Gezellige reisgenote gezocht bestemming Alanya september 2011

Hallo meiden,

Ik wil graag de eerste of de laatste week van september een weekje naar Alanya, Turkije.Mijn relatie is nu een paar maandjes uit en mijn vriendinnen moeten helaas werken.Dus bij deze ben ik op zoek naar een leuke/gezellige meid die met mij (vrouw, 31) mee zou willen.Ik heb super zin om daar lekker te gaan genieten van :zon02:, zee strand,lekker eten en uitgaan!Spreekt dit je aan en wil je net als ik even weg van de stress en even lekker gaan relaxen maar savonds ook lekker uitgaan om je hoofd te legen?Laat me maar weten! :dag:

Hallo ik zal me even voorstellen, ik had eerst een ander profiel maar me laptop is gecrasht en sindsdien kan ik met het oude profiel (luna24) niet meer inloggen hier. Ik ben sharon, en ik heb een tijd geleden al geboekt, amsterdam dalaman 3 sept tot de 24ste het is de bedoeling dat ik in marmaris in een appartement ga verblijven samen met mijn turkse vriend… ik reis alleen en het lijkt me wel leuk om daar met een nederlander te zijn of te kunnen optrekken… ik ben 21jaar vrouw en wil je nog meer weten dan hoor ik het wel :stuck_out_tongue: groetjess

Hoi,
Allereerst, leuk dat je gereageerd hebt.
Maar ik wil toch heel graag naar Alanya!
Ik hoop dat je (net als ik) nog iemand anders vind en wens je vast een fijne vakantie en veel plezier bij je vriend!
Groetjes Jory

Hoi jory ben jeugdige vrolyke vrouw v 50 en wil ook graag nog weg naar turkye maar niet alleen dus by deze als je interesse hebt hoor ik graag van je want wil zo vlug mogelyk weg naar de zon zee en strand mvg uit brabant.:vak02:

Hallo Thanee

Hartstikke bedankt voor je reactie!Maar ik heb inmiddels al iemand gevonden!
Toch wens ik je nog heel veel succes en hoop dat je nog iemand vind, en er lekker op uit kan gaan!

Groetjes Jory

Hee

Misschien een beetje laat… Maar miscshien heb je in december ook nog een paar dagen vrij;)

Ik wil zo graag naar Alanya. Maar december is voor mijn vrienden een hele moeilijke periode om vrij te krijgen, en degene die vrijzijn hebben geen geld.

Misschien als je in december nog zin hebt om een paar dagen er tussen uit te gaan;)

xxx Sam

Heeey Sam,

Bedankt voor je reactie!
Helaas kan ik in december niet gaan :frowning:
Maar ik hoop dat je toch nog iemand kan vinden!
En anders misschien voor het nieuwe seizoen?Want nu is er denk ik ook niet zoveel te doen.Veel hotels en restaurants etc zijn nu gesloten volgens mij.

Liefs Jory