Ik mis Alanya!

Ben net terug uit Alanya en heb nu alweer ontzettende heimwee! Wat een supervakantie was het weer! Kan niet wachten om volgend jaar weer te gaan! Volgende maand maar weer snel boeken :smiley:
Denk dat het mei wordt, en dan lekker voor twee weken, super!!
Verheug me er nu alweer op om oude bekenden terug te zien (dit was mā€™n vierde keer Alanya alweer). Grappig dat ze je altijd weer herkennen :smiley:
Lijkt me vooral leuk om weer ff langs te gaan bij de Janus! We waren hier bijna elke avond te vinden en hebben het erg naar onze zin gehad. Vindt dat er ontzettend leuk personeel werkt!
Ben wel benieuwd, wie is er nog meer zo verslaafd aan Alanya

Hoi,

Euh ik sluit me aan!! Ben knettergek van Alanya, ben er in een jaar tijd 4x geweest :blink: Grijnssssssss. De langste keer was in September voor 3 weken :smiley: Ben van plan om er volgend jaar voor 5 maanden heen te gaan, wonen en werken daarā€¦

Groeten,

Slingerborg :wink:

He Slingerborg, wat gaaf dat je volgend jaar misschien 5 maand daarheen gaat! Weet je al wat je daar voor werk gaat doen? T lijkt me echt ontzettend gaaf, maar wel een hele stap hoor :rolleyes:
Ik kan ook echt niet wachten tot ik weer ga, duurt alleen nog zoā€™n half jaar :frowning:

Grinnek, tja ik mis het ook, voor mij scheelt het wel dat ik er 3 weken terug nog was. Tja en het weer is toch niet zo heel super nu. Vind Alanya toch het leukste als het mooi weer is :lol: Lekker op het strand hangen B) Sā€™avonds een beetje flaneren/mensen kijken in het centrum/haven. Tja lang 5 maanden?? ja en nee, ik heb er mijn vriendje zitten (in September leren kennen) Dus dan is het wel super om daar een poos heen te gaan (doe ik niet alleen voor hem hoor, voordat ik hem leerde kennen wilde ik dit al doen)

Weet nog niet wat voor werk ik wil gaan doen, wie weet in de bediening?? in een hotel met kinderen?? Weet het nog niet, ben ook druk bezig met alles goed regelenā€¦ ziekenfonds etcā€¦ Werk komt dan wel, is de volgende stap. Ga nu in Januari naar Istanbul (lijkt me ook leuk, heb Istanbul altijd al willen zien) En zie dan mijn vriend weerā€¦ Dus ook weer super. :wub:

Neemt niet weg dat ik veel zin heb dat het weer April wordtā€¦Dan vertrek ik namelijk (eind April) :smiley:

Super hoor! Hoe heb je je vriend leren kennen, vind ik altijd wel leuk om te horen! Ik ken inmiddels wel een heleboel lui daar, echt heel erg leuk! En krijg ook weer helemaal zin om lekker naar het strand te gaan, en 's avonds de stad in! Kreeg vandaag nog een smsā€™je van daar, er is inderdaad nog maar weinig te beleven nu, dat scheelt dan weer :stuck_out_tongue:

hoi diamond,

wat leuk dat je er net vandaan komt!! ik ben ook helemaal gek van alanya!! kan er geen genoeg van krijgen!!
was alles nog open in de haven? ik ging namelijk altijd naar bellman en james dean toe. waren die nog open en was t nog druk daar? en in de haven zelf, is er nog veel open? zoals medussa, de tatooshop? die zit tegenover appolon. ik ga over drie weken naar alanya toe!! heb er helemaal zin in!!!

o ja, en slingerborg, ik vraag in de andere topic over emigreren wat voor een werk je wilt doen maar daar geef je nu dus al antwoord opā€¦ haha!!
maar lijkt me toch leuk als je ff reageert!

groetjes myrna :smiley:

He Myrna, alles was nog wel open, maar het was natuurlijk niet zo druk meer. Wij zijn niet bij Bellman en JD geweest, eigenlijk alleen bij Janus.
Wat heerlijk dat je over drie weken naar Alanya gaat, ben jaloers op je :blink: Hoelang ga je en waar verblijf je? Ik kan niet wachten om ook weer te boeken voor mei, heb ik tenminste iets om naar uit te kijken (en af te tellen!).

