Turkije Zomer 2005

Halloooow allemaal,

Aangezien het hier een beetje rustig begint te worden (wat wel jammer is) dacht ik begin eens een nieuw topic!!! Effe allemaal nieuwe frisse verhalen leuke dingen… Wie weet al waar ie naartoe gaat op vakantie in 2005??? Natuurlijk wel in Turkije he… haha!! Ikzelf ga (denk ik, hoop ik) weer voor 2weekjes naar Marmaris. Lekker aan het strand liggen, aan het zwembad, beetje(veel) shoppen, uitgaan, uiteten, nieuwe mensen leren kenne, oude ‘bekenden’ opzoeken, ooeehhh hoe meer ik eraan denk en hoe meer ik erover typ krijg ik zin om te gaan, maar helaas het duurt nog 254 dagen voor het weer zover is, lang he!!!

Nog mensen die met een speciale reden naar Turkije terug gaan? Iedereen in mijn vriendenkring denkt dat voor mij de enige reden dat ik terug wil mijn ‘vakantielieffie’ van afgelopen zomer is maar dat is absoluut niet de reden. Ik heb het er moeilijk mee gehad afgelopen zomer toen ik weer terug moest en ik heb hem ook echt gemist, nu begint dat gewoon langzaam steeds meer af te nemen en ik denk dat dat voor mij ook gewoon beter is zo… het kan gewoon niet!!! Ik weet dat het bij vele van jullie wel lukt en dat het ook echt goed gaat maar ik kan mijn leven hier niet opgeven om in Turkije te gaan wonen en hij wil niet naar Nederland komen, dus ja!! En hoe goed kennen we elkaar?? Eigenlijk helemaal niet goed, best wel jammer hoor als ik er nu zo over nadenk, het was gewoon echt een jongen waarbij mijn hart een sprongetje maakte als hij me aankeek of als hij naar me lachte… hmmm… ik was gewoon ‘verliefd’!! Nou ik zal ophouden met m’n geleutel en gezanik over alles wat ik aant vertellen ben en ik hoop dat er veel reacties kom en op dit topic!!!

Typ ze!!!
Groetjes LBE miranda

ik heb een voorboeking gedaan voor 2 weken naar marmaris in augustus, maar is afwachten als de prijs van het hotel waar ik dit jaar was dat , dat nu niet veel duurder wordt omdat het misschien allinclusieve word.
Ik ben ook echt blij als de zomer begint.

Maar anders ga ik naar een andere plek in turkije op vakantie in de zomervakantie voor 2 weekjes

groetjes besmile :smiley:

(9 maanden dat ga ik als alles meezit weer naar marmaris)

Ik ga ik mei weer heerlijk voor 10 daagjes naar Marmaris! Even opladen en dan afstuderen! Kijk er nu al naar uit.

Ik ben ook alweer rond aan het kijken voor een leuk hotel in Turkije voor volgend jaar. Wil wel weer all inclusive en heb al een aantal leuke hotels gevonden (WOW Bodrum, Lares Park in Antalya en Silence Beach Resort in Side). Maar helaas kan ik nog nergens prijzen vinden voor deze hotels voor het zomerseizoen dus ik moet nog even wachten…

Hallo Digestive en Besmile.

Jullie hebben al geboekt naar Marmaris???
Wij willen graag 24 Mei naar Marmaris voor 2 weekjes.
Waar kun je dat nu al boeken dan??
Ik heb al meer dan twee uur zitten zoeken bij veel Turkije operators,
maar bij bijna niemand kan je al boeken voor 24 Mei.
Vertel me eens waar jullie geboekt hebben.

Groetjes…Ans

hey…
ik zat dit jaar naast silence beach resort… erg mooi hotel!!!
het is alleen heeeeeell groot… dus echt stil kan je het er niet noemen…
maar echt een super mooi en luxe hotel!!!

ik ga zelf in mei ook weer naar turkije… ook weer side denk ik…
als mijn vriendje weer in het zelfde hotel kan gaan werken dan ga ik weer lekker naar club voyage selge beach!!!
en in de zomervakantie nog een keer maar dan wat langer 1 of 2 maanden… B)
heeeeeeeeeeerlijk!!! was het maar al zover…

xxx

hey ans

ik heb een voorboeking via oad gedaan aan de hand van de zomergids 2004.

(Sudtours heeft een kleine zomergids voor 2005 uit, maar dit is maar kleine overzicht uit hun assortiment van een paar hotels waar je nu voor kunt boeken. DE meeste zomergidsen komen in december uit. en dan heeft sudtours dus veel uitgebreide brocure)

ja was het maar al zover en was het maar zover dat mijn stageperiode begint in 2006
groetjes besmile

Hej,

Ja mij plannen voor de zomer 2005 zijn zo goed als zeker al helemaal gepland!!

Lekker 3 weken naar Marmaris!!! Hoop alleen dat het appartement nof te boeken is … Anders wordt het gewoon pasa beach!!!

