Misschien nog een beetje aan de vroege kant, maar ben benieuwd of er al iemand geboekt heeft voor volgend jaar. Wij wachten zelf nog tot de meeste gidsen uit zijn en dan huppekee naar het reisbureau. Heerlijk, al die voorpret
Groetjes, Diamond
Misschien nog een beetje aan de vroege kant, maar ben benieuwd of er al iemand geboekt heeft voor volgend jaar. Wij wachten zelf nog tot de meeste gidsen uit zijn en dan huppekee naar het reisbureau. Heerlijk, al die voorpret
Groetjes, Diamond
JAAAAAAAA
we gaan in mei, naar Alanya, dus joepie!!!
Beppie
He Beppie, wat leuk zeg! Naar welk hotel/app ga je? En welke periode? Wij willen ook in mei gaan :rolleyes:
Voor jou is het aftellen dus al begonnen, heerlijk!
Groetjes, Diamond
qqq
Ik ga van 8 tot 17 feb naar mn lover in Istanbulā¦Das gelukkig al snel en tja daarna weet ik het nog niet. Maar ik boek altijd erg lastminute dus dat ligt er maar net aan!!!
Liefs Linda
qqq
Istanbul lijkt me ook wel erg mooi om te zien! Ik ga dit jaar trouwens ook met mān moeder, hartstikke gezellig!!!
Groetjes, Diamond
De boeken zijn bijna allemaal uit so LET THE PARTY BEGIN!!! Altijd een heel feest om een plaats en hotel en alles uit te zoeken. Have fun ya all!!
x
Welke gidsen zijn er allemaal al uit? Ben al ff niet meer bij t reisbureau geweest. Kan ik ze mooi morgen even halen, hebben we van het weekend wat te doen
Groetjes, Diamond
Ja geboekt 7 mei Side Hotel Can Garden met 3 vriendinnenā¦
Wauw, jullie zijn de āpre-voorboek-pret-periodeā reeds ontstegen en zijn nu begonnen aan de āwanneer-gaan-we-nu-eindelijk-mijn-koffers-zijn-al-ingepakt-pret-periodeā. GEWELDIG!!!
Wij zijn nog niet zo ver. Het probleem is, dat ik volgend jaar na mijn examens gewoon in Turkije wil gaan werken, dus weten mijn ouders eigenlijk niet zo goed wat ze nu moeten doen. Boeken voor 3 (met mn zusje ook)? Boeken voor 4?
Als ik nu wat zekerheid had over of ik nou wegkan ja of nee, dan was het allemaal wat makkelijker geweest. Helaas blijkt NIW toch nogal onbetrouwbaar (check www.deturksecreabeas.tk voor uitgebreidere uitleg, als jullie willen⦠Zal het verhaal ook nog op deze site plaatsen als waarschuwing)ā¦
Ik heb nu die DiDi die hier op deze website was, gemaild, maar daar heb ik nog niets op gehoord⦠Helaas!! Heeft een van jullie, die contact met haar hebben gezocht, wel wat gehoord?
Alvast bedankt!!
Ik wens iedereen op dit forum nog een fijne āwat-voor-pret-dan-ook-periodeā toe
Liefs, Maretje.
hoi maretje,
ik zat idd met tzelfde āprobleemā!!!
ik ben niet in zee gegaan met niwu4, want ik had gezien dat ze niets in alanya hadden dus dat schoot toch niets op voor mij.
en ik heb ook didi2 gemaild en kreeg toen een smsje van haar. dus ik dacht ook dat gaat de goede kant op!! maar nee hoor, ik smste haar terug en heb toen niets meer van haar gehoord!!! <_<
beetje vreemd, al zeg ik t zelf!
dus laat maar, en ik regel t allemaal zelf wel. misschien net zo verstandig!!!
ff to stick by the topic!!! ik weet nog niet wanneer ik volgend jaar wil gaan; maart, begin april of eind april???
ik hoef gelukkig alleen maar een ticket te kopen en dan ben ik klaar!! dat scheelt weer he!
ik wil misschien ook eerst een week naar istanbul gaan, een goede vriend van mij opzoeken en kijken hoe hij leeft. maar dat zie ik wel als t zover isā¦
groetjes myrna
raar hoe dat allemaal is gelopen. naja, ik hoop wel dat je nog kunt gaan. ken je geenmensen in turkije die iets voor je kunnen regelen? dat is volgens mij toch de makkelijkste manier.
Ja ⦠Ik wou dat ik mensen kende in Turkije, die zoiets voor me zouden kunnen regelen. Maar helaas! Nietsā¦
niw4u gaat bij mij ook niet door, en heb 2x gemaild naar Didi, maar niets gehoordā¦
Weet niet wat ik nu moet doen. Misschien dat ik ClubMed ga mailen en anders ⦠Wie weet??
Heb helaas geen planB of in ieder geval nog niet⦠En zit nu ook nog met ājongensā-problemen en hij (Nederlander) zit in de USAā¦Dus maar eens zien hoe dat gaat lopen he ;)!
Gister een hele stapel gidsen bij het reisbureau weggehaald en we hebben meteen iets uitgezocht. We hebben nog niet geboekt maar het wordt waarschijnlijk 25 mei, 2 weken Alanya, joehoeeeeee!!!
Groetjes, Diamond (die al bijna niet meer kan wachten)
Dat snap ikā¦
Hier worden we ook niet vrolijk al moet ik zeggen dat we hier in Brabant toch niet mogen klagen, het is droog en de zon schijntā¦toch is het koud!!!
Heel veel plezier voor de gene die de reisgidsen aan het doorspitten zijnā¦
Voor de mensen die naar Gümbet willen heb ik nog even 2 goede hotels als tipā¦
Allereerst Serhan Hotel www.serhanhotel.com
Gezellig familie hotel op 5 min afstand van de Barstreet en 2 min afstand van het strand, goed personeel en een erg verzorgd hotel met mooie schone ruime kamers, een goede menu kaart met voor elk wat wils en een senseo crema, voor de koffie liefhebbers onder onsā¦
Boeken voor Serhan kan via Pasa Tours. www.pasatours.nl
De tweede is Prens Hotel www.prenshotel.com
Ook een gezllig familie hotel, ligt iets verder weg waardoor het er lekker rustig is, word gerund door een Hollandse meid en haar vriend. Heeft ook mooie ruime, schone kamers en een geweldig zwembad. Vriendelijk personeel en ook een uigebreide menukaart.
Boeken voor Prens kan via HTC reizen www.htcreizen.nl
Veel voorpret en alvast een hele fijne vakantie gewenstā¦
Liefs Linda
Als het goed is gaan we morgen boeken, leuk!!!
Groetjes, Diamond
B)
Yessssssssss !!!
Gisteren weer geboekt!
Zoals afgelopen zomer naar Turgutreis!!!
Hotel Aegen dream . Was zo goed bevallen dat we
weer terug gaan.
Nu kunnen we weer af gaan tellen!
Allemaal fijne kerst dagen en een liefdevol 2005!!!
Groetjes Carla. :wub:
Heerlijk he, dat aftellen. Alleen jammer dat er nog zoveel te tellen valt :blink:
Groetjes, Diamond
Ik heb 't ergens anders ook al neergezet, maar wil 't nog wel 'n keer vertellen Gisteravond hebben we een optie genomen op een reis naar Alanya. Vertrek op 25 mei naar hotel Riviera. We willen dār nog heel ff over nadenken, dus dat kan mooi tijdens de kerst
Maar ik denk dat we er al wel uit zijn
Groetjes, Diamond