Nogsteeds ben ik op zoek naar een leuk reisgenootje (vrouw, 25+) die met mij op vakantie wilt naar Alanya.
Zelf dacht ik aan 18 dagen in juni en 11 dagen in september in een all inclusive hotel aan het strand!
Even wat over mezelf: Ik ben 29 jaar, woon in Amsterdam en ik ben dol op zon, zee en strand/zwembad.
S’avonds lekker uit eten en daarna uitgaan.
Natuurlijk hoort winkelen er ook bij
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen excursietype ben, Ik wil dus echt een relax vakantie!
Lijkt het je wat en wil je graag mee in juni en/of september, Stuur me dan een berichtje.
hai het spreekt me helemaal aan wat jij wilt! zelf wil ik wel drie weken weg.
mail me even dan kunnen we verder mailen.
ik ben trouwens zelf vrouw 27 jr groetjes
Ik weet niet of je nog iemand zoekt maar ik wil zelf ook heel graag naar Alanya en het liefste zo snel mogelijk haha :zon02:
Ik ben zelf 31 jaar maar nog jong van geest Ik hou van zonnen, shoppen, relaxen, stappen :vak02:
Ik ben zelf in april naar Konakli geweest een plaatsje bij Alanya en dat is me zo goed bevallen dat ik eigenlijk zo snel mogelijk weer terug wil Nou heb je nog interesse en zoek je nog iemand let me know!!!
Hai, ik ben lisette 27 jaar een leuke gezellige meid en ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag op vakante als er maar zon is en strand, dus ik wil wel mee naar alanya
ijn email is yoaniva@hotmail.com hoor het graag gr lisette