Liefs jeannette

ik ga waarschijnlijk in turkije werken. zo niet, ga ik denk ik 3 of 4 weekjes turkije. waar weet ik nog niet

zucht hopelijk werk ik volgend jaar in het seizoen in Turkije dagdroomt :slight_smile:
Heb me nu eindelijk aangemeld bij een organisatie en heb de ondermanager van het entertainmentteam van het Kremlin van de WoW-keten gemaild… hopen dat er iets van komt… Wil het eigenlijk NU al zwart op wit hebben dat ik weg kan :smiley:

Jaaaaa… ik heb er zin in, hoop echt dat het doorgaat !!!

yeuuhhhjj leuk leuk iedereen begint te reageren!!! ga maar gewoon verder… haha

Jaja, ik krijg er ook al weer zin in!

Weten nog niet wat we zelf deze zomer(September) gaan doen, maar het ziet er naar uit de de gehele familie in mei weer eens naar Alanya gaat! Zoals elke meivakantie de laatste 4 jaar vertrekken we met 6 volwassenen en 2 kinderen naar Turkije.
Afgelopen mei eens naar Marmaris geweest, maar wij vinden het niet meer wat het geweest is.
Daar mijn moeder minder valide is, is het soms wat moeilijk zoeken, maar Alanya is zo goed als zeker.

Ben ook al aan het kijken op de 1ste edities van een aantal organisaties, maar kan het nog niet vinden.

Heeeerlijk die voorpret
Beppie

Hallo vakantiegangers.

Ik zag vandaag een advertentie in de Telegraaf voor boekingen zomer 2005.
Het is op de site van: www.ofc-travel.nl

Ik weet niet of het wat is, omdat ik hier nog geen ervaringen mee heb, maar je kunt bij hen al wel boeken voor de zomer 2005. Nouja, alleen al kijken is ook leuk. Heb ik daarnet even gedaan. Maar het hotel waar ik in Mei naar toe zou willen, staat er niet bij.
Ik wacht nog wel even.

Mvg. Roanna

Hallo Allemaal! :smiley:

Volgend jaar in mei vertrek ik voor een half jaar naar Marmaris, naar mijn vriend. :wub: Hij heeft daar vlakbij Fridaymarket een winkel waar hij excursies verkoopt en daarnaast een kledingwinkel. (op de hoek bij George & Dragon restaurant). Wel moet ik hier in Nederland mijn vaste baan opzeggen, maar dat heb ik er wel voor over! En het allerleukste is dat hij a.s dinsdag naar Nederland komt voor 2 weken vakantie, heerlijk!!

Veel succes verder allemaal, en kom zeker langs in de excursiewinkel als je daar in de buurt bent, het heet trouwens Waterfall travelagency. :stuck_out_tongue: :wub:

Hallo! Ik heb nog niet geboekt hoor! Maar dat ik ga staat al wel vast :slight_smile:

Hallo allemaal,

Kan niet wachten tot voglende zomer!
2 Weekjes naar Bodrum :smiley:
Heerlijk… zon, zee, strand en leuke jongens.
Wat wil je nou meer?

Kusje

ik ga 25 febrauri een maadnje naar turkije, niet echt het juiste seizoen he maar het is bijna dagelijkse kost dat ik heen en weer reis, om de 3 maanden ongeveer ga ik op bezoek bij mijn schoonfamilie, kan ze niet lang missen en ze tellen steeds weer af tot mijn komst, wat de zomer betreft weet ik het nog niet, heb net een huis gevonden enz… maar waarschijnlijk zit er wel weer een zomervakantie naar turkije in, afgelopen jaar ben ik in alanya, cesme en kusdadasi geweest… in febrauri wel ik een citytrip naar istanbul doen…
zie wel… ooit heb ik heel turkije wel gezien :stuck_out_tongue:

Hallo allemaal

ben ik oktober naar konakli geweest hotel serapsu beach resort prima bevallen goed eten, mooie kamers,mooi weer, is zo goed bevallen dat we vandaag voor 15 dagen in de mei vakantie gaan, nu gaan de kids ook mee waren razend enthousast na zien van de film, hoop dat het weer zo geslaagde vakantie wordt als in oktober het aftellen is alweer begonnen, en was het alvast maar weer 30 april

groetjes
Ina

Wij zijn fervente Turkijegangers, maar niet elk jaar.
We deden al een rondreis, Kusadasi, Antalya en Turgutreis (Aegean Dream) bij Bodrum.
Nu zouden we Marmaris willen doen ofwel terug naar Kusadasi (want dat is al lang geleden).
We gaan sowieso in de eerste 2 weken van juni 2005.

Heeft er iemand tips voor Marmaris of Kusadasi en kan er al ergens in Nederland of België een cataloog met aanbiedingen/prijzen voor zomer 2005 worden gevonden?

Beste lezers,

De regen komt met bakken uit de lucht,de stroom valt 6 maal per dag uit hier in Manavgat.

We zitten in een omstuimige tijd;niemand denk op dit moment hier aan het volgend seizoen.

Dat betekend qua sollicitaties dat alles plat ligt voor het komende seizoen.

Dit gaat pas weer lopen begin februari,heb geduld.

Wat betreft de gidsen voor komend seizoen;idem.

Jullie forumbeheerder,Hans.