Gezellige meid gezocht voor top vakantie Alanya:zon02:
Ik ben Sylvia een gezellig meid, en ben 33 jaar en komt uit Noordholland…
Ik ga altijd met een vriendin op vakantie maar ze heeft net een kindje gekregen leuk voor haar en al mij andere vriendinnen hebben een relatie of kinderen…
Ik zoek een gezellige meid van 30- 33 jaar om samen Alanya onveilig te maken whahaha lekker stappen ( hoeft niet iedere avond) strand dagje weg savonds lekker terasje…
Ik wil eind Augustes of begin september lijkt het je wat reageer en gaan we een gezellige vakantie tegen moet…
Tja,via een of andere weg kwam ik hier op deze site!Ik zou graag op vakantie willen,…en je bericht sprak me wel aan,…en zit ook in een situatie dat ik eigenlijk niemand heb{zielig hè,haha!}Pas weer single,vriendinnen opeens allemaal aan de man,en de rest een gezin.Dus ik dacht laat ik eens reageren,kan geen kwaad toch!Ben zelf 34 jaar en kom uit het zuiden des lands{maastricht}En oh ja,ik val wel absoluut niet op vrouwen dat dat maar meteen ff gezegd is,…haha!!Ben ook benieuwd waarom je naar Alanya wil!!
Ik ben zelf 33, ik val ook absoluut niet op vrouwen, ik ben vorig jaar 3 x na alanya geweest en de mensen spreken me daar erg aan. ik ben op verschillende plaatsen geweest in Turkeije maar alanya zijn de turksebevolking toch wel het vriendelijkst… mischien verder kletsen op msn en kijken of het klikt.
[EMAIL=“skoorn@live.nl”]skoorn@live.nl
Hier nog een gezellig meid(net 32) die in het zelfde schuitje zit…
Ik wil graag nog op vakantie… maar om alleen te gaan is toch een erg grote stap.
Na wikken en wegen toch hier ff snuffelen.
Ben zelf 1x eerder in Alanya geweest (1996) en dat is goed bevallen.
Let me know.