Alanya zomer 2008

Hey allemaal!

Ik ben een vrolijk en spontaan meisje, en zou deze zomer heel graag naar Alanya, Turkije willen. Het probleem is echter dat niemand met mij mee wilt. En het lijkt mij niks om alleen te gaan. Nu ben ik dus opzoek naar een leuke reisgenoot of reisgenote ;). Ikzelf ben al 2 keer in Alanya geweest en het bevalt me echt heel erg! Vandaar dat ik nu ook zo graag terug wil.

Liefs, Raisa

hey hoe is het
wanneer wil je na alanya gaan dan
wij gaan ook naar turkije zomer wij dachte aan marmaris nieks voor jou?

Hee,

ik ben ook opzoek naar iemand die met mij mee wil…
heb nog geen bestemming maar alanya klinkt goed!
ik ben 19 jaar ben best een feestbeest ik weet niet wat jou
plannen verder zijn!

gr melissa

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=45707

Hey lijkt me leuk!! wanneer wil je gaan? ik ben er nu ook al een paar keer geweest (is al wel een paar jaar geleden) maar het beviel me altijd heel goed.

Groetjes miranda

Hoi Raisje,

Mocht je nog geen suc6 hebben gehad met zoeken / gevonden worden:

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Reisa Melissa en Miranda :slight_smile:

Ik ben Waldemar een gezellige spontane jongen van 22 jaar, en ik lees dat jullie alle 3 naar Alanya willen? ik ben er nog nooit geweest en het lijkt me wel leuk om een keer hen te gaan.

Maar ik weet niet of jullie samen(of met anderen) al iets gepland of geboekt hebben, maar het lijkt mij reuze gezellig om met jullie meet te gaan.

groetjes waldemar
mailen kan ook naar: dodgecharger1986@hotmail.com