ik ben wel benieuwd wie er wanneer weg gaan, waar heen en hoe lang en of je voor het eerst naar die plek toe gaat? en hoeveel keer per jaar jullie gaan.
ik ga zelf al maandag wel voor een weekje naar mijn vriend toe even wat bij knuffelen want ik heb hem zo gemist.
en van de zomer ga ik een maand of langer naar hem toe en dan ga ik naar adana naar zijn familie. en we trekken een weekje van de maand af om naar alanya te gaan.
ik ga zelf zoveel mogelijk als ik kan naar turkije. als ik een vakantie zie of een moment dat ik kan gaan ga ik.
ik ben benieuwd op wat jullie te zeggen hebben. :rolleyes:
Heey,
Ik ben 1 x eerder in Turkije geweest (Alanya). Meteen verliefd! Maar ik kan niet zomaar weg Dat laat mn portemonee helaas niet toe… Ik wilde met kerst ook naar Istanbul, maar ik was te laat. De goedkope reis die ik had gezien, heb ik te lang naar staan kijken of ik wel zou gaan en toen was ie volgeboekt (Overkomt me de volgende keer niet weer…hoop ik)
Dit jaar wil ik 2 maanden gaan werken in Alanya (juli en augustus), samen met een vriendin. We vliegen dan naar Antalya en willen dan terug vliegen via Istanbul, zodat we ook nog een beetje zien van Turkije. We hebben allemaal leuke plannen, maar we moeten eerst maar eens een baantje zien te vinden… (als iemand nog iets weet of informatie voor mij heeft, alle info is welkom!!..)
We zijn zelf ook flink aan et zoeken, maar we hebben nog niets concreets tot nu toe…
En in mei ga ik met mn ouders en mn zusje naar Alanya (ik heb ze weten om te praten) We zitten daar dan van 29 april tot 7 mei.
Ik heb er heel veel zin in. Nog 43 dagen haha
nee ik ben zelf ook niet veel in turkije geweest en zelf ook verliefd geworden.
en ik moet ook heel hard werken om er heen te kunnen. ik heb ook maar een simpel bij baantje bioj de appie hein achter de kassa. maar ik verdien er wel genoeg.
Als je wilt gaan werken in turkije dan kan je wel een hele goedkope ticket boeken bij ticketpot. en werk ja … als je zo graag wil dan moet het maar.
ik werk me ook helemaal suf maar het is voor een goed doel genieten van mijn droom land en mijn vriend.
ik hoop dat je en leuke vakantie hebt maar dat zal wel lukken
Lieverds…Even een kleine opmerking van mijn kant…Dit omdat ik net gereageerd heb op wie ken jij waarvan…Waarin Hans verzoekt om dit soort gesprekkenprive voort te zetten…
Als we zulke topics blijven openen krijgen we geheid problemen…Dus wellicht kunnen jullie dit voortzetten in Vriendjes of Wie ken jij waarvan…
Zeg dit niet om te zeuren meer om te zorgen dat we juist wel dit soort dingen op dit forum kunnen blijven voortzetten…
wij gaan 11 augustus t/m 27 augustus naar Side toe. Ik ben wel een keer eerder in Side geweest, maar dat was alleen maar op mensen van excursies op te hallen. Dit wordt voor mij de 5e keer dat ik naar turkije op vakantie ga. wij gaan altijd 1 per jaar naar turkije toe.
Verder ga ik ook nog 1/ 2 dagen naar Cappadocie toe.
Ik heb zekers weer zin in de zomervkantie in Turkije ihihih
Wij gaan 9 augustus weg… Voor 12 dagen…
Tis voor ons allebeide de eerste keer dat we gaan
Dus spannend…
We gaan naar Alanye in app. Fougere,
(als je er iets over weet, info is altijd welkom )
nog 25 daagjes te gaan…
ik vertrek 26april t/m 6mei met een vriendin en mijn ouders naar side. hotel side palace…zijn er nog mensen die er rond die tijd ook zijn??? laat ff wat weten
heb echt zin erin kan echt niet meer wachten…!!
ik ga 26 julie naar alanya!
dus nog ff flink wachten!
ik zit nu al met die kriebels in me buik!
mijn hotel heet hamerburg…
kent iemand dat…???
ik hoor het wel
Heey sweety!
Een vriendin van me gaat in juli ook naar dit hotel. Ik vertrek morgenvroeg naar Alanya en ik had al gezegd tegen haar dat ik eens zal kijken als ik het hotel tegen kwam. Dus als ik hem nog zie, hou ik je op de hoogte!
In ieder geval alvast heel veel plezier!!
eey ik ga van 6 juni tot 14 juni naaar alanya-konakli wie gaat r dan ook??? hier is me mail … colindie :huh: _sunshine@hotmail.com i kben ook een turkije fan
leuk dat je hebt gereageerd! hopelijk is die hotel wat… :unsure:
na je zit dus al lekker in turkije!
hopelijk heb je het gezellig gehad!
laat gouw weten hoe het was!
Haha volgens mij weet iedereen het hier al, maar vindt het veel te leuk nog een keertje hier neer te zetten
Van 1 juni t/m 8 juni naar Alanya- hotel Riviera. Alweer de vijfde keer Alanya, en nog vele keren te gaan hoop ik!!!