Zomer 2008

Welke bestemming wordt het volgend jaar? Toch weer Turkije, een ander land, of geen vakantie…

Ben benieuwd!

Nou ja mijn bestemming weten jullie wel… Maleisie!!!

Deze zomer wordt het weer turkije en voor de laatste keer ADR.

Waarom eigenlijk voor de laatste keer?

Hallo,

Ik hoop dit jaar richting side te gaan, liefst omgeving colakli, kumkoy.

groetjes rodemi

Het wordt de 8ste keer dat we naar ADR gaan, willen daarna misschien wat anders gaan doen.

Toos;Ja dat kan ik begrijpen!!

Rodemi: Colakli ben ik ook geweest!! Zat zelf in Grand Art Side… Misschien ken je dat wel!

@ Cynthia

Hoi,

Nee ik ken het hele gebied niet, wilde eigenlijk eerst richting Kemer maar de stranden bij Side zijn mooier en ik wil eigenlijk ook een dag naar Antalya. Suggesties zijn altijd welkom! Maar we zijn met 5 personen dus zal niet meevallen om een 4 sterren hotel te vinden (5 sterren, te duur, helaas)

groetjes Rodemi

Ik weet niet of je via Nederland boekt, maar vanaf morgen wordt de Holland International Turkije-gids verspreidt… Grand Art Side is volgens mij 4 sterren… Is ons super bevallen!!!

hai,

@cynthia

Morgen gelijk maar even halen, had ook al bij reise.nl gekeken maar weet eigenlijk niet of dat nou heel veel verschil maakt, dus vliegen via duitsland.

Maar bedankt voor de tip!!

groetjes Rodemi

Duitsland kan goedkoper zijn… De luchthavenbelastingen van de duitse luchthavens liggen wat lager… Wellicht kunt je ook even kijken bij Alltours…

ga ik gelijk even doen

nogmaals bedankt!

Mocht je nog iets weten dan houd ik me natuurlijk altijd aanbevolen!

doeidoei Rodemi

Ikke Turkije!!..zowieso het hele zomerseizoen!!!:)…en misschien wel langer!!Dont no yet!l;)

Bij ons wordt het 8 dagen Kusadasi in hotel Fantasia…
1 ste keer Turkse kust voor ons…
Hopen maar dat het meevalt hé !!!

Dany&Daisy

Dat gaat helemaal goed komen!! Jullie gaan vast een super huwelijksreis tegemoet!!!

Onze plannen zijn:

Het voorjaar naar (Zuid) Spanje en in het najaar weer Turkije en dan denk ik toch wel weer richting Gumbet/Bodrum.:zon:

@ rodemi gewoon vroeg boeken

en tja ikke…
2008
engeland, italia, egypte, jordanie, syrie, libanon, israel en off course, turkije :wink:

Terug turkije en ook terug naar ADR. Onze vrienden daar vragen nu al wanneer we terug komen !

Er zijn heel veel mooie plaatsen in Turkije en in de wereld, maar voorlopig voelen we ons daar nog altijd heel goed. De rest doen we later wel, binnen jaartje of 4, als ventje in pensioen is.

Nou, beetje voor de handliggend, maar uiteraard naar ons 2e huisje in Marmaris. Voorlopig verveelt t nog niet daar en ik ga er vanuit dat we de komende jaren zeker nog wel alleen daarheen gaan. Maar wie weet zit er volgend jaar ook nog een reisje naar Egypte in. Een goede vriendin van mij (woont al jaren in Nederland) komt dus uit Egypte en ze wil zo graag dat ik een keer meega daarheen. Lijkt me wel erg leuk hoor, dus wie weet!

of course turkije, eerst voor een week vakantie daarna voor een paar maanden werken:D