Hey Diamond,

Ben begin november een weekje in Alanya geweest samen met vrienden die er al regelmatig geweest waren.
1 van de leuke en zeker hele gezellige plekjes die ze ons hebben laten zien was bij Janus op het terras.
Wij gaan zeker volgend jaar weer in juni of september/oktober en een bezoekje aan Janus is daar zeker bij inbegrepen

Hello

Daimond, ik heb mijn vriend leren kenen toen hij in het bedrijf van zijn oom werkte, een autoverhuurbedrijf. Ik liep langs toen hij langs de weg stond (klinkt lekker goedkoop hahahahahaha, moet namelijk denken aan een tippelzone) :smiley: :smiley: hij sprak mij aan met het gewoonlijke, waar kom je vandaan, hoe lang ben je hier/blijf je etcā€¦

En Myrna, jij bent toch ook bezig met werk zoeken daar?? Heb je nog tips/goede ideetjesā€¦??

He Slingerborg,
Hoelang ben je inmiddels al weer samen met je vriend? Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om hem weer te zien!
BettyBoop, ik ben ook helemaal fan van de Janus :smiley: Wat leuk trouwens dat Alanya je zou goed is bevallen!

hallo,

ik ga een weekje (baal nu al dat ik niet 2 weken heb geboekt!!) en verblijf in hotel sunway. Sunway zit aan de boulevard van kleopatra strand en is 5 minuten lopen van de haven. ideaal hotel dus!!

idd slingerborg, ik ben ook hard op zoek naar werk in alanya. ik probeer tijdens mijn vakantie daar contacten op te bouwen en wil in ieder geval gaan bij een aantal hotels en horecagelegenheden. hoop dat daar iets goeds uit voort komt. ik wil je graag op de hoogte houden van alles. ik weet zelf nog steeds niet wat ik precies wil want t heeft allebei (horeca en entertainment) zijn voor- en nadelen.

heel moeilijk dus om te kiezen maar ik zie wel wat er allemaal gebeurt.

Hello,

Daimond ik heb nu sinds eind September wat met hem dus dat is ff rekenen 2 maanden. Kan inderdaad niet wachten tot ik hem weer zie (hij ook met mij weet ik) Dat is wel balen hoor, dat je elkaar niet veel ziet. Maargoed is niet anders.

Myrna suc6 met zoeken, enne wel slim om het zo aan te pakken ja, in je vakantie de basis gaan leggen. Daar moet je het toch van hebben niet waar??

hoi,

ja idd wel slim maar t scheelt ook dat ik al wat mensen ken in alanya dus die willen me vast wel helpen en tips geven.
als je wilt slingerborg, kan ik ook voor jou kijkenā€¦
maar t blijft natuurlijk ook vakantie dus met kerst is t lekker 2 dagen feesten!!! :smiley:

Myrna,

Thanks en lief van jeā€¦ Zal eerst eens gaan kijken wat ik wil gaan doen. Heb al wel wat ideetjes en plannen, maar moet nu ff definitief gaan kiezen, horeca of hotel. Als ik in een hotel wil/kan werken lijkt met het super om met kids te gaan werkenā€¦ tja en horeca iets in de bediening?? Pfffft moet echt gaan bedenken wat ik wil en van alles ff de voor/nadelen (voorzover ik die weet/kan bedenken) gaan opschrijven, hou je wel op de hoogte oke?? Enne wil ook ff ā€œoverleggenā€ met mijn vriendje, wie weet dat hij nog iets weet of een goed idee heeft. :blink: Heb trouwens ooit via allerlei linken ontdekt dat er een kinderdagverblijf in Alanya zit, weet jij daar iets van waar het zit etc?? Helaas heb ik niet onthouden of wat dan ook wat de internet site van hen was :mellow: Balen dusā€¦

