Alanya 2009

Hallo,

Ik ben 18 jaar en kom uit Brabant.
Ik zoek een gezellig vriendin om lekker mee vakantie te vieren; stappen, zonnen en noem maar op. :zon02:

Ik ben zelf al 2x in Marmaris geweest, alleen nog nooit in Alanya en dat lijkt me zelf ook een mooie stad.

Als je interesse hebt laat het me maar weten! :biggrin:

Groetjes,
Karen

Hey,
Ik heb zeker interesse, ik kom ook uit brabant en zou dit jaar graag naar alanya willen. Maar iedereen om me heen is bezet of heeft geen zin (geld)
Ik ben 27 jaar en ben een vrouw. Ik hoor het hopelijk nog wel.

groetjes miranda

hoi karen,

ik had je al een prive bericht gestuurd, maar ik dacht ik plaats hem hier over nog even.
ik ben kirsten, k ben net 25 en wil heel graag naar alanya, ergens in de maand augustus. lekker stappen en op het stand liggen, winkeltjes kijken en lekker eten, en verder heel veel lol hebben en genieten. vind je het wat? hoor miss wel van je. xx kirsten

Hallo allemaal !
Ik ga over ongeveer een weekje vertrekken richting alanya. Ik heb nog niet geboekt ,ik doe dat altijd lastminute. Ben 20 jaar oud en woon zelf in rotterdam. Vorig jaar heb ik het hele jaar doorgebracht in Alanya ,ik werkte er zelf als reisleidster ( handiggg :P)

Ik ga samen met een vriendin,dus lijkt het je leuk om voor zon zee strand en feest te gaan,laat het me weten

Groetjes !

hallo ik ben Cris 60 jaar ,gezond ,sportief en ben al 6 x in alanya geweest en wil snel nog eens ik neem je mee Natuurlijk ook weer terug www.verabrunssum@zonnet.nl tot spoedig