Gezellige meid gezocht voor een vakantie in Alanya, Turkije

:zon02:wie heeft er zin om met mij vakantie te vieren in alanya, turkije?
Hoi ik ben kirsten storm en ik ben 25 jaar oud. ik ga nu sinds 4 jaar met een vriendin naar alanya. omdat zij nu een relatie heeft gekregen gaat ze niet meer. :tssk: Ik ben helemaal verliefd op het land en de mensen :wub:!!
Nu ben ik op zoek naar een leuke gezellige meid tussen de 20 en 27 om mee te stappen(veel stappen haha), op het strand te liggen, lekker te eten en te relaxen. Ik zou ergens in augustus willen gaan voor een dag of 11/12 in een appartement.
Ben je ook dol op turkije, en wil je een rustige relax vakantie samen met mij, reageer dan!!!
liefs van kirsten :dag:

Hoi Kirsten

Het lijkt mij Gezellig om vakantie te vieren in alanya ik ben ook helemaal verliefd op het land, en heb het zelfde probleem als jouw vriendinne die een relatie hebben of kinderen…

Ik ben wel wat ouder maar ben supper gezellig hou van lol in het leven en van stappen en strand dagje weg en appartement klinkt goed, zeker veel stappen whahahaha

liefs sylvia

Ik ben zaterdag juist net terug gekomen van mijn eerste keer Alanya en zou het liefst meteen op het vliegtuig stappen en terug gaan!

Vakantie dagen in overvloed, maar kan helaas pas vanaf week 42 opnieuw vakantie opnemen!

Wilde zelf graag in oktober nog twee weekjes terug, maar ben bang dat dat wellicht te laat is voor je?

Hoi!
Ik wil ook graag op vakantie en blijk hetzelfde probllem te hebben als jullie.
Dacht dat ik de enige was :wink:
Ik ben al eens eerder(1996?) in Alanya geweest en dat is toen goed bevallen.

Lekker strand, zon en op stap… De ideale vakantie!
Ik kan vanaf 21-8 weg.

gr Peggy

Ik ga begin oktober naar Alanya en zoek nog gezellige mensen(ongeveer tussen de 25 en 40 ) om mee te gaan. Wil je meer weten mail me gerust. [EMAIL=“a.rv@live.nl”]a.rv@live.nl

Heeee, “Arvie” :dag:

Ik zou graag met je meegaan, maar helaas (!!) gaat het dit jaar weer niet lukken… (Maar jouw speciale welkom, al sliep je en dat dagdeel vorig jaar in Linda Hotel, was helemaal OK! :wink: :thumbsup: )
Het kan voor mij vanaf medio september tot begin oktober. Wil 11 a 12 dagen in AI hotel.
Dus wie oh wie wil er rond die tijd met mij naar Turkije? (Anywhere! Ben zelf al zo’n 10x geweest)
Ik woon in Leiden, 41, hou van stappen (geen house/disco), drinken, roken, :zon02: en :vak02: .

Stuur me ASAP een mailtje als je een lastminute wilt boeken!
Gule, gule!
[EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Hoi Silvia,

Zouden wij niet bij elkaar passen als reisgenoten?
Zie mijn onderstaande bericht, en reactie op Arvie.
Hoop gauw iets te vernemen, via mijn mail.

Greets, Nagiha.