hoi slingerborg,

wat wil je vriend gaan doen in alanya dan wat betreft werk? want misschien kan hij je ook binnenloodsen bij een bar of disco zodat jullie samenwerken en dan heb je een leuke baan! :smiley:

maar kun je goed turks praten want ik neem aan dat t een turks kinderdagverblijf is in alanya? dus ik ben bang dat je dan pech hebt als je geen turks kunt pratenā€¦

voor mij maakt t eigenlijk ook niet meer zoveel uit wat ik ga doen; horeca of entertainment want ik kan t allebei en vindt t allebei super gaaf om te doen!! :smiley:

groetjes myrna

JHey Myrna,

Nee, het was een Nederlands kinderdagverblijf, hun site was helemaal in het nederlands tenminste. Stom Stom stom, dat ik toen niet beter heb opgelet toen ik op hun site wasā€¦Of hen opgeslagen heb bij mijn favortieten :unsure: Maargoed dat is niet meer terug te draaienā€¦

Enne tja vriendje zal vast wel willen bemiddelenā€¦ Maar weet niet of het wijs is om in het zelfde ā€œbedrijfā€ te gaan werken. Zit je 24 uur p/d op elkaars lipā€¦ Als ik dan wie weet in zijn ogen te ā€œvrijpostigā€ ben naar anderenā€¦ mhhhhh denk niet dat tie dat kan snappen en plaatsen. Kijk ik ben geen flirster hoor, maar hou wel van een grapje en een dolletje op zijn tijdā€¦ tja wie weet dat hij dat als te vrijpostig ziet (kan ook goed van niet hoor, weet ik niet zit nu ff een en ander in te vullen) :blink: Het lijkt mij ook wel heel fijn om gewoon mijn eigen werk te hebben daar, en niet altijd op elkaars lip te zittenā€¦ Of zie ik dat nu heel dom en verkeerd?? :frowning: Ben ik dan een beetje te vrij?? Tja het kan natuurlijk ook enorm leuk zijn, heeft allebei zijn voor en nadelenā€¦ Maar toch blijf ik er ergens bij dat het ā€œbeterā€ is als ik mijn ā€œeigenā€ werk hebā€¦ :rolleyes:

hey slingerborg,

haha nee hoor, je bent zeker niet te vrijdenkend!!
ik weet ook niet of ik dat wel zou willen, samen met mijn vriend in dezelfde bar of disco werkenā€¦

mij lijkt t wel leuk om iig contact met elkaar te houden zodat we misschien wel samen richting alanya kunnen gaan. en misschien ook wel samen werken?! :smiley:

want t zeker weten fijn dat je op iemand terug kunt vallen, iemand die je eigen taal spreekt en die je begrijpt als je t ff moeilijk hebtā€¦
maar heeft je vriend al in alanya gewerkt? waar dan? misschien ken ik hem welā€¦

groetjes myrna

oja, ik heb je trouwens toegevoegd aan mijn msn :smiley:

Meiden, ik ben echt jaloers op jullie! Heerlijk voor zoā€™n lange tijd naar Alanya! Ik ben hier in Nederland hard op zoek naar een baan, er moet natuurlijk wel gespaard worden voor mā€™n vakantieplannen in mei, dus ik hoop dat ik snel iets leuks vind :unsure:
Tot wanneer blijven jullie daar, misschien zien we elkaar nog wel in mei :smiley:

hey diamond,

nou, t is wel mijn bedoeling om in mei al daar te zijn dus zeker weten dat je mijn aantreft in alanya!!! :stuck_out_tongue:

ik wil van april tot minimaal oktober daar zijn dus hoop dat dat ook allemaal gaat lukken. en t ligt er natuurlijk aan wat voor een werk ik heb gevonden daar want dan kan ik misschien nog wel langer blijven. dat is helemaal geweldig!! :smiley:

groetjes myrna

Hey leuk, misschien komen we elkaar wel tegen!! Kunnen we wel n keertje gaan stappen :smiley: