Ik mis Alanya!

hey diamond,

lijkt me een uitstekend plan!!! samen lekker gaan stappen in de haven van alanya!! :smiley:

als ik zelf niet in de haven werk natuurlijk :stuck_out_tongue: haha

groetjes myrna :smiley:

Hoi,

Yep Myrna, had al gezien dat je me toegevoegd had, zit op een telefoontje van een vriendin te wachten. Vandaar dat ik afwezig ben, maarre we gaan zekers een keer kleppen. :lol:

Okay, that’s a deal :smiley: Lijkt me erg gezellig Myrna!

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal!

Ik mis Alanya ook! :frowning: Heb r nl. n vriendje zitten waarvan k net n brief heb ontvangen :slight_smile:

Groetjes,
Ita

hey ITA,

goed dat je deze topýc weer ff bovenaan zet!!! haha :smiley:
maarre… vertel vertel vertel… sorry gewoon heel nýeuwsgýerýg :stuck_out_tongue:

heb je al lang ýets met hem en waar ýn alanya werkt(e) hýj?

mýjn laatste dag vandaag… ýk wýl nýet naar huýs toe!!! :frowning: :frowning:

groeten myrna

Hey Myrna! :smiley:

Graag gedaan, hoor!

Maaruh…k heb mn vriend in afgelopen augustus leren kennen in t hotel waar hij werkt toen we 2 weken op vakantie waren in Alanya. Hij werkt int centrum. Weet niet of je Hotel Blue Star kent. Mis m echt! Heb m maar in 1 week tijd kunnen leren kennen. Als ie nou eerder naar me toe kwam…Hahaha :stuck_out_tongue:

Maar als t goed is, ga k in febr. voor n weekje naartoe. Wat jammer dat jij bijna weggaat! Ben/was je in Alanya om te werken of…? k Las dat je iets wilde doen in de horeca of anders in de entertainment. Ben ook gewoon heel nieuwsgierig! :stuck_out_tongue: Haha.

Groetjes,
Ita

hoĂ˝ ITA,

trouwens nog welkom op deze sýte…
heel gezellýg hýer! :lol:

maar ýdd jammer dat je hem maar een week hebt gezýen en gesproken, hoop voor je dat t er snel meer worden zodat je hem echt kan leren kennen!!!
ýk ken t hotel wel van naam maar verder ook nýet dus helaas.

ýk heb afgelopen jaar ýn alanya gewerkt en ben nu ff voor een week op vakantýe hýer…
wýl volgend jaar ook weer werken hýer dus hoop echt dat t allemaal gaat lukken…

Hey Myrna!

Dank je! :smiley:

Maar das cool, zeg! Dat je volgend jaar daarzo wilt werken. Maar k las laatst dat t voor ons als buitenlander best moeilijk is om daar in Turkije aan n baan te komen. Je mag bepaalde beroepen niet uitvoeren. Maar jij hebt daar gewoon al gewerkt! Vertel, vertel! :stuck_out_tongue:

Anyway, k ben nog bezig met mn studie (geen toerisme, helaas :frowning: ), maar STEL dat k ooit ns naar Turkije ga emigreren, heb ik dan weinig keus?

Veel plezier nog in Alanya en geniet van je laatste dagje! :wink:

Groetjes,
Ita

ITA, wat leuk dat je in februari misschien een weekje gaat! En zoals Myrna ook al zei: welkom hier op de site. Ben er inmiddels een beetje verslaafd aan geraakt :smiley:

Groetjes, Diamond

ja ýdd heel verslavend deze sýte!!!

zýt er elke dag mýnýmaal 1 uur op te kýjken en laat altýjd wel een stuk of 3 berýchten achter!!

groetjs myrna :smiley:

Hihi ik ook. Op andere sites was ik snel uitgekeken maar het is hier zoooo gezellig :smiley:

Liefs, Diamond

hoi Ita, welkom :smiley:

ja t is hier zeker gezellig.

maar ik mis Alanya zeker niet. ben er nog nooit geweest. Ik mis Side, Antalya en de rest van turkije :smiley:

Hey Diamond en Nur!

Dank jullie wel! :smiley: Ja, dat heb k gemerkt dat t echt hartstikke gezellig is hierzo en heel verslavend. Haha :stuck_out_tongue: Sinds vandaag ben k lid en heb ook al wat berichtjes achtergelaten.

Maaruh…hoe vaak gaan jullie dan naar Turkije/Alanya? En voor hoelang en wanneer en natuurlijk…waarom? :stuck_out_tongue: Just curious! :smiley:

Groetjes,
Ita

Hoi ITA, ik ga volgend jaar alweer voor de vijfde keer naar Alanya. Is ook de enige plaats tot nu toe in Turkije waar ik ben geweest. Maar het bevalt zo goed en is zo verslavend dat we daar weer voor gekozen hebben. Normaal ga ik een keer per jaar, meestal met m’n moeder omdat m’n vriend Turkije niet zo leuk vindt. Volgend jaar gaan we misschien twee keer, weekje in juni en oktober.

Was jij dit jaar voor het eerst naar Alanya?

Liefs, Diamond

Hoi Diamond!

Ja, k was dit jaar, om precies te zijn in aug., voor de 1e x in Alanya. k Was jaren geleden ook in Kusadasi geweest met mn oom en tante. Hebben ook nog excursies gemaakt naar Bodrum en Pamukkale. Pamukkale heb k nu al 2x gezien. k Zal de zonsondergang echt nooit meer vergeten! ECHT MOOOOOI! Heb gelukkig wel foto’s r van :smiley:

Maar voorlopig ben k nog niet uitgekeken op Alanya :stuck_out_tongue: Haha. t IS echt verslavend, he!

Liefs,
Ita

T’is inderdaad verslavend! Pamukkale zou ik ook wel een keer willen zien, het is alleen zo’n eind bij Alanya vandaan. Volgens mij zijn de excursies er naartoe vaak twee dagen en tja als je dan maar een week gaat doe je dat ook niet zo snel…Ik niet tenminste…geniet liever wat langer van de zon :smiley:

Heb je alweer plannen voor volgend jaar zomer?

Groetjes, Diamond

Hey Luitjes,

Ben ik weer ff. Nog iets meer als een weekje… EN DAN MAG IK WEER :wink: hihihihihihihihi. Ja ja dan vertrek ik weer naar Turkije, dit keer naar Istanbul. Ben benieuwd lijkt me erg leuk heb er zin in en zie ik mijn vriendje ook weer. Myrna jij bent toch net terug?? Hoe was het ?? Nog wat aan het regelen geweest voor volgend jaar?? (werk/huis??)

Groetjes,

Slingerborg :rolleyes:

lekker hoor. wilde ook naar istanbul. maja… ander keertje misschien

hey slingerborg,

das ff geleden!!! :smiley:
ik ben gisteren terug gekomen van alanya.
ik heb zo’n heimwee, dat is echt niet normaal!! heb in t vliegtuig terug behoorlijk wat traantjes weggepinkt :frowning:
vooral ook omdat ik gewoon niet weet wat ik nu aanmoet met kaan. ik denk nu pas weer: oh, had ik dit maar gezegd of dat maar gedaan!! maar ja, nu is t natuurlijk te laat en moet ik wachten tot t weer april is!! oh dat duurt nog zo lang!!!

ik heb niet veel rond gekeken voor werk omdat ze daar nog niet echt mee bezig zijn in alanya. heb wel afgesproken contact te houden met de eigenaresse van een nederlands restaurant dus hoop echt dat ik daar volgend jaar mag werken!

Erg he, om alweer terug te zijn :frowning:
Ik kan de eerste dagen terug altijd zo slecht wennen, zit de hele tijd te bedenken wat ik gedaan zou hebben als ik nog in Alanya zat…
Blij te horen dat je het zo leuk hebt gehad, en ik hoop dat je wat gaat horen van dat Nederlandse restaurant! Kom ik een keertje eten :smiley:

Groetjes, Diamond