Hey allemaal, wie lijkt het wat om in de zomer naar alanya te gaan? Iedereen om me heen heeft al geboekt of is een stelletje, en aangezien ik single ben is dat niet zo gezellig. Ikzelf kom uit brabant en ben 27 en single. Het liefst zou ik eind juli begin augustus gaan. Gezellig winkelen, stappen, zonnen en iets van het land zien eventueel. Lijkt het je wat? laat het maar horen :zon02:
groetjes miranda
kan je ook evt half augustus?? zo ja, ga ik alles van mezelf vertellen
Hoihoi,
Klinkt erg leuk! Wanneer ben je van plan om te gaan??
Ik zelf kan alleen tussen 9juli en 10 aug…
Ik hoor graag van je!
Groetjes Claudia
sorry, dan heb ik al andere plannen
Hey,
Klinkt leuk. Wat is het budget ongeveer? Ben van het mannelijk geslacht en 28 jaar. Weet niet of je daar bezwaar tegen hebt.
hoor het van je
grtjs
Hoi Miranda,
Wij gaan 28 mei naar Side (tussen Alanya en Antalya)
We hebben inmiddels 6 personen bij elkaar waarvan er 3 dames tussen de 25 en 35.
Niemand kent elkaar en we hebben elkaar "ontmoet"op verschillende reisgenotensites. Dit idee is ontstaan omdat verlen de ervaring hebben dat het vinden van één specifieke reisgenoot erg moeilijk is.
In juli en augustus is het in Turkije veel te warm en bovendien erg duur.
Mocht jij of iemand anders meer info willen mail dan maar naar a.rv@live.nl
Hey Miranda
Het lijk tmij supper gezellie augustes na alanya te gaan, ik heb het zelfde problemen al mij vriendinne hebben een relatie of hebben kinderen en je kan zeker goed winkelen en stappen in alanya en dan natuurlijk bij komen op het strand
nou meid laat van je horen
groetjes sylvia