-17 juli geweest, in hotel Kleopatra Bebek. Lekker dicht bij het strand en op goeie loopafstand van de haven en het centrum. Kan niet wachten om weer terug te gaan!! :smiley:

En dat baantje was bij een hotel in Belek (een eindje buiten Alanya) ik zou daar vertaler en reisgids worden, wel lange dagen (ongeveer 13 uur per dag, 7 dagen per week) maar ik geloof dat dat normaal is daar…
Het zou 2000 euro verdienen en daarvan moest je 500 euro per maand terug aan het hotel betalen voor het verblijf daar. Maar goed allemaal een beetje vaag dus…
Het hotel was trouwens hotel “Moonlight”, misschien heeft iemand hiervan gehoord??

Groetjes Rieneke

Hey Rieneke,

Een keer naar Alanya en je bent meteen verslaafd, heel herkenbaar :smiley:

Ga je verder nog op dat aanbod in, bij dat hotel in Belek?

Groetjes, Diamond

heey!

Ik moest er 26 maart even achteraan bellen en dat doe ik dan ook. Maar zoals het er nu uit ziet, zou ik het nog niet aannemen… Ik heb nog te veel vragen… Maar ga het nog wel even uitpluizen, want ze wilden me wel heel graag hebben ha dik het idee. ik heb namelijk nog nooit contact gehad met de baas, alleen maar van iemand die daar ook gaat werken (een turkse jongen, die ik eigenlijk ook niet zo goed ken), maar ik was wel in een keer aangenomen, of toegezegd.
Ik kijk liever nog even verder, want ik vertrouw het eigenlijk niet zo…

Groetjes Rieneke

Kan het me wel voorstellen dat je twijfelt ja, zou ik ook doen. Maar wie weet is het wél iets, je weet het niet! Hoop dat je in ieder geval snel meer duidelijkheid hebt!

Ben je er al uit of je in mei nog naar Alanya gaat? Ik ga de eerste week van juni en kan echt bijna niet meer wachten tot het zover is. Helemaal met al die vreselijke sneeuw hier in Nederland. Even is het leuk, maar maakte hier zonet een glijer op de parkeerplaats :angry:

Groetjes, Diamond

Ja idd misschien is et wel wat, vandaar dat ik er ook zeker nog even achter aan bel. Misschien is et wel gewoon allemaal in orde, ik ben benieuwd :smiley:

ik weet nog steeds niet zeker of ik in mei ook ga. Ik heb inmiddels misschien wel al een baantje erbij, als dat doorgaat ben ik er in mei weer :D:D Hopen dus dat het doorgaat!

Ik heb ook een hekel aan winter al de kou die erbij komt kijken, gatver!! En idd dat verschrikkelijke gladde weer, bah!! Geef mij de zomer maar!!!
Als ik er nu tussenuit kon, was ik al weg… Alles om de winter maar te ontwijken (ben echt een enorme koukleum :P)
Ik hoop dat je niet al te hard was gevallen!
Maar ja ik moet nog even wachten…:frowning:

Groetjes Rieneke

Nou ik viel nog net niet, kon me nog net aan de auto vastgrijpen, zal wel een idioot gezicht zijn geweest :unsure:
Vandaag is toch meteorologisch de lente begonnen als ik het goed had begrepen…Nou, kan niet wachten om weer zonder jas naar buiten te kunnen.

Inderdaad gewoon even afwachten joh, komt vast helemaal goed! Hou je ons op de hoogte?!

Groetjes, Diamond

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Lente weer begonnen?? Ohw geweldig!Nu alleen het weer nog :smiley:

Groetjes Rieneke

:blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Ik krijg net te horen dat die vriend waar ik die aanbieding van dat baantje had gekregen, MORGEN naar Nederland toe komt en vrijdag komt hij bij mij langs!!
Wow! Nou ja kan ik in ieder geval eens heel duidelijk vragen hoe dat nou precies in elkaar zit…
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Rieneke

hey meiden!!!

wat is dit nou??? ik ben ff een middag weg (verplichte familiedingen!) en ik moet weer helemaal vooraan gaan beginnen met lezen!!! :stuck_out_tongue:

maarre ff om over te gaan op de zaken!!!

HET IS GEWOONWEG NIET NORMAAL MEER DAT WEER HIER IN HOLLAND!!! echt zoooooo koud!! haha (stelletje mietjes dat we zijn eigenlijk!) maar ik heb t nu toch echt wel gehad met dat koude weer, ik wil weer lekker om mijn slippertjes rondstruinen en mijn zonnebril weer afstoffen en opzetten…

en rieneke,

ik zou toch maar ff heel goed navragen of t allemaal wel klopt hoor want je weet maar nooit!! t is best wel heel veel geld wat ze je aanbieden dus of dat allemaal zuivere koek is weet ik ook niet!

haha ik ben net dit aan t typen en je plaatst weer een bericht!!
myrna, focus en niet alles tegelijk doen!! hhaha :lol:
ik ben tegelijkertijd aan t surfen en aan t chatten dus ik zit al een kwartier over dit bericht te doen! :rolleyes:

maar goed, ik houd t hier weer ff bij en dan spreken we elkaar zekers weer! o ja, maar de lente begint toch officieel pas 21 maart??

groetjes myrna :smiley:

Zoals ik het begrepen heb is gister meteorologisch de lente begonnen maar is het officieel op 21 maart. Beetje vaag…Vanmiddag komt er geloof ik weer een heel pak sneeuw uit de lucht, brrr.

Mooi Rieneke dat je vrijdag al meer te horen krijgt! Vraag alles goed door he!

Groetjes, Diamond

Ik zal zeker eens even duidelijk doorvragen!! :smiley: Ben benieuwd, wel leuk dat hij vandaag al naar NL komt! spannend…