Deze zomer naar Alanya

Hey allemaal

Ik ben een vorlijke spontaan meisje van 17 jaar en ik wil deze zomer héél graag naar Alanya, Turkije. Het probleem is dat niemand met mij mee wilt. Ikzelf ben al 2 keer in Alanya geweest en het bevalt me echt heel erg daar.
Ik zou het erg leuk vinden als er iemand met mij mee wilde!

Liefs, Raisa

wanneer wil je naar alanya? ik wil er ook graag naartoe namelijk.

In welke stad woon ge eigenlijk?

haha ik deze jaar o0k gaan 0ngeveer in april:D vo0r een weekkje ik ben daar no0it geweest drm wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak in antalya dus ben het wat zat :stuck_out_tongue:

hey iedereen ik ga ook altijd alleen naar alanya… en ga nu weer 9 mei… maar ga nu voor de derde keer met mijn dochtertje van 20 mnd… toen ze klein was was het ook wel lastig maar toen sliep ze meer… en nu loopt ze en weet te veel hihi… dus dat wordt nog wat… maar zou ook wel graag met gezelschap willen reizen…

groetjes mij

hmm ikga t0ch maar naa istanbul dus dames en heren wie met me mee wilt gaan zeg het maar :smiley: dus me eigen land ken de taal :Pens0

Gr0etjes,

keziban

he dames ik ben ook op zoek naar leuk gezelschap voor de zomer 2009 in turkije alanya ik zelf met 24 jaar me vriend werkt tot in de nacht dus ben heel erg veell aleen xxxxxx

hoi,

ik ben kirsten storm, ik wil wil zo graag naar alanya!! ik heb zelf ook een oproep op deze site geplaatst, maar er hebben zo weinig mensen gereageerd. ik zou de hele maand augustus kunnen. heb je interesse, reageer! ik ben een gezellige spontane meid van 25 jaar, ik hou van een zon-zee vakantie. en verder heel veel uitgaan!!dus ben je nog op zoek naar iemand die mee wil, stuur me een bericht. xx kirsten