Alanya 2009

Hallo
Ik wil dit jaar (de zomer) graag weer naar alanya op vakantie gaan, voor 8 of 10 dagen. Alleen heb ik geen reisgenoot, dit omdat ze al een vakantie geboekt hebben of alleen met hun vriendje op vakantie willen.
Wie heeft er nog meer zin in een vakantie in alanya om lekker te genieten van de zon zee strand, terrasje pakken, lekker eten, uitgaan, te shoppen noem maar op.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel
Groetjes chantal

Hoi Chantal,

Ik ben 18 jaar en kom uit brabant.
Het lijkt me gezellig om voor 8 of 10 dagen naar Alanya te gaan, zelf ben ik al 2x in Marmaris geweest.

Nou ik hoor het wel van je

Groetjes,
Karen

Hey ik zit met hetzelfde probleem als jij en wil ook naar alanya in de zomer, het liefst eind juli begin augustus. Ik kom uit brabant en ben 27 jaar, en ben een vrouw

Hallo Meiden!

Ik zou ook heel graag mee willen! Ik ben 21 jaar, over 2 weken alweer 22…

Er is nog een andere post voor Alanya in begin Augustus, misschien leuk om met een stel te gaan?

Lijkt mij in ieder geval super:D

Groetjes Ilona

Dames,

Is er nog plek voor een heer van 28? Liefst eind juli begin augustus. Ben benieuwd hoe dat is om met een stel dames op vakantie te gaan.

Hoor graag van jullie.

grtjs

Hoi Chantal,

klinkt leuk jouw opsomming van je vakantie idee. ; )
Ik weet niet of je al een reisgenootje (of reisgenootjes?) gevonden hebt, maar ik hou me aanbevolen om in elk geval eens kennis te maken en van gedachten te wisselen.

Mijn voorkeur gaat uit naar Bodrum of Alanya, dus daar worden we het vast over eens. Qua tijd ben ik vrij flexibel.

Hoe oud ben jij trouwens en waar kom je vandaan?

Groetjes Ramona (ik zelf ben trouwens 30 en woon in Rotterdam)

Hoi Chantal,

heb je al een reisgenoot gevonden. Ik wil graag in de 2e of 3e week van juli op vakantie!