In ieder geval Turkije, maar wel naar een nieuwe plek.
hallo,
ook wij gaan voor het derde jaar naar Side, in Hotel Dosi.
Turkije here we come
Beste Jornao
Schitterend hotel;kwam er vaak voor info’s;tussen de pijnbomen met een gezellige hal,met raam op uitzicht op zwembad,als ik het moet omschrijven:knus,relaxt
Hoi Hans,
leuk om te horen, ik was best benieuwd.
We hebben het vorig jaar van de buitenkant gezien, zaten toen in Alice suite.
Het is een goede keus als je van een’‘familie’'hotel houd,want dat straalt het uit,het zwembad kijkt uit over het taurusgebergte en er gaat een pendelbus naar het zandstrand van Side.
mijn bestemming wordt volgend jaar alanya voor 11 dagen , heb er nu al zin in !
Turkije
Februari: Alanya
Mei: Istanbul en dan blijf ik in Turkije voor mn stage
Juni: Stage in Turkije tot 31 oktober, maar weet in mei pas waar
Hey,
Het zal zowiezo in het voorjaar Turkije worden. Maar waar??? Ligt eraan waar mijn vriend werk vindt. Istanbul, Izmir of Ankara. Maare iemand ooit in Ankara geweest? Is het daar een beetje leuk?
En ik weet het nog steeds niet. Zie teveel dingen en wil teveel dingen.
Ik wil nog wel naar Turkije naar ADR of een ander gebied dit keer.
Of een heel ander land of toch maar volgend jaar niet op vakantie gaan.
HELP!!! hahaha ik ben dus nog zoekende!
dan kom ik helaas net terug :S
ik heb geweldig leuk nieuws ik heb het boek sunrise voor me leggen deze had ik vande week aangevraagt via internet.ik meteen kijken natuurlijk en daar staat dan een leuk appartement in appartement ida,de preis vald mijn overgens ook nog wel mee 10 juni weg voor 15 dagen voor een prijs van 419 euro dit is te doen overgens kijk ik nog wel verder he.
gr marcel
Als alles misschien meezit een rondreis Turkije of weer richting Turkse riviera. Anders gewoon een keer Nederland!!!
het wordt voor ons dalyan de tweede keer.
wel een ander appartement midden in het centrum,lekker voor de markt en de boodschappen.
ons vorige appartement complex wordt grondig gerenoveerd[was zeer dringend nodig]
dus dit is de veertiende maal turkeye op een volgend en weer voor vier weken.
lekkerrrrr
carlos:zon:
Ik ga ook weer naar turkije, ik ga in februari naar Konya en vanaf mei tot weet ik nog niet(minimaal 6 maanden) naar alanya/konakli.
Groetjes Tamara
De planning is om begin februari richting Izmir te gaan, daarna moet mijn vriend waarschijnlijk in mei het leger in, dus voor die tijd wil ik ook nog een keer naar hem toe, dus dat zal Kusadasi gaan worden, in juni met mijn ouders richting Turkse riviera en in augustus samen met een vriendin naar Gümbet, ben ik nog nooit geweest en aangezien ik toch naar Turkije wil, maar niet naar Kusadasi, omdat mijn vriend er niet is, heb ik voor Gümbet gekozen. Ik kan gewoon niet zonder Turkije!!!
Hebben al geboekt, voor de 8ste keer Aegean Dream, Turgutreis. Ik las in de krant dat er vroeg geboekt wordt voor zomer 2008.
Toos: pff ja dat klopt!! Echt giga giga giga druk hier!!
Zijn er trouwens al meer die voor Aegean Dream hebben geboekt voor seizoen 2008?? Ben heel benieuwd
zag op een website dat ze 100 euro vroegboekkorting gaven… is toch niet meer normaal?? das echt veeel!!
mijn tante gaat dan naar een ander land, maar die heeft dan 200 euro vroegboekkorting. dat vond ik al